eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotla"Budowa si³owni zewnêtrznych i placu zabaw w Kotli"



Og³oszenie z dnia 2021-12-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Budowa si³owni zewnêtrznych i placu zabaw w Kotli"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOTLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647357

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. G³ogowska 93

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kotla

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-240

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768318361

1.5.8.) Numer faksu: 768318308

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kotla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kotla.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa si³owni zewnêtrznych i placu zabaw w Kotli"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0a98c636-5361-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00296388

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00037392/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Budowa si³owni zewnêtrznych i placu zabaw w Kotli

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.bip.kotla.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.bip.kotla.pl
https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest: Wójt Gminy Kotla z siedzib± w Urzêdzie Gminy Kotla, ul. G³ogowska 93, 67-240 Kotla.
2. Funkcjonuj±cy dot±d w Urzêdzie Gminy Kotla Administrator Bezpieczeñstwa Informacji staje siê Inspektorem Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod numerem telefonu 768318361 wew. 55, e- mail: kadry@kotla.pl lub pisemnie na adres Urzêdu Gminy Kotla wskazany powy¿ej.
3. Dane osobowe przetwarzane s± w nastêpuj±cych celach:
a) realizacji uprawnieñ i obowi±zków wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa- zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c ww. rozporz±dzenia,
b) realizacji zawartych umów lub podjêcia niezbêdnych czynno¶ci do ich zawarcia- zgodnie z art.6 ust. 1 lit. b ww. rozporz±dzenia,
c) na podstawie udzielonej wcze¶niej przez Pani±/Pana zgody w zakresie i celu okre¶lonym w tre¶ci zgody- zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ww. rozporz±dzenia.
4. Dane osobowe mog± byæ przekazywane innym organom i podmiotom, w tym pañstwom trzecim, wy³±cznie na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa.
5. Dane osobowe bêd± przetwarzane i przechowywane przez okres niezbêdny dla realizacji celu przetwarzania danych osobowych, lecz nie krócej ni¿ przez okres wynikaj±cy z przepisów prawa, tj. ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 ze zm.) oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 Nr 14, poz. 67 ze zm.).
6. Ka¿da osoba, której dane osobowe przetwarzane s± przez Urz±d Gminy Kotla, ma prawo do: dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich sprosto¬wania, ograniczenia przetwarzania, usuniêcia, przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu. Je¿eli przetwarzanie odbywa siê na podstawie zgody, osoba posiada prawo do jej cofniêcia w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.
7. W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Urz±d Gminy Kotla Pani/Pana danych osobowych, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe w przypadku gdy przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi± przepisy prawa lub zawarta pomiêdzy stronami umowa, w pozosta³ych przypadkach udostêpnienie danych osobowych ma charakter dobrowolny.
9. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.15.2021.EO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch si³owni zewnêtrznych i placu zabaw w miejscowo¶ci Kotla. Jedna si³ownia zewnêtrzna i plac zabaw zostan± wybudowane na dz. nr ewid. 509/4, obrêb Kotla natomiast druga si³ownia zewnêtrzna powstanie na dz. nr ewid. 248/48, obrêb Kotla.

Zestaw elementów si³owni zewnêtrznej i placu zabaw na dz. nr ewid 509/4:
Przedmiotem zadania jest zakup urz±dzeñ ma³ej architektury w miejscu publicznym zlokalizowanym na dz. nr ewid. 509/4, obrêb 0005 Kotla. Na si³owniê zewnêtrzn± sk³adaæ siê bêd± nastêpuj±ce urz±dzenia: 1) podci±g górny + praca rêczna, 2) orbitrek, 3) twister + wahad³o, natomiast na plac zabaw sk³adaæ siê bêd±: 1) hu¶tawka wahad³owa, 2) zestaw ze zje¿d¿alni±, 3) hu¶tawka wa¿ka, 4) sprê¿ynowiec. W bezpo¶rednim s±siedztwie placu zabaw i si³owni znajd± siê ³awka, kosz na ¶mieci oraz tablica z regulaminem korzystania z placu zabaw i si³owni zewnêtrznych.

Zestaw elementów si³owni zewnêtrznej na dz. nr ewid 248/48:
Przedmiotem zadania jest zakup urz±dzeñ ma³ej architektury w miejscu publicznym zlokalizowanym na dz. nr ewid. 248/48, obrêb 0005 Kotla. Na si³owniê zewnêtrzn± sk³adaæ siê bêd± nastêpuj±ce urz±dzenia: 1) podci±g górny + praca rêczna, 2) orbitrek, 3) twister + wahad³o. W bezpo¶rednim s±siedztwie si³owni znajd± siê ³awka, kosz na ¶mieci oraz tablica z regulaminem korzystania i si³owni zewnêtrznych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzêt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw

45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty, które nie podlegaj± odrzuceniu, bêd± oceniane wed³ug kryteriów:
• Cena – 60%
• Wyd³u¿enie okresu rêkojmi i gwarancji – 30%
• Terminowo¶æ – 10%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wyd³u¿enie okresu gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Terminowo¶æ

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegaj± wykluczeniu;
b) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotycz±cych:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie formu³uje w tym zakresie szczegó³owych warunków udzia³u w postêpowaniu;
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie formu³uje w tym zakresie szczegó³owych warunków udzia³u w postêpowaniu.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca winien wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
posiada wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.:
- wykona³ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie si³owni zewnêtrznej oraz placu zabaw o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³ ka¿da, co potwierdzi w wykazie wykonanych robót wraz z referencjami.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, aktualne na dzieñ sk³adania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy (nale¿y skorzystaæ z druków o¶wiadczeñ stanowi±cych za³±czniki nr 2 do SWZ);
W nastêpnej kolejno¶ci (zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp) Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym (nie krótszym ni¿ 5 dni) terminie – nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu:
a) op³acon± polisê a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Z polisy oraz dokumentów za³±czonych do niej musi wynikaæ, ¿e zosta³a ona op³acona zgodnie z warunkami zawartymi w tre¶ci polisy oraz musi byæ aktualna.
b) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275),
z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.
c) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegaj±cych na budowie si³owni zewnêtrznej oraz placu zabaw o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³ ka¿da wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane. Wykaz robót budowlanych zaleca siê sporz±dziæ wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik 4 do SWZ.
Do ka¿dej roboty budowlanej, wskazanej w wykazie robót, nale¿y za³±czyæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, aktualne na dzieñ sk³adania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy (nale¿y skorzystaæ z druków o¶wiadczeñ stanowi±cych za³±czniki nr 2 do SWZ);
O¶wiadczenia to tymczasowo zastêpuje wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) nale¿y do³±czyæ do oferty. Warunki udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy ci powinni spe³niaæ ³±cznie.
Je¿eli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy (za³±cznik nr 10);

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zmiany umowy s± dopuszczalne w szczególno¶ci w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, w zakresie:
3.1. Zmiany terminu realizacji zadania:
a. konieczno¶æ zlecenia zamówieñ dodatkowych, w trybie zgodnym z przepisami ustawy – Prawo zamówieñ publicznych,
b. zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia,
c. zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucaj±,
d. gdy zachodzi potrzeba uzyskania dodatkowych uzgodnieñ, opinii, badañ, pozwoleñ (np.: pozwoleñ konserwatorskich), itp.
e. gdy organy i instytucje uzgadniaj±ce nie wyda³y uzgodnieñ w ustawowym terminie, a w przypadku zarz±dzaj±cych mediami w terminie 2 miesiêcy,
f. w przypadku natrafienia przez Wykonawcê na urz±dzenia uprzednio niezinwentaryzowane uniemo¿liwiaj±ce planowe wykonanie robót,
g. wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac – zgodnie ze specyfikacjami technicznymi – o czas w jakim wystêpowa³y te warunki,
h. zmiana terminu wykonania umowy jest dopuszczalna, gdy zaistniej± okoliczno¶ci niezale¿ne od Stron, uniemo¿liwiaj±ce terminowe wykonanie umowy, w tym wyst±pienie si³y wy¿szej; za si³ê wy¿sz± uznaje siê okoliczno¶ci o charakterze zewnêtrznym, maj±ce nadzwyczajny charakter, nie daj±ce siê przewidzieæ, oraz którym nie mo¿na zapobiec; w szczególno¶ci s± to zdarzenia o charakterze katastrof przyrodniczych (np. powodzie, huragany, trzêsienia ziemi, pandemia) lub nadzwyczajne zaburzenia ¿ycia zbiorowego (wojna, stan wyj±tkowy, og³oszenie stanu klêski ¿ywio³owej); nie uznaje siê za si³ê wy¿sz± strajku, wzrostu cen materia³ów, wyrobów, urz±dzeñ lub us³ug,
i. inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac (w tym m.in. ograniczenia wynikaj±ce z wystêpowania wirusa COVID-19),
j. i) bêd±cej nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, m.in. konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub STWiOR, przed³u¿enie siê postêpowania przetargowego w szczególno¶ci procedura odwo³awcza przed KIO.
3.2. Zmian osobowych wynikaj±cych z:
a) zmiany osób realizuj±cych zamówienie pod warunkiem, ¿e osoby te bêd± spe³nia³y wymagania okre¶lone w SWZ,
b) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile pos³u¿enie siê podwykonawc± doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwi±zañ technologicznych w porównaniu do wskazanych w SWZ. Zmiana ta nie mo¿e dotyczyæ czê¶ci zamówienia, które zgodnie z SWZ musz± byæ wykonane przez Wykonawcê osobi¶cie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty” na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.