Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00268536/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
- 2023/BZP 00282824/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie, dostawa i montaż dźwigu /platformy/platform do przewozu osób z niepełnosprawnościami w budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY-OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY ZIELONA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dekoracyjna 8
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-722
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@zgora.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielonagora.pip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae08a6bd-0f65-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sprawowanie nadzoru i kontroli przestrzegania prawa pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie, dostawa i montaż dźwigu /platformy/platform do przewozu osób z niepełnosprawnościami w budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae08a6bd-0f65-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00138165/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zaprojektowanie, wykonanie oraz dostawa i zainstalowanie dźwigu osobowego/ platformy osobowej dostosowanej do potrzeb przewozu osób z niepełnosprawnościami.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268536
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Sprawa nr ZG-POR-A.213.115.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284298,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest wykonanie zamówienia w trybie „zaprojektuj i wybuduj” którego przedmiotem jest zaprojektowanie, wykonanie oraz dostawa i zainstalowanie dźwigu/platformy/platform osobowych dostosowanych do potrzeb przewozu osób z niepełnosprawnościami w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze.
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego/projektów budowlanych na roboty budowlane, montażowe i instalacyjne ujęte niniejszym zamówieniem uwzględniające dostawę urządzenia,
2. Uzyskanie pozwoleń, opinii, ekspertyz , uzgodnień i decyzji jeśli jest to wymagane.
3. Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę i /lub zgłoszenia dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia, w zależności czego przepisy wymagają – jeśli dotyczy,
4. Dostawa i montaż urządzeń,
5. Wykonanie całości robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową i wymogami Zamawiającego,
6. Zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji zadania,
7. Uzyskanie wszystkich decyzji potwierdzających prawidłowe wykonanie zadania , dokonanie zgłoszenia o zakończeniu robót do Państwowej Inspekcji Nadzoru Budowlanego lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie , w zależności co będzie wymagane- o ile dotyczy.
8. Pozyskanie we własnym zakresie wszystkich niezbędnych do celów projektowych dokumentów tj. map, wyrysów, wypisów. Wykonawca zobowiązany jest do zinwentaryzowania obiektu.
9. Opracowanie dokumentacji powykonawczej (zawierającej m.in. protokoły badań i sprawdzeń, atesty, certyfikaty itp.), uzyskania w imieniu Zamawiającego zezwolenia na eksploatację urządzenia wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego
10. Przeszkolenia przed odbiorem końcowym wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie eksploatacji urządzenia
11. Świadczenie usługi napraw gwarancyjnych w okresie zadeklarowanym w ofercie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
45313100-5 - Instalowanie wind
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa ciągnika do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Budowa dojazdu do KTBS - ul. Anny Jagiellonki w Zielonej Górze w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra"
- Remont i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Przytok w 2025 roku
- Przeprowadzenie kursów gastronomicznych ( powiat żagański)
- Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli
- "Remont toalet w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego- II"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie
- "Wymianę instalacji elektrycznej, oświetleniowej, alarmowej i monitoringu w Przedszkolu w Gardei".
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Targowisko- etap II oraz Kłaj- etap I
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
- Wymiana części oświetlenia miejskiego na energooszczędne w Polanicy-Zdroju
więcej: Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.