eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego dotyczącego modernizacji budynku Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku



Ogłoszenie z dnia 2025-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego dotyczącego modernizacji budynku Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278988

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Elektryczna 12

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-080

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dramatyczny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dramatyczny.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f756aa6c-7919-4db6-b449-bfa069264a3a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego dotyczącego modernizacji budynku Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f756aa6c-7919-4db6-b449-bfa069264a3a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00119766/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacja zadania inwestycyjnego dotyczącego modernizacji budynku Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373202

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.26.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla inwestycji pn. „Modernizacja Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku” polegającego na remoncie, przebudowie, rozbudowie budynku Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku na etapie odbioru realizacji prac projektowych niezbędnych dla prawidłowej realizacji inwestycji, realizacji robót budowlanych oraz na etapie powykonawczym.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla przedmiotowej Inwestycji tj. świadczenie usług związanych z: odbiorem prac projektowych niezbędnych dla prawidłowej realizacji Inwestycji, realizacji robót budowlanych przez Generalnego Wykonawcę, spójne zarządzanie procesem inwestycyjnym, kontrolą, nadzorem i rozliczaniem procesu budowlanego dla przedmiotowej Inwestycji.
3. Obowiązki Inspektora nadzoru szczegółowo zostały opisane w dokumentach postępowania, w tym w szczególności w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Załączniki do OPZ załączono do niniejszego postępowania pod linkiem:
https://multimedia.dramatyczny.pl:44344/share.cgi?sid=56cd85a4ae0c42aeb1c23a47f402a9d2
5. Lokalizacja inwestycji: ul. Elektryczna 12, 15-080 Białystok.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599010 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tymbud Jarosław Tymoszewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431452382

7.3.3) Ulica: księdza Stanisława Andrukiewicza 2

7.3.4) Miejscowość: Białystok,

7.3.5) Kod pocztowy: 15-204

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.