eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › Nowe usługi społeczne z zakresu wspierania rodziny w ramach projektu Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nowe usługi społeczne z zakresu wspierania rodziny w ramach projektu Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Słupnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610006559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Słupno

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 242619178

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.slupno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cus.slupno.eu/www/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nowe usługi społeczne z zakresu wspierania rodziny w ramach projektu Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f09698b-1703-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00131546/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Nowe usługi społeczne z zakresu wspierania rodziny w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://cus.slupno.eu/bip/index.php?c=article&id=60

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.1. W Postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sekretariat@cus.slupno.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
11.3. Zamawiający przekazuje link do Postępowania oraz ID Postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
11.4. Postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
11.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
11.6. Składanie oświadczeń, zawiadomień, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://cus.slupno.eu/bip/index.php?c=article&id=60

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 21.6. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
21.6.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Usług Społecznych w Słupnie z siedzibą w Słupnie przy ul. Warszawska 26 A, 09-472 Słupno, tel. 24 261 91 78,
21.6.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Usług Społecznych w Słupnie jest Ewa Foryszewska - Jarzyńska, z którym kontakt jest możliwy pod adresem iodo@cus.slupno.eu
21.6.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO, przy czym za prawnie uzasadniony interes Zamawiającego wskazuje się konieczność przeprowadzenia Postępowania i wykonania umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia będącego przedmiotem Postępowania, w celu:
21.6.4. związanym z Postępowaniem w ramach projektu pn.:
Nowe usługi społeczne z zakresu wspierania rodziny w ramach projektu Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno
wyłonienia Wykonawcy oraz udzielenia zamówienia publicznego poprzez zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego objętego Postępowaniem, wykonania umowy zawartej na skutek przeprowadzenia Postępowania i dochodzenia wszelkich roszczeń wynikających z przedmiotowej umowy;
21.6.5. przechowywania dokumentacji Postępowania na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty, jak również w celu posługiwania się nią w celach postępowań sądowych lub/i administracyjnych lub/i karnych i innych związanych z niniejszym Postępowaniem i umową obejmującą jego wykonanie;
21.6.6. w celu archiwizacji dokumentacji Postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego i dokumentacji związanej z wykonaniem umowy zawartej na skutek udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, a następnie jej usunięcia i zniszczenia;
21.6.7. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jest Pan/Pani stroną, lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: DOiK.262.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ogólne wymagania dotyczące Klub Zdrowego Życia dla mieszkańców Gminy Słupno:

W zajęciach Klubu uczestniczyć będą osoby w wieku senioralnym tj. 60+. W ramach zadania realizowane będą zajęcia z zakresu:

Zadanie Nr 1 - Klub Zdrowego Życia dla mieszkańców Gminy Słupno.

• rehabilitacja w warunkach domowych –900 h tj. 25 osób x 4h w miesiącu przez okres 9 miesięcy


– przedmiotem zamówienia jest – rehabilitacja domowa dla mieszkańców Gminy Słupno w wieku 60+, których stan zdrowia nie pozwala na dotarcie do ośrodka (usługa będzie świadczona w miejscu zamieszkania uczestnika projektu). Usługa będzie obejmowała m. in.:
a) przeprowadzenie diagnozy wstępnej celem zdiagnozowania uczestnika i przygotowania zaleceń dla jego rehabilitacji na podstawie zaświadczenia lekarskiego.
b) Prowadzenie rehabilitacji w warunkach domowych.


• gimnastyka dla seniora – 72 h tj. 20 osób (grupa I i II) 8 h w miesiącu przez okres 9 miesięcy. Grupa I 2 x m-c x 2 h tj. 4h, grupa II 2x m-c x 2 h tj. 4 h.

- przedmiotem zamówienia jest - prowadzenie zajęć gimnastycznych dla uczestników projektu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: opracowanie ramowego programu zajęć (konspektu zajęć), ruchowych , skierowane do osób w wieku 60+ o różnym stopniu sprawności fizycznej, służące poprawie kondycji, a także wypracowaniu nawyków regularnych ćwiczeń, także samodzielnych.
Celem zajęć ma być: utrzymanie sprawności stawów, wzmocnienie mięśni, poprawienie elastyczności ciała, zapobieganie bólom kręgosłupa, ćwiczenie koordynacji i równowagi, uaktywnienie układu krążeniowo-oddechowego, dbanie o sprawność i jasność umysłu. Gimnastyka ma również dostarczać seniorom satysfakcji, radości i motywacji do działania.
(Wykonawca zapewnia akcesoria do ćwiczeń)

• dietetyk - edukacja w zakresie zdrowego żywienia – 72 h tj.20 osób 8 h w miesiącu przez okres 9 miesięcy tj. 2 spotkania w miesiącu x 4 h tj. 8h.

- przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w grupie jak i indywidualnych konsultacji z zakresu dietetyki oraz zdrowego odżywiania na rzecz uczestników projektu. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie:
a) badanie masy i składu ciała,
b) badanie PPM i BMI;
c) badanie poziomu cukru w krwi;
d) profilaktyka zdrowotna;
e) szczegółowy wywiad żywieniowy;
f) ustalenie zasad programu żywieniowego;
g) ocena masy i składu ciała;
h) szczegółowy raport żywienia;
i) przykładowy plan żywienia;
j) porada dietetyczna;
k) porada pielęgniarska.
(Wykonawca zapewnia serwis kawowy)

• warsztaty zdrowego gotowania (Wykonawca usługi zapewnia produkty do przygotowania posiłku na warsztatach zdrowego gotowania) – 144 h - tj. 20 osób (grupa I i grupa II) 16 h w miesiącu przez okres 9 miesięcy tj. grupa I – ( 10 osób – 2 x m-c x 4 h), grupa II - ( 10 osób – 2 x m-c x 4 h)

- przedmiotem zamówienia są warsztaty zdrowego gotowania i diety w wieku senioralnym połączone ze wspólnym przygotowaniem zdrowych i smacznych posiłków, dostosowanych do potrzeb zdrowotnych seniorów przy uwzględnieniu produktów sezonowych, degustowanie potraw itp. Adekwatne do możliwości i oczekiwań uczestników projektu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy: posiadania zdolności i wiedzy z zakresu zdrowego odżywiania i diety, wykształcenie kierunkowe lub osoby z doświadczeniem w gotowaniu, (Wykonawca ponosi koszty związane z zakupem produktów niezbędnych do przeprowadzenia warsztatów)

• promocja zdrowia – spotkanie edukacyjne ze specjalistami m.in.:
diabetykiem, onkologiem, dermatologiem, pielęgniarką
- 36 h tj. 20 osób 4 h w miesiącu przez okres 9 miesięcy tj. 2 m-c x 2 h tj. 4h miesięcznie.

- przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć, wykładów dotyczących profilaktyki zdrowotnej na rzecz osób 60+. Zamawiający wymaga od Wykonawcy: zapewnienia specjalistów z wykształcenie kierunkowym lub osoby z doświadczeniem w danej specjalizacji.
(Wykonawca ponosi koszty zapewnienia materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu, oraz serwis kawowy)

• warsztaty budowania własnego wizerunku:– 144 h - tj. 20 osób (grupa I i grupa II) 16 h w miesiącu przez okres 9 miesięcy tj. grupa I – ( 10 osób – 2 x m-c x 4 h tj. 8 h), grupa II - ( 10 osób – 2 x m-c x 4 h tj. 8 h)

- przedmiotem zamówienia są warsztaty na temat budowania własnego wizerunku dla osób 60+ . Wykonawca ma za zadanie:
a) stworzenie eleganckiego wizerunku człowieka starszego,
b) dobieranie stroju odpowiednio do wieku, typu sylwetki i sytuacji,
c) dbałość o wygląd zewnętrzny poprzez stylizacje fryzur, paznokci, makijaż,
d) krzewienie pogody ducha, tolerancji i życzliwości,

Wykonawca zapewni uczestnikom warsztatów możliwość wykreowania własnego wizerunku poprzez różnego rodzaju stylizacje: strojów, fryzur, makijażu. (Wykonawca ponosi koszty zapewnienia materiałów do stylizacji uczestników projektu, serwis kawowy)

Zadanie Nr 2 – Centrum Kreatywności Lokalnej Uwierz w Siebie.

Ogólne wymagania dotyczące Centrum Kreatywności Lokalnej Uwierz w Siebie:

Celem Centrum jest podnoszenie kompetencji społecznych mieszkańców Gminy Słupno o charakterze międzypokoleniowym. Oznacza to, że w spotkaniach Centrum Kreatywności Lokalnej Uwierz w Siebie uczestniczyć mogą wszyscy mieszkańcy Gminy Słupno. Celem Spotkań jest wzrost kompetencji społecznych, rozwój kreatywnych form spędzania czasu wolnego oraz integracja międzypokoleniowa rodzin, a także zacieśniania więzi sąsiedzkich. Działania Centrum powiązane będą z organizacją cyklicznych spotkań tematycznych m. in.:

• rękodzieło : - 72 h - tj. 20 osób (grupa I grupa II) 8 h w miesiącu przez okres 9 miesięcy tj. grupa I – ( 10 osób – 1 x m-c x 4 h tj. 4 h), grupa II - ( 10 osób – 1 x m-c x 4 h tj. 4h)

– przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów rękodzieła i pracy z gliną dla mieszkańców Gminy Słupno. Warsztaty zakończone będą wystawą prac uczestników. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił kadrę, która profesjonalnie i skutecznie nawiąże kontakt i efektywnie przeprowadzi zajęcia. Do zadań Wykonawcy będzie należało: zapewnianie twórczego spędzenia czasu zarówno dzieciom jak i dorosłym; rozwinięcie umiejętności manualnych; pobudzenie wrażliwości artystycznej
Zajęcia będą odbywały się w terminie zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego harmonogramem.
(Wykonawca zapewni glinę i akcesoria niezbędne do przeprowadzenia zajęć, serwis kawowy),

• teatr międzypokoleniowy: - 144 h - tj. 20 osób (grupa I i grupa II) 16 h w miesiącu przez okres 9 miesięcy tj. grupa I – ( 10 osób – 2 x m-c x 4 h tj. 8 h), grupa II - ( 10 osób – 2 x m-c x 4 h tj. 8 h)

– przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów teatralnych międzypokoleniowych dla mieszkańców Gminy Słupno. Warsztaty zakończone będą wspólnym występem integrującym osoby w różnym wieku. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił kadrę, która profesjonalnie i skutecznie nawiąże kontakt i efektywnie przeprowadzi warsztaty teatralne. Do zadań Wykonawcy będzie należało: przygotowanie tematyczne przedstawień teatralnych; przeprowadzenie zajęć aktorskich połączonych z dyskusjami tematycznym; przygotowanie uczestników do finalnej prezentacji artystycznej, nauki podstaw warsztatu aktorskiego i improwizacji, doskonalenia emisji głosu, dykcji, ruchu scenicznego; nauki prawidłowego oddychania; umiejętności interpretacji tekstu i sztuki autoprezentacji, realizacji różnych zainteresowań aktorskich. Zajęcia będą odbywały się w terminie zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego harmonogramem.
(wykonawca zapewni dekoracje, kostiumy, serwis kawowy).

• muzyczne spotkania rodzin: – 72 h tj. 30 osób 8 h przez okres 9 miesięcy tj. 30 osób 2 x m-c x 4 h tj. 8 h

- przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wielopokoleniowych działań integracyjno-muzyczno-edukacyjnych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił kadrę, która profesjonalnie i skutecznie nawiąże kontakt i efektywnie stworzy przestrzeń do wspólnej zabawy, edukacji i integracji rodzin oraz inspirowaniu uczestników ( dzieci i dorosłych) do wspólnego spędzania czasu. (Wykonawca zapewni materiały niezbędne do realizacji zadania tj. oprawę muzyczną, rekwizyty, animatora, serwis kawowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

85312320-8 - Usługi doradztwa

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.6. Kryteria oceny ofert (dla wszystkich części zamówienia):

Lp. Kryterium Liczba punktów (waga)
1. Kryterium 1 – Cena 60
2. Kryterium 2 – Kwalifikacje koordynatora 40
SUMA 100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje kordynatora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
8.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
8.2.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
8.2.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.5.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
8.5.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
8.5.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
8.5.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
8.5.3.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
8.5.3.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
8.5.4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
8.5.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8.5.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8.5.7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
8.6. Kwalifikacja podmiotowa będzie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i podmiotowych środków dowodowych określonych w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego.
9.1.1.1. Oświadczenie to Wykonawca składa zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
9.1.1.2. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający, na dzień składnia ofert, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, który tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe wskazane w pkt 9.2.
9.1.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1.1., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
9.1.1.4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 9.1.1., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
9.1.2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
9.1.2.1. W przypadku polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu.
9.1.2.2. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
9.1.3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp
9.1.3.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawcy ci składają - oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp.
9.1.3.2. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
9.1.4. Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania
9.1.4.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca składa odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
9.1.4.2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
9.1.4.3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
9.1.4.4. Pkt 9.1.4.3. stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
9.1.4.5. Pkt 9.1.4.1. – 9.1.4.3. stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8.4.1. Wobec żadnego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie mogą zachodzić podstawy wykluczenia.
8.4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:
1) terminu realizacji Umowy wynikającym ze zmiany harmonogramu realizacji projektu lub przedłużającej się procedury wyboru Wykonawcy w postępowaniu lub przedłużającej się procedury podpisywania Umowy;
2) w związku ze zmianą umowy o dofinasowanie projektu, w ramach którego realizowany jest Przedmiot Umowy, gdy zmiana polegać będzie na dostosowaniu treści Umowy do warunków wynikających ze zmiany umowy o dofinansowanie;
3) w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści Umowy do zmienionych przepisów prawa, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
4) gdy zaistnieją nowe, szczególne okoliczności, niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmiany terminów realizacji zadań, przy czym zmiany terminów mogą być dokonane tylko w zakresie wynikającym z tych okoliczności, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
5) gdy zaistnieje siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, przy czym za siłę wyższą (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemie i epidemie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia), gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy celem uchylenia negatywnych skutków siły wyżej na realizację Przedmiotu Umowy,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca może złożyć ofertę jedynie przy użyciu miniPortalu, szyfrując ją a następnie przekazując za pośrednictwem ePUAP. Oferty złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej zostaną odrzucone. Przed złożeniem oferty zaleca się zapoznanie z Instrukcją użytkownika dostępną pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.