Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00177322/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
- 2025/BZP 00189832/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kampania SEO i Google Ad Words oraz kampania online w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) w ramach projektu „Odkryj Ukryte Klejnoty II” w ramach programu Interreg Czechy-Polska.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Organizacja Turystycza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932116764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świdnicka 44
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-027
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dot.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dot.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ac1c1b8-9ab5-442d-ad04-74e39b41cc0c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Promocja regionu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kampania SEO i Google Ad Words oraz kampania online w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) w ramach projektu „Odkryj Ukryte Klejnoty II” w ramach programu Interreg Czechy-Polska.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac1c1b8-9ab5-442d-ad04-74e39b41cc0c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Odkryj Ukryte Klejnoty II nr. CZ.11.02.01/00/23_004/0000126 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Interreg Czechy-Polska 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177322
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2025/CZ-PL/OUK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Kampania SEO i Google Ad Words oraz kampania online w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) w ramach projektu „Odkryj Ukryte Klejnoty II” nr rej. CZ.11.02.01/00/23_004/0000126 w ramach
programu Interreg Czechy-Polska 2021-2027, na warunkach określonych we Wzorze umowy (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79745,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79745,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interprima sp. z o.o. spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942995317
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERPRIMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INTERPRIMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79745,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 07240 "Oświetlenie dojść do Promenady Krzyckiej"
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego (zmiana systemu ogrzewania) przy ul. Jeździeckiej 18 we Wrocławiu.
- Usługa kampanii promocyjnej kierunków studiów anglojęzycznych w Google Ads
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach należących do Gminy Wrocław - Rejony D,E,M,N.
- "Zagospodarowanie Parku przy ul. Idzikowskiego - etap 1" realizowanego w ramach projektu UE oraz Budżetu Państwa ze środków krajowych
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO W BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W MILICZU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kampanii promocyjnej
- Produkcja spotów telewizyjnych i radiowych do kampanii promującej Fundusze Europejskie na Podkarpaciu
- Organizacja dwóch biegów w celu promocji Funduszy Europejskich w Wielkopolsce
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.