eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › Remonty cząstkowe dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SZYDŁOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Marii Konopnickiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 617 70 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@szydlowiecpowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4cf5f77e-cf2d-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cf5f77e-cf2d-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026047/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remonty cząstkowe dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214711

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.272.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 310098,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie bieżących remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu szydłowieckiego przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej wbudowanej na gorąco, emulsji asfaltowej, masy zalewowej, grysów.
Szacunkowy zakres robót:
1) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową wbudowaną na gorąco bez względu na głębokości ubytku - 2 000,00 m2 obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania remontu,
-obrysowanie ubytku liniami prostymi i wycięcie uszkodzonych miejsc prostopadle do nawierzchni,
-usunięcie wyciętego materiału,
-wywiezienie wyciętego materiału wraz z utylizacją,
-dokładne oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca,
-ewentualne uzupełnienie podbudowy tłuczniem, klińcem lub chudym betonem,
-skropienie lepiszczem asfaltowym dna i krawędzi ubytku,
-wypełnienie ubytku masą mnieralno-asfaltową i zagęszczenie,
-oblanie krawędzi ubytku bitumem,
-zasypanie piaskiem oblanych krawędzi ubytku
2) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i grysami bez względu na głębokość ubytku – 2 000,00 m2 obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania remontu,
-dokładne oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca,
-skropienie powierzchni emulsją asfaltową,
-rozsypanie grysu frakcji 2-5 mm lub 5-8 mm,
-zagęszczenie warstwy i usunięcie nadmiaru grysu.
3) Wypełnienie szczelin, szwów i pęknięć elastyczną masą zalewową – 100,00 mb obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania wypełnienia,
-oczyszczenie uszkodzonego miejsca sprężonym powietrzem,
-ogrzanie uszkodzonego miejsca palnikiem,
-wypełnienie elastyczną masą zalewową i zasypanie piaskiem,
UWAGA:
Zamawiający informuje, iż przy realizacji przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacza, że podane powyżej w Rozdz. III pkt. 1 SWZ ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. W przypadku gdy zakres robót będzie większy niż określono powyżej w pkt III 1 SWZ Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnych wartości określonych poniżej, tj.:

1) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową otoczoną na gorąco bez względu na głębokości ubytku - 4 000,00 m2 obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania remontu,
-obrysowanie ubytku liniami prostymi i wycięcie uszkodzonych miejsc prostopadle do nawierzchni,
-usunięcie wyciętego materiału,
-wywiezienie wyciętego materiału wraz z utylizacją,
-dokładne oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca,
-ewentualne uzupełnienie podbudowy tłuczniem, klińcem lub chudym betonem,
-skropienie lepiszczem asfaltowym dna i krawędzi ubytku,
-wypełnienie ubytku masą mnieralno-asfaltową i zagęszczenie,
-oblanie krawędzi ubytku bitumem,
-zasypanie piaskiem oblanych krawędzi ubytku
2) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i grysami bez względu na głębokość ubytku – 4 000,00 m2 obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania remontu,
-dokładne oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca,
-skropienie powierzchni emulsją asfaltową,
-rozsypanie grysu frakcji 2-5 mm lub 5-8 mm,
-zagęszczenie warstwy i usunięcie nadmiaru grysu.
3) Wypełnienie szczelin, szwów i pęknięć elastyczną masą zalewową – 200,00 mb obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania wypełnienia,
-oczyszczenie uszkodzonego miejsca sprężonym powietrzem,
-ogrzanie uszkodzonego miejsca palnikiem,
-wypełnienie elastyczną masą zalewową i zasypanie piaskiem,

Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.
2) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.
3) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i wzorze umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "INTERBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008110461

7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Limanowskiego 154

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.