Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00224944/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FILHARMONIA NARODOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jasna 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 55 17 111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filharmonia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://filharmonia.ezamawiajacy.pl/pn/filharmonia/demand/209943/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39e060f3-13e7-4c50-bbbc-8a8c2efb5958
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00125688/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont i wymiana wyposażenia gabinetu Dyrektora Artystycznego Filharmonii Narodowej w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224944
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/05/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 328523,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń DyrektoraArtystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie przy ul. Jasnej 5 (dalej zwany „Przedmiotem zamówienia”) z
podziałem na części.
Część 1: modernizacja Gabinetu Dyrektora Artystycznego.
Przedmiot zamówienia w zakresie Części 1 obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych i innych świadczeń w
następującym zakresie:
- demontaż drobnych elementów wyposażenia i lamp;
- zlikwidowanie ewentualnych pęknięć tynków ścian;
- dwukrotne szpachlowanie ścian i sufitu;
- dwukrotne malowanie ścian i sufitu;
- montaż paneli ściennych;
- wymianę i dodanie lamp sufitowych i ściennych;
- dodanie gniazdek elektrycznych;
- odmalowanie grzejnika żeliwnego;
- szlifowanie parapetu z lastryko;
- wymianę parkietu drewnianego;
- dostawa i montaż zabudów meblowych, mebli ruchomych oraz elementów wyposażenia i urządzeń składających się na
Przedmiot zamówienia;
- prace towarzyszące, zabezpieczające oraz porządkowe.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić, w celu należytego wykonania Przedmiotu zamówienia, czas niezbędny na
zapewnienie dostaw (w tym wykonanie/produkcję) wyposażenia i urządzeń składających się na Przedmiot zamówienia, w
terminie umożliwiającym wykonanie Przedmiotu zamówienia zgodnie z Umową. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia
określa Załącznik nr 10 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie świadczenia objęte treścią SWZ i czynności oraz roboty wymagane obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje czynności i roboty bezpośrednio wynikające z dokumentów wskazanych w Rozdziale 3. ust. 4 SWZ, jak również obejmuje wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest lub okaże się niezbędne do jego zrealizowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 197825,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie przy ul. Jasnej 5 (dalej zwany „Przedmiotem zamówienia”) z podziałem na części.Część 2: modernizacja łazienki przy Gabinecie Dyrektora Artystycznego.
Przedmiot zamówienia w zakresie Części 2 obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych i innych świadczeń w następującym zakresie:
- prace rozbiórkowe i demontażowe;
- zmiany w instalacji elektrycznej z dodaniem dwóch nowych obwodów i dostosowaniem do nowej lokalizacji odbiorników;
- zmiany w instalacji wod-kan z dostosowaniem do nowej lokalizacji urządzeń sanitarnych;
- wykonanie nowej szlichty cementowej ze spadkiem do odpływu natrysku;
- postawienie nowej ścianki działowej, montaż sufitów podwieszonych, wyrównanie ścian;
- montaż mat grzewczych ogrzewania podłogowego;
- ułożenie płytek podłogowych z wykonaniem izolacji;
- ułożenie płytek ściennych wraz z wykończeniem listwami ozdobnymi;
- montaż ozdobnych sztukaterii gipsowych;
- wykonanie gładzi na ścianach nie wyłożonych płytkami, dwukrotne pomalowanie ścian oraz sufitów;
- montaż nowych urządzeń sanitarnych;
- montaż nowego oświetlenia i osprzętu;
- montaż wyposażenia i mebli;
- odmalowanie ściany klatki schodowej między parterem a 1 piętrem po prowadzeniu podtynkowo instalacji elektrycznej;
- prace towarzyszące, zabezpieczające oraz porządkowe.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić, w celu należytego wykonania Przedmiotu zamówienia, czas niezbędny na zapewnienie dostaw (w tym wykonanie/produkcję) wyposażenia i urządzeń składających się na Przedmiotu zamówienia, w terminie umożliwiającym wykonanie Przedmiotu zamówienia zgodnie z Umową. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 10 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie świadczenia objęte treścią SWZ i czynności oraz roboty wymagane obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje czynności i roboty bezpośrednio wynikające z dokumentów wskazanych w Rozdziale 3. ust. 4 SWZ, jak również obejmuje wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest lub okaże się niezbędne do jego zrealizowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45432112-2 - Kładzenie nawierzchni
45431000-7 - Kładzenie płytek
4.5.5.) Wartość części: 130697,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKIN SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952 21 20 469
7.3.3) Ulica: Gruszy 20a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-779
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKIN SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952 21 20 469
7.3.3) Ulica: Gruszy 20a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-779
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-07-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach I Oddziału ZUS w Warszawie
- Wykonanie nowego zewnętrznego podnośnika transportowego w budynku przy ulicy Mokotowskiej 13 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- ZP/CZD/095/25 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH - 12 pakietów
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach z podziałem na części.
- Dostawa konfekcjonowanych świeżych owoców i warzyw
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Domu Wiejskiego w Jaworniku - etap I - modernizacja dachu i roboty wewnętrzne
- Przebudowa części pomieszczeń piwnicy budynku C na Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- Przebudowa istniejącej instalacji technologicznej w SUW Jeleń Gmina Lidzbark poprzez dostawienie II stopnia filtracji oraz modernizację systemu napowietrzania
- Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz sprzętu AGD do Muzeum Biwy Warszawskiej w Ossowie.
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.