eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2025-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FILHARMONIA NARODOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jasna 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 55 17 111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filharmonia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://filharmonia.ezamawiajacy.pl/pn/filharmonia/demand/209943/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39e060f3-13e7-4c50-bbbc-8a8c2efb5958

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296063

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00125688/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont i wymiana wyposażenia gabinetu Dyrektora Artystycznego Filharmonii Narodowej w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224944

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/05/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 328523,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń Dyrektora
Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie przy ul. Jasnej 5 (dalej zwany „Przedmiotem zamówienia”) z
podziałem na części.
Część 1: modernizacja Gabinetu Dyrektora Artystycznego.
Przedmiot zamówienia w zakresie Części 1 obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych i innych świadczeń w
następującym zakresie:
- demontaż drobnych elementów wyposażenia i lamp;
- zlikwidowanie ewentualnych pęknięć tynków ścian;
- dwukrotne szpachlowanie ścian i sufitu;
- dwukrotne malowanie ścian i sufitu;
- montaż paneli ściennych;
- wymianę i dodanie lamp sufitowych i ściennych;
- dodanie gniazdek elektrycznych;
- odmalowanie grzejnika żeliwnego;
- szlifowanie parapetu z lastryko;
- wymianę parkietu drewnianego;
- dostawa i montaż zabudów meblowych, mebli ruchomych oraz elementów wyposażenia i urządzeń składających się na
Przedmiot zamówienia;
- prace towarzyszące, zabezpieczające oraz porządkowe.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić, w celu należytego wykonania Przedmiotu zamówienia, czas niezbędny na
zapewnienie dostaw (w tym wykonanie/produkcję) wyposażenia i urządzeń składających się na Przedmiot zamówienia, w
terminie umożliwiającym wykonanie Przedmiotu zamówienia zgodnie z Umową. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia
określa Załącznik nr 10 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie świadczenia objęte treścią SWZ i czynności oraz roboty wymagane obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje czynności i roboty bezpośrednio wynikające z dokumentów wskazanych w Rozdziale 3. ust. 4 SWZ, jak również obejmuje wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest lub okaże się niezbędne do jego zrealizowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 197825,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie przy ul. Jasnej 5 (dalej zwany „Przedmiotem zamówienia”) z podziałem na części.
Część 2: modernizacja łazienki przy Gabinecie Dyrektora Artystycznego.
Przedmiot zamówienia w zakresie Części 2 obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych i innych świadczeń w następującym zakresie:
- prace rozbiórkowe i demontażowe;
- zmiany w instalacji elektrycznej z dodaniem dwóch nowych obwodów i dostosowaniem do nowej lokalizacji odbiorników;
- zmiany w instalacji wod-kan z dostosowaniem do nowej lokalizacji urządzeń sanitarnych;
- wykonanie nowej szlichty cementowej ze spadkiem do odpływu natrysku;
- postawienie nowej ścianki działowej, montaż sufitów podwieszonych, wyrównanie ścian;
- montaż mat grzewczych ogrzewania podłogowego;
- ułożenie płytek podłogowych z wykonaniem izolacji;
- ułożenie płytek ściennych wraz z wykończeniem listwami ozdobnymi;
- montaż ozdobnych sztukaterii gipsowych;
- wykonanie gładzi na ścianach nie wyłożonych płytkami, dwukrotne pomalowanie ścian oraz sufitów;
- montaż nowych urządzeń sanitarnych;
- montaż nowego oświetlenia i osprzętu;
- montaż wyposażenia i mebli;
- odmalowanie ściany klatki schodowej między parterem a 1 piętrem po prowadzeniu podtynkowo instalacji elektrycznej;
- prace towarzyszące, zabezpieczające oraz porządkowe.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić, w celu należytego wykonania Przedmiotu zamówienia, czas niezbędny na zapewnienie dostaw (w tym wykonanie/produkcję) wyposażenia i urządzeń składających się na Przedmiotu zamówienia, w terminie umożliwiającym wykonanie Przedmiotu zamówienia zgodnie z Umową. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 10 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie świadczenia objęte treścią SWZ i czynności oraz roboty wymagane obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje czynności i roboty bezpośrednio wynikające z dokumentów wskazanych w Rozdziale 3. ust. 4 SWZ, jak również obejmuje wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest lub okaże się niezbędne do jego zrealizowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45432112-2 - Kładzenie nawierzchni

45431000-7 - Kładzenie płytek

4.5.5.) Wartość części: 130697,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKIN SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952 21 20 469

7.3.3) Ulica: Gruszy 20a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-779

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-01 do 2025-07-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKIN SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952 21 20 469

7.3.3) Ulica: Gruszy 20a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-779

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-01 do 2025-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.