Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00238162/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu audytu, kontroli zarządczej, neuromarketingu, proaktywności dla pracowników Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4c483da-fe0c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu audytu, kontroli zarządczej, neuromarketingu, proaktywności dla pracowników Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4c483da-fe0c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118441/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Szkolenia podnoszące kompetencje dydaktyczne z zakresu bezpieczeństwa, analizy danych, rachunkowości, neuromarketingu, audytu
1.3.16 Szkolenia podnoszące kompetencje zarządcze z zakresu kompetencji miękkich w tym m.in. asertywności, aktywnego słuchania, delegowania zadań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„KSZTAŁCENIE 4.0”, nr umowy: POWR.03.05.00-00.Z103/18-00 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238162
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/17/1013/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu Analizy ryzyka w audycie i kontroli oraz Kontroli zarządczej i zarzadzania ryzykiem dla kadry dydaktycznej Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu:
a) Analizy ryzyka w audycie i kontroli dla 1 osoby kadry dydaktycznej Zamawiającego,
b) Kontroli zarządczej i zarzadzania ryzykiem dla 1 osoby kadry dydaktycznej Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godziny szkoleniowe określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu Neuromarketingu dla kadry dydaktycznej Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu Neuromarketingu dla 1 osoby kadry dydaktycznej Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 550 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu Raportowania i analizy danych dla kadry dydaktycznej Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu Raportowania i analizy danych dla 1 osoby kadry dydaktycznej Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
4.5.5.) Wartość części: 2650 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu Proaktywności dla pracowników Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu Proaktywności dla pracowników dla min. 20 pracowników kadry dydaktycznej Zamawiającego +/-2 os. tj. max. 22 pracowników Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres Proaktywności w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 26200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej, Wykonawcy FACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Ogrodowa 4, 34-400 Nowy Targ o wartości 18 000,00 zł przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 2 000,00 zł. Nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej, Wykonawcy ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SP.J. ul. Czyżówka 14, lok 09, 30-526 Kraków o wartości 7 740,00 zł przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 550,00 zł. Nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7740 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11000 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z odstąpieniem od zawarcia przedmiotowej umowy przez firmę ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SP.J., ul. Czyżówka 14, lok 09, 30-526 Kraków w dniu 28-06-2023 r., Zamawiający działając na podstawie art. 263 PZP dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu.
Cena oferty najkorzystniejszej, Wykonawcy FACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Ogrodowa 4 34-400 Nowy Targ o wartości 24 980,00 zł przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 5 870,00 zł. Nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5870 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24980 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24266 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24266 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SP.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350497506
7.3.3) Ulica: Czyżówka 14, lok 09
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24266 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zapewnienie opieki gwarantującej uczniom bezpieczny dowóz i odwóz do i ze szkół z terenu Gminy Elbląg w 2024 roku
- Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Działdowie
- ZP/59/2023 Zakup leków w ramach programów lekowych - leczenie przewlekłego WZW typu B i C oraz profilaktyki wznowy przewlekłych zapaleń WZW typu B u chorych po przeszczepach narządowych (...)
- ZP/62/2023 Budowa 2 wind zewn. w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu przy bud. administracyjnym w lokalizacji przy ul. Komeńskiego 35 oraz przy bud. Medycyny Pracy przy ul. Żeromskiego 22.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU ELBLĄSKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO W ELBLĄGU ORAZ CZĘŚCI TERENU DO NIEGO PRZYLEGŁEGO."
- "Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo - Składowego z obsługą portierni wraz z obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2024.
- Kompleksowa organizacja konkursu pn. "Mam pomysł na biznes w OPO" oraz przygotowanie i realizację programu mentoringowego dla przyszłych liderów przedsiębiorczości wyłonionych w ramach konkursu.
- Opracowanie programu oraz przeprowadzenie cyklu warsztatów z przedsiębiorczości i kreatywności dla osób młodych
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2024.
- Zrealizowanie w terminie od 01.01.2024 r. do 15.12.2024 r. 2600 godzin usług pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia na temat: "Krajowy system e-faktur oraz faktury ustrukturyzowane. Przygotowanie uczelni do wdrożenia" dla pracowników zamawiającego w ramach projektu "Komple
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.