Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00276749/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
- 2025/BZP 00283497/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-17
- 2025/BZP 00408915/01 - Wynik z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa krzeseł i foteli obrotowych dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu
1.2.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323660
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: pl. Daszyńskiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-064
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opole.so.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295965
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00276749
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Przedmiotowe środki dowodowe:
a) PN–EN 1335–1 Meble biurowe – Krzesło biurowe do pracy: Wymiary – Określenie wymiarów;
b) PN–EN 1335–2 Meble biurowe – Krzesło biurowe do pracy: Wymagania bezpieczeństwa;
c) PN–EN 1335–3 Meble biurowe – Krzesło biurowe do pracy: Metody badań;
d) dokumenty wystawione przez producenta krzesła obrotowego (np. dokumentacja techniczna, karty katalogowe itp.).
Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe:
a) dokument potwierdzający zgodność z normą PN–EN 1335–1 Meble biurowe – Krzesło biurowe do pracy: Wymiary – Określenie wymiarów w odniesieniu do krzeseł obrotowych oraz foteli gabinetowych obrotowych, lub równoważne;
b) dokument potwierdzający zgodność z normą PN–EN 1335–2 Meble biurowe – Krzesło biurowe do pracy: Wymagania bezpieczeństwa w odniesieniu do krzeseł obrotowych oraz foteli gabinetowych obrotowych, lub równoważne;
c) dokument potwierdzający zgodność z normą PN–EN 1335–3 Meble biurowe – Krzesło biurowe do pracy: Metody badań w odniesieniu do krzeseł obrotowych oraz foteli gabinetowych obrotowych, lub równoważne;
d) dokumenty wystawione przez producenta fotela gabinetowego obrotowego (np. dokumentacja techniczna, karty katalogowe itp.);
e) dokumenty wystawione przez producenta krzesła obrotowego (np. dokumentacja techniczna, karty katalogowe itp.).
Zamawiający przy dokonywaniu oceny ofert pod kątem przedmiotowych środków dowodowych
w zakresie dokumentów potwierdzających zgodność z Normami PN–EN 1335–1, PN–EN 1335–2, PN–EN 1335–3 kierował się będzie danymi poszczególnych rodzajów norm (aktualizacji, zastępowalności itp.) stosownie do okresu ich obowiązywania przy uwzględnieniu daty wystawienia dokumentu potwierdzającego zgodność z wymaganymi normami.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Przedmiotowe środki dowodowe:
a) PN–EN 1335–1 Meble biurowe – Krzesło biurowe do pracy: Wymiary – Określenie wymiarów;
b) PN–EN 1335–2 Meble biurowe – Krzesło biurowe do pracy: Wymagania bezpieczeństwa;
c) PN–EN 1335–3 Meble biurowe – Krzesło biurowe do pracy: Metody badań;
d) dokumenty wystawione przez producenta krzesła obrotowego (np. dokumentacja techniczna, karty katalogowe itp.).
Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe:
a) dokument potwierdzający zgodność z normą PN–EN 1335–1 Meble biurowe – Krzesło biurowe do pracy: Wymiary – Określenie wymiarów w odniesieniu do krzeseł obrotowych oraz foteli gabinetowych obrotowych, lub równoważne;
b) dokument potwierdzający zgodność z normą PN–EN 1335–2 Meble biurowe – Krzesło biurowe do pracy: Wymagania bezpieczeństwa w odniesieniu do krzeseł obrotowych oraz foteli gabinetowych obrotowych, lub równoważne;
c) dokument potwierdzający zgodność z normą PN–EN 1335–3 Meble biurowe – Krzesło biurowe do pracy: Metody badań w odniesieniu do krzeseł obrotowych oraz foteli gabinetowych obrotowych, lub równoważne;
d) dokumenty wystawione przez producenta fotela gabinetowego obrotowego (np. dokumentacja techniczna, karty katalogowe itp.);
e) dokumenty wystawione przez producenta krzesła obrotowego (np. dokumentacja techniczna, karty katalogowe itp.).
Zamawiający przy dokonywaniu oceny ofert pod kątem przedmiotowych środków dowodowych
w zakresie dokumentów potwierdzających zgodność z Normami PN–EN 1335–1, PN–EN 1335–2, PN–EN 1335–3 kierował się będzie danymi poszczególnych rodzajów norm (aktualizacji, zastępowalności itp.) stosownie do okresu ich obowiązywania przy uwzględnieniu daty wystawienia dokumentu potwierdzającego zgodność z wymaganymi normami.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-27 10:00
Po zmianie:
2025-07-02 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-27 11:00
Po zmianie:
2025-07-02 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-26
Po zmianie:
2025-07-31
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usług architektonicznych, budowlanych, inżynieryjnych i kontrolnych podczas realizacji zadań inwestycyjno-remontowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Opolu
- Dostawy produktów mleczarskich i tłuszczy
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa licencji dostępowych (CAL) do Windows Server 2025 Datacenter
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu zimowego w roku akademickim 2025/2026.
- Usługa naprawy wałów napędowych do pojazdów marki JELCZ P862
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
- Dostawa i montaż mebli dla Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kłodawie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027. Poprawa ergonomii pracowników Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim
- Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Bogdaniec
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali warsztatowej dla doradców zawodowych - BIS"
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





