eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilczętaZagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej w Wilczętach wraz z modernizacją stadionu sportowego



Ogłoszenie z dnia 2025-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej w Wilczętach wraz z modernizacją stadionu sportowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILCZĘTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 84

1.5.2.) Miejscowość: Wilczęta

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-405

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552496504

1.5.8.) Numer faksu: 552496503

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wilczeta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wilczeta.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05a4280a-7e3c-44c0-96a8-836623268abd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej w Wilczętach wraz z modernizacją stadionu sportowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05a4280a-7e3c-44c0-96a8-836623268abd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00674200/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej w Wilczętach wraz z modernizacją stadionu sportowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175215

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IG.271.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa terenu stadionu w Wilczętach polegająca na budowie stadionu lekkoatletycznego z boiskiem piłkarskim, jednego boiska szkolnego o nawierzchni syntetycznej wraz z układem komunikacyjnym, trybunami, oświetleniem i odwodnieniem terenu i wewnętrznymi instalacjami wodno–kanalizacyjnymi. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi scena mobilna przewidziana do obsługi wydarzeń kulturalnych i oświatowych.
2) Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) Rozbiórki:
• Projektuje się rozebranie istniejących trybun, bieżni lekkoatletycznej, elementów ogrodzeniowych, nawierzchni chodników i ciągów komunikacyjnych i innych elementów zagospodarowania terenu.
b) Układ komunikacyjny:
• Wjazd i wejście na teren inwestycji od strony drogi publicznej powiatowej nr 1340N pozostawia się bez zmian. Na terenie przewidzianym do zagospodarowania zgodnie z wymaganiami decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego projektuje się 15 miejsc postojowych dla samochodów osobowych (w tym 1 miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych).
• Remont istniejących chodników i ciągów komunikacyjnych na terenie szkoły oraz nowe chodniki z kostki betonowej.
c) Instalacja zewnętrzna wody:
• Źródłem wody dla projektowanego obiektu będzie projektowane przyłącze wody z wodociągu zlokalizowanego na terenie działki 25/1 do studni wodomierzowej SW zlokalizowanej na terenie działki 47/1.
• Instalacja wewnętrzna wody na terenie inwestycji rozpoczynać się będzie w studni wodomierzowej SW.
d) Instalacja zewnętrzna kanalizacji deszczowej:
• Wody opadowe z terenów projektowanej bieżni i terenów utwardzonych odprowadzane będą wewnętrzną instalacją kanalizacji deszczowej składającą się z rur PVC i studni 5 rewizyjnych betonowych oraz z PVC do istniejącej gminnej sieci kanalizacji deszczowej.
e) Oświetlenie terenu:
• Projektuje się oświetlenie boisk, bieżni i terenu za pomocą naświetlaczy LED na masztach i słupach oświetleniowych. Zasilanie oświetlenia z pozalicznikowej instalacji energetycznej obiektu.
f) Wewnętrzna energetyczna linia zasilająca:
• Wewnętrzną linię zasilającą (WLZ) projektuje się od złącza kablowego zlokalizowanego zgodnie z warunkami przyłączeniowymi ENERGA OPERATOR SA - przy budynku szkoły na działce 48 do rozdzielnicy głównej – projektowanej skrzynki SE na terenie działki 48.
g) Ukształtowanie terenu i układ zieleni:
• Nie zmienia się ukształtowania terenu, niewielkiej korekcie ulega jedynie kształt skarp.
h) Bieżnia lekkoatletyczna:
• Projektuje się bieżnię lekkoatletyczną o obwodzie 400 m z odcinkiem do biegów na 100 m. Nawierzchnia bieżni syntetyczna poliuretanowa na podbudowie bitumicznej.
i) Boisko piłkarskie:
• Projektuje się remont istniejącego boiska polegający na zdjęciu istniejącej nawierzchni trawiastej, ułożeniu warstwy wegetacyjnej i posianiu trawy. Boisko wyposażone będzie w urządzenia umożliwiające rozgrywanie meczów piłkarskich tj. bramki stalowe, wiaty dla zawodników rezerwowych.
j) Boisko uniwersalne o nawierzchni syntetycznej:
• boisko uniwersalne do gry w koszykówkę i siatkówkę o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 32x19 m,
• boisko będzie oświetlone za pomocą naświetlaczy LED na słupach oświetleniowych o wysokości 12 m oraz wydzielone piłkochwytami z siatki PP o wysokości 6 m.
k) Trybuny:
• Projektuje się rozebranie istniejących częściowo zadaszonych trybun i postawienie w ich miejscu trybun dla widzów o łącznej ilości 200 miejsc siedzących. Projektuje się trybuny systemowe, prefabrykowane stalowe z siedziskami plastikowymi. Część trybun - dla 100 widzów - będzie zadaszona systemowym zadaszeniem z elementów stalowych z pokryciem z poliwęglanu.
l) Ogrodzenie terenu:
• Projektuje się wymianę istniejącego zniszczonego ogrodzenia z elementów stalowych i wykonanie nowego ogrodzenia z elementów stalowych prefabrykowanych, panelowych. W ogrodzeniu zaprojektowano 7 bram i 4 furtki stalowe.
m) Elementy małej architektury zgodnie z projektem budowlanym,
n) Scena mobilna,
o) Towarzyszące roboty budowlane.
3) Kompleksowa realizacja robót budowlanych zgodnie z wytycznymi wynikającymi z udostępnionej dokumentacji technicznej oraz uzgodnień dokonanych z Zamawiającym.
4) Szczegółowy opis i zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej – załącznik Nr 7 do SWZ
5) Zamawiający informuje, że załączona dokumentacja stanowi część pomocniczą do określenia szacowania ilości robót. Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową,
w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia prac większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze koniecznych do wykonania robót na podstawie projektu technicznego nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania
a podstawie powyższej dokumentacji w cenie umownej.
6) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego zamówienia z należyta starannością, na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SWZ oraz zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi normami branżowymi, zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy, ustaleniami z Zamawiającym oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.
7) Wszystkie stosowane materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami, powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydawane przez upoważnioną instytucję krajową. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowalnych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1213) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
8) Zamawiający będzie zobowiązany do zapewnienia i udostępnienia terenu budowy. Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy na czas prowadzenia robót budowlanych.
9) Przy realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ochrony środowiska.
10) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi Umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w Ustawie Prawo Budowlane.
Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:
Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zamówienia. Zamawiający zaplanował płatność w 2 częściach, po ukończeniu każdego z poniżej wskazanych etapów:
Etap 1 – obejmuje:
a) przedmiar pt. Zagospodarowanie terenu wokół SP w Wilczętach:
• działy: 1 oraz 2, dział 3 z wyłączeniem pozycji 3.5., 3.6., 3.7., dział 4 z wyłączeniem pozycji 4.5., 4.6., 4.7., dział 6 z wyłączeniem pozycji 6.3., 6.4., 6.5, działy: 11,12, 17 oraz 18.
– koszt etapu 1 może wynosić maksymalnie 50 % wartości oferty,
Etap 2 – obejmuje: pozostałe roboty budowlane wskazane w dokumentacji technicznej, nie ujęte w etapie 1.
UWAGA! Zakres robót został skorygowany przez Zamawiającego. Opis wprowadzonych zmian został dołączony do załącznika Nr 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6713373,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9954943,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6713373,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anaida Spóła z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291871080

7.3.3) Ulica: ul. Marszałkowska 58

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-545

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6713373,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.