eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa serwisowa wraz ze wsparciem oraz SWA dla systemu telekomunikacyjnego Polskiego Radia S.A.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa serwisowa wraz ze wsparciem oraz SWA dla systemu telekomunikacyjnego Polskiego Radia S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna w likwidacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa serwisowa wraz ze wsparciem oraz SWA dla systemu telekomunikacyjnego Polskiego Radia S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cf70572-6f86-4f60-8af0-476596a65d82

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://polskieradio.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma Przetargowa Polskiego Radia S.A. w likwidacji dostępna pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. w likwidacji dostępnej pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net, dalej Platforma.
Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonym na Platformie pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustwowe.html.
W zakresie komunikacji prowadzonej po wyborze ofert najkorzystniejszych, a dotyczącej formalności niezbędnych do zawarcia umowy, o których mowa w pkt XXII SWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania poczty elektronicznej i przekazywania informacji na adres e-mail Zamawiającego: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl, z zastrzeżeniem przypadków, gdy na tym etapie postępowania przekazywane będą informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego lub wykonawcy, z którym będzie zawierana umowa.
2. Komunikacja ustna, telefoniczna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, tj. w przypadku konieczności uzyskania informacji technicznych lub porządkowych związanych z niniejszym postępowaniem. Treść i przebieg rozmów, będzie dokumentowana przez Zamawiającego. W pozostałych przypadkach wymagana jest komunikacja przy wykorzystaniu Platformy. Z wyjątkiem wskazanym w pierwszym zdaniu, Platforma służyć będzie do wymiany wszelkich pism, zawiadomień i informacji związanych z niniejszym postępowaniem, w szczególności wyjaśnień treści SWZ, modyfikacji treści SWZ, dotyczących przedłużenia terminu składnia ofert, wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień, dotyczące dokonania poprawy omyłek, wyboru oferty najkorzystniejszej, przedłużenia terminu związania ofertą i innych wymaganych ustawą pzp.
3. Użytkowanie Platformy jest bezpłatne.
4. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów, składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składanie ofert nie wymaga rejestracji ani logowania na Platformie.
5. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie, co najmniej, przy składaniu oferty, wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego kierowane w toku badania i oceny ofert.
6. Rejestrując się albo logując wykonawcy, akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
7. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo – techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składnia, zmiany i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcji korzystania Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. w likwidacji, stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ, dalej Instrukcja.
8. Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami w niniejszym postępowaniu jest p. Anastazja Kawalec – Biuro Zamówień Publicznych, tel.: 508 011 351.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Treść klauzuli informacyjnej została zawarta w pkt II SWZ (plik SWZ - cz. ogólna).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Treść klauzuli informacyjnej została zawarta w pkt II SWZ (plik SWZ - cz. ogólna).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PRSA-BZP.27.12.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie następujących usług:
1) usługa serwisu i wsparcia przy rozwiązywaniu problemów oraz przy wdrażaniu nowych rozwiązań telekomunikacyjnych systemu telekomunikacyjnego Zamawiającego w Warszawie oraz w Solcu Kujawskim;
2) odnowienie usługi Software Assurance (SWA) dla wszystkich systemów Mitel, Damovo, Audiocodes w obiektach Zamawiającego Warszawie oraz w Radiowym Centrum Nadawczym w Solcu Kujawskim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony Załączniku nr 1 do SWZ. Pozostałe warunki wykonania zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50334400-9 - Usługi w zakresie konserwacji systemu komunikacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1096 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: „cena oferty” – waga 100% - maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta w tym kryterium to 100 pkt. Punkty w tym kryterium zostaną obliczone zgodnie z następującym wzorem:
C = (Cmin / Cb) x 100
gdzie,
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena oferty,
Cmin – cena najniższa spośród badanych ofert,
Cb – cena badanej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Przed wyborem oferty, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu własnym, składanym wraz z ofertą – w zakresie określonym w pkt IX.1.1 – 1.4, pkt 1.5 - w części dotyczącej zawierania z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, innego niż grupa kapitałowa, pkt 1.6 [w zakresie podstaw wykluczenia, określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 ustawy pzp] oraz w zakresie określonym w pkt IX.1.7) – IX.1.9) [podstawy wykluczenia z art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 i 10 ustawy pzp] – wzór informacji stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
2) oświadczenia wykonawcy o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, a w przypadku zaistnienia ww. okoliczności – oświadczenia o przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej oraz dokumentów lub informacji potwierdzających przygotowanie oferty niezależnie od tego innego wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia oraz że personel wykonawcy będzie w stanie świadczyć usługi określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, wykonawcy wraz z ofertą, zobowiązani są złożyć dokumenty przedmiotowe, wystawione przez każdego z trzech producentów systemów wskazanych w Załączniku nr 1, potwierdzające wiedzę
i doświadczenie, dla co najmniej trzech inżynierów serwisowych Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza, by ww. dokumenty dotyczyły trzech osób jak również i większej liczby osób, w każdym jednak przypadku - po trzy osoby do każdego z systemów.

Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów równoważnych, przy czym za równoważne nie zostaną uznane oświadczenia własne wykonawcy, o ile wykonawca nie jest równocześnie producentem systemu wskazanego w Załączniku nr 1 lub oświadczenia podmiotów niepowiązanych poprzez autoryzację z producentami systemów Zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Uzupełnieniu będą podlegały przedmiotowe środki dowodowe wskazane w pkt XI.2 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W celu wykazania braku istnienia podstaw do wykluczenia, o których mowa pkt IX.1 – IX.2 SWZ, wykonawcy, w terminie składnia ofert (wraz z ofertą), zobowiązani są przedłożyć: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne, stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert brak istnienia wobec wykonawcy podstaw do wykluczenia określonych w pkt IX.1 i IX.2 i tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 4. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Składając ofertę, poza oświadczeniem i dokumentami, o których mowa w pkt XI.1 i XI.2 SWZ, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
1) wypełniony Formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik 4 do SWZ,
2) pełnomocnictwo– w przypadku, gdy:
a) wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
W pełnomocnictwie należy określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wskazanych w pkt IX.1 i 2 wraz z ofertą, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z pkt XI.1 SWZ, przedkłada aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają również dokumenty wymienione w pkt XI.2 i XI.3 – w zakresie i sytuacjach tam określonych.
4. W przypadku, gdy najwyżej ocenioną będzie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed wyborem tej oferty Zamawiający, w terminie wskazanym w pkt XI.4 SWZ, wezwie wykonawców do złożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt XI.4.1) – XI.4.2) SWZ.
Postanowienia pkt XI.5 – XI.8 SWZ mają zastosowanie.
5. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy pzp oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawców.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przesłanki zmiany umowy zostały wskazane w § 13 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-11 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Przetargowa Polskiego Radia S.A. dostępna pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-11 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do:
1) przekazania wszystkich informacji wymaganych do podania w treści zawieranej umowy (np. imiona i nazwiska osób zawierających umowę w imieniu wykonawcy, imiona i nazwiska oraz zdane teleadresowe osób upoważnionych do realizacji umowy po stronie wykonawcy);
2) przekazania pełnomocnictw (co najmniej kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy) dla osób zawierających umowę w imieniu wykonawcy – w przypadku, gdy umowę zawierać będą pełnomocnicy wykonawcy, których pełnomocnictwa nie znajdują się w dokumentacji postępowania;
3) podania nazw podwykonawców, danych kontaktowych oraz przedstawicieli podwykonawców.
2. W przypadku, gdy ofertą najkorzystniejszą będzie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani będą do przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców w zakresie realizacji udzielanego zamówienia. Z treści umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny w szczególności wynikać: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podział obowiązków Wykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.