eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Zawierciu - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Zawierciu - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD POPRAWCZY I SCHRONISKO DLA NIELETNICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571607

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mrzygłodzka 35

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 67 213 65

1.5.8.) Numer faksu: 32 67 213 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zawiercie.zpisdn.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpisdnzawiercie.home.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zawiercie.zpisdn.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Zawierciu - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68c06d9e-e73f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202156/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 825/SR/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1049818,79 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 475196,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6.1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wewnętrznej w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Zawierciu w obrębie jezdni i chodników oraz dróg wewnętrznych w zakresie wskazanym dla Etapu I oraz zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik do SWZ, oraz projektowanymi postanowieniami umowy (PPU). Powierzchnia drogi wewnętrznej przeznaczonej do remontu – 1118,50 m². Droga przeznaczona do remontu w ramach niniejszego zamówienia znajduje się w obrębie działki ewid. nr 45/2, KM 8, obręb Zawiercie leżącej przy ul. Mrzygłodzkiej 35. Wymaga się, aby wszelkie roboty ziemne w pobliżu istniejącego uzbrojenia nad i podziemnego prowadzić ręcznie i w obecności przedstawiciela właściciela tych urządzeń. W miejscach zbliżeń i skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym należy przed przystąpieniem do robót zasadniczych wykonać przekopy kontrolne w celu ustalenia głębokości ich posadowienia, a także ewentualnego sposobu ich zabezpieczenia. Należy na etapie realizacji robót dokonać regulacji
wysokościowej istniejących studzienek i zasuw znajdujących się w pasie objętym inwestycją. Należy stosować materiały i urządzenia posiadające aktualne atesty i certyfikaty dopuszczające do powszechnego stosowania, zamontowane urządzenia powinny posiadać oznaczenia B lub CE wraz z aktualną deklaracją zgodności. Prace należy tak prowadzić, aby pracownicy i wychowanki mieli zapewniony stały dostęp do obiektów i urządzeń należących do placówki. Tam, gdzie w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z przepisami prawa oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. Charakterystyka stanu istniejącego. Droga wewnętrzna w ZPiSdN Zawiercie służy tylko do ruchu wewnętrznego pojazdom służbowym (dojazd do placu rozładunkowego magazynów, kuchni, placu gospodarczego) dostawcom i służbom ratowniczym. Droga dojazdowa o nawierzchni z asfaltobetonu jednojezdniowa, jednokierunkowa z licznymi spękaniami i pofałdowaniami uniemożliwiającymi komfortowe i bezpieczne jej użytkowanie, ograniczona obustronnie krawężnikiem. Jej bieg przechodzi płynnie w plac rozładunkowy w kształcie litery L. Wody opadowe w stanie istniejącym w przeważającej części odprowadzane są grawitacyjnie zgodnie z niwelą terenu. Uzbrojenie techniczne terenu: ulica jest oświetlona, w pasie drogowym znajdują się: odcinek instalacji studni głębinowej oraz kanalizacji sanitarnej.
Układ wysokościowy przebudowywanej drogi dostosowany będzie do istniejącej niwelety jezdni oraz do usytuowania wysokościowego budynków, zjazdów i urządzeń. Wymaga się zachowania lub w razie konieczności odtworzenia istniejących zjazdów indywidualnych, które dostosowane zostaną do szerokości istniejących lub bram a wykonane z kostki brukowej jak w dokumentacji technicznej. W celu zapewnienia prawidłowej pracy i trwałości nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów oraz prawidłowego spływu wód opadowych zastosowano odpowiednie spadki poprzeczne oraz pochylenia podłużne. Zakłada się utrzymanie odprowadzenia powierzchniowego wód opadowych tak aby uniknąć powstawania zlewni przy krawężniku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461079,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461079,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461079,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PJ " BUD-REM" Justyna Jaworska-Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491954952

7.3.3) Ulica: Paderewskiego

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461079,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 69 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.