eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wa³brzych › Remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ulicy Batorego i Soko³owskiego Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-08-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ulicy Batorego i Soko³owskiego Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Soko³owskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Soko³owskiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wa³brzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.piekarz@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ulicy Batorego i Soko³owskiego Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5f51f3f2-16ed-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00295508

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00064382/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ul. Soko³owskiego i Batorego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przegl±darka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.
2. W celu za³o¿enia Konta U¿ytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez U¿ytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
3. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.
4. Sk³adaj±c ofertê zaleca siê zaplanowanie z³o¿enia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zd±¿yæ w terminie przewidzianym na jej z³o¿enie w przypadku si³y wy¿szej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne zwi±zane z brakiem np. aktualnej przegl±darki, itp.
Wiêcej informacji na temat wymagañ technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduje sie w Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl oraz Regulaminie platformazakupowa.pl, stanowi±cych Za³±cznik nr 10 i 10a do SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako „RODO” informujemy, ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z przeprowadzaniem postêpowania o udzielenie zamówienia na „Remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ulicy Batorego i Soko³owskiego Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu” - Zp/37/TP/22 jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu ul. Soko³owskiego 4, 58-309 Wa³brzych, telefon 74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl
1. Informujemy, ¿e Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt mo¿liwy jest za po¶rednictwem e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobê zastêpuj±c± IODO, kontakt za po¶rednictwem e-mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
2. Celem przetwarzania danych osobowych jest wype³nienie obowi±zków prawnych ci±¿±cych na jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ulicy Batorego i Soko³owskiego Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu” - Zp/37/TP/22 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1129 z pó¼n. zm.). Przes³ank± legalizuj±c± przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyj±tkowych przypadkach w tym samym celu bêdziemy równie¿ przetwarzaæ dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych lub naruszeñ prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w zwi±zku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wy¿ej ustawy. Przes³ank± legalizuj±c± przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10........ w zwi±zku z ograniczon± ilo¶ci± znaków dalsze szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/37/TP/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ulicy Batorego i Soko³owskiego Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu.
Zakres prac objêtych przedmiotem zamówienia oraz wymagania Zamawiaj±cego zosta³y szczegó³owo wskazane w ni¿ej wymienionych za³±cznikach, bêd±ce integralnymi czê¶ciami SWZ:
1) Za³±cznik nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
2) Za³±cznik nr 1b do SWZ – Dokumentacja projektowa
2) Za³±cznik nr 1c do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Specjalno¶æ budowlana)
3) Za³±cznik nr 1d do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Specjalno¶æ – instalacje sanitarne)
4) Za³±cznik nr 1e do SWZ – Przedmiar
Przygotowuj±c ofertê, Wykonawca winien dok³adnie zapoznaæ siê z zawarto¶ci± wszystkich dokumentów sk³adaj±cych siê na dokumentacjê zamówienia, któr± nale¿y odczytywaæ wraz z modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiaj±cego w trakcie trwania postêpowania.

Z uwagi na fakt prowadzenia robót w czynnym obiekcie zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wykonawca przed przyst±pieniem do wykonywania robót objêtych zamówieniem jest zobowi±zany do opracowania i dostarczenia zamawiaj±cemu harmonogramu realizacji robót. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e harmonogram realizacji robót wykonawca zobowi±zany jest uzgodniæ z Kierownikiem Dzia³u Obs³ugi Szpitala przed rozpoczêciem wykonywania prac tak, aby podczas realizacji robót nie powodowaæ nadmiernych uci±¿liwo¶ci dla pacjentów jak i funkcjonowania pracy Szpitala.

Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ roboty budowlane bêd±ce przedmiotem niniejszego postêpowania s±
przeznaczone do u¿ytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiaj±cego w zwi±zku, z czym
wymaga wykonania robót z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla potrzeb wszystkich
u¿ytkowników, w tym zapewnienia dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.

Informacje dodatkowe :

1) Wykonawca w ramach wynagrodzenia okre¶lonego w ofercie zobowi±zany jest do wykonania i oznakowania oraz zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót na czas ich realizacji i zapewni bezpieczne doj¶cie i dojazd do terenu robót jak i do obiektu, który jest przedmiotem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Odzia³y szpitalne mieszcz±ce siê w obiekcie bêd±cym przedmiotem zamówienia, bêd± w trakcie prowadzonych prac prowadziæ swoj± normaln± dzia³alno¶æ. Wykonawca musi dostosowaæ swoje prace pod wzglêdem bezpieczeñstwa, mo¿liwo¶ci wykonywania obowi±zków przez personel szpitala oraz pacjentów.
2) W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany bêdzie do:
a) Prowadzenia dziennika budowy zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 6 wrze¶nia 2021 r. w sprawie sposobu prowadzenia dzienników budowy, monta¿u i rozbiórki (Dz.U.2021.1686 z dnia 2021.09.14) oraz do ustawienia tablicy informacyjnej budowy zgodnej z przepisami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, z pó¼n. zm.) art. 45 b).
b) ogrodzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych – zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami
c) wygrodzenie miejsca realizacji robót w sposób uniemo¿liwiaj±cy dostêp osób trzecich,
d) zapewnienia zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppo¿.,
e) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosz±c za nie pe³n± odpowiedzialno¶æ,
f) zapewnienia prawid³owego prowadzenia dokumentacji budowy,
g) zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porz±dku i dyscypliny pracy,
h) zagwarantowania przy realizacji zamówienia, aby wszystkie materia³y u¿yte do wykonania przedmiotu umowy posiada³y dopuszczenie do obrotu oraz w³a¶ciwe deklaracje zgodno¶ci lub certyfikaty zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi w tym zakresie normami. Wykonawca, w/w dokumenty na ¿±danie Zamawiaj±cego dostarczy przy odbiorze koñcowym. Wyklucza siê monta¿ jakichkolwiek materia³ów i sprzêtu nie posiadaj±cych wa¿nych certyfikatów,
i) przywrócenia nale¿ytego stanu i porz±dku terenu budowy, a tak¿e (w razie z korzystania) dróg, nieruchomo¶ci, urz±dzeñ, obiektów itp., które Wykonawca naruszy³ przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia,
j) dostarczenia Zamawiaj±cemu, przed podpisaniem umowy, o¶wiadczenia o podjêciu obowi±zków Kierownika budowy i Kierownika robót oraz uwierzytelnionych kopii za¶wiadczeñ w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego potwierdzaj±cych wpis w/w osób na listê cz³onków tej izby i uwierzytelnionych kopii uprawnieñ budowlanych,
k) dostarczenia Zamawiaj±cemu, na co najmniej 3 dni przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego.
l) dbania o porz±dek na terenie budowy oraz utrzymywania terenu budowy w nale¿ytym stanie i porz±dku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
m) zabezpieczenia instalacji urz±dzeñ i obiektów na terenie budowy i w jego bezpo¶rednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót,
n) dostarczania gwarancji producentów dla zamontowanych urz±dzeñ i sprzêtu, w przypadku, gdy gwarancja producenta jest d³u¿sza ni¿ okres gwarancji i rêkojmi udzielony przez Wykonawcê robót,
o) przeprowadzenia prób, pomiarów, sprawdzeñ i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – monta¿owych,
p) wykonania na w³asny koszt odkrywki elementów robót budz±cych w±tpliwo¶æ w celu sprawdzenia jako¶ci ich wykonania, je¿eli wykonanie tych robót nie zosta³o zg³oszone do sprawdzenia przed ich zakryciem,
r) przestrzegania jako wytwarzaj±cy odpady przepisów prawnych wynikaj±cych z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 – tekst jednolity z pó¼. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. Z 2021 r., poz. 1648 z pó¼. zm.). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, ma obowi±zek w pierwszej kolejno¶ci poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a je¿eli z przyczyn technologicznych jest on niemo¿liwy lub nie jest uzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania powsta³ych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowi±zany jest udokumentowaæ Zamawiaj±cemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
3) Za³atwienie wszystkich formalno¶ci i kosztów zwi±zanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia le¿y po stronie Wykonawcy robót.
4) Wymagania dotycz±ce robót – wszystkie prace winny byæ zrealizowane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, obowi±zuj±cymi normami, warunkami technicznymi i sztuk± budowlan±, przepisami bhp, ppo¿. z zalecaniami Inspektora Nadzoru Zamawiaj±cego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a tak¿e z pozosta³ymi za³±cznikami.
5) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca bezzw³ocznie ma obowi±zek informowania Zamawiaj±cego o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych ale i o przysz³ych wydarzeniach lub okoliczno¶ciach, które mog± niesprzyjaj±co wp³yn±æ na realizacjê umowy lub j± opó¼niæ. W tym wypadku, lub je¶li Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e harmonogram nie odpowiada mo¿liwemu do dotrzymania postêpowi prac (zgodnego z przyjêtym harmonogramem),
Wykonawca ma obowi±zek przedstawiæ nowy harmonogram uwzglêdniaj±cy stan faktyczny zaanga¿owania prac i uzgodnione z Zamawiaj±cym i Inspektorem Nadzoru nowe terminy wykonania i p³atno¶ci.
6) Zamawiaj±cy wymaga, aby roboty budowlane by³y wykonywane w sposób powoduj±cy jak najmniejsze utrudnienia i uci±¿liwo¶ci w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, a¿ do zakoñczenia i odbioru ostatecznego robót. W celu bezkolizyjnego korzystania przez pracowników obiektu bêd±cego przedmiotem zamówienia z wjazdów i doj¶æ do obiektu ewentualnie innych posesji, Wykonawca na minimum 3 dni przed rozpoczêciem robót, dorêczy pismo zawiadamiaj±ce poszczególnych zainteresowanych (za potwierdzeniem przekazania informacji), o terminie i zakresie robót wykonywanych w tym czasie. Wymaga siê aby Wykonawca, na ci±gach jezdnych i pieszych, uk³ada³ w zakresie niezbêdnym dla danej sytuacji robocze pomosty, daszki zabezpieczaj±ce lub stosowa³ inne metody wykonania pozwalaj±ce na ruch pieszy i zapewniaj±ce doj¶cie do budynków. Wszelkie spory mog±ce wynikn±æ z powsta³ej sytuacji bêd± rozstrzygane na indywidualnych spotkaniach, przy udziale przedstawicieli Zamawiaj±cego, Wykonawcy i ewentualnych innych zainteresowanych. Do nieprzewidzianych, a wynikaj±cych z wprowadzonego sposobu prowadzenia prac je¶li bêdzie taka potrzeba Wykonawca wykona, zatwierdzi i bêdzie aktualizowa³ organizacjê ruchu na w³asny koszt, który nale¿y uj±æ w wycenie robót.
7) Obs³uga geodezyjna wraz z inwentaryzacj± powykonawcz± (zgodn± z wymogami zawartymi w STWiOR), opracowanie oraz uzgodnienie ewentualnej czasowej organizacji ruchu i koszty z tym zwi±zane le¿± po stronie Wykonawcy robót.
8) Wykonawca zobowi±zany jest do usuwania w czasie 6 godzin od ujawnienia awarii lub powziêcia wiedzy przez Wykonawcê o awarii na istniej±cych urz±dzeniach wodoci±gowych i elektrycznych wywo³anych lub zwi±zanych z pracami Wykonawcy w sposób bezpo¶redni lub po¶redni, w tym w szczególno¶ci nie zachowania szczególnej staranno¶ci i ostro¿no¶ci w czasie prowadzenia robót w bezpo¶rednim s±siedztwie istniej±cych urz±dzeñ wodoci±gowych i elektrycznych.
9) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zastêpczego usuniêcia awarii na koszt Wykonawcy w przypadku braku podjêcia robót zwi±zanych z usuwaniem awarii przez Wykonawcê w ci±gu 3 godzin od powziêcia wiedzy o wyst±pieniu awarii.
10) Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostêpni Zamawiaj±cemu wgl±d w materia³y budowlane, które bêd± u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia.
11) Materia³y z rozbiórki, nie nadaj±ce siê do ponownego wbudowania, Wykonawca podda unieszkodliwieniu na w³asny koszt.
.................. w zwi±zku z ograniczon± ilo¶ci± znaków dalszy szczegó³owy opis znajduje siê w SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45000000-7 - Roboty budowlane

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena:

Cena najni¿sza otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Przeliczenie punktów dla oferty o wy¿szej cenie:
Cena najni¿sza z ofert
--------------------------------- x 60 pkt = ilo¶æ punktów dla oferty ocenianej
Cena wy¿sza z oferty ocenianej o wy¿szej cenie

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2. nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Zgodnie z tre¶ci± art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 200 000,00 z³.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub
zawodowej (112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca spe³nia³ minimalne
warunki umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, poprzez:
- Wykaz robót budowlanych, oraz dowody po¶wiadczaj±ce, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegaj±ce na budowie, rozbudowie lub przebudowie na kwotê 300 000,00 z³ ka¿da z robót wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane ;

- Wykaz zawieraj±cy wskazanie osoby, która bêdzie pe³niæ funkcjê:
Kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w specjalno¶ci konstrukcyjno budowlane, skierowanej przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowej, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e informacj± o podstawie do dysponowania t± osob± ;
Kierownika robót sanitarnych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, okre¶lone przepisami Prawa budowlanego, lub inne równowa¿ne uprawnienia, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub na terenie innego kraju, je¿eli zgodnie z prawem polskim uprawniaj± one do kierowania robotami budowlanymi w zakresie w/w specjalno¶ci.

Wymagane jest przeprowadzenie wizji lokalnej

1) Wizja lokalna winna byæ przeprowadzona przed up³ywem terminu zadawania pytañ.
2) Termin przeprowadzenia wizji po jego wcze¶niejszym uzgodnieniu – nie pó¼niej ni¿ 48 h od zg³oszenia.
Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Zygmunt Borsuk - Kierownik Dzia³u Obs³ugi Szpitala,
tel. 603332907; (74) 6489726.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych, oraz dowody po¶wiadczaj±ce, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegaj±ce na budowie, rozbudowie lub przebudowie na kwotê 300 000,00 z³ ka¿da z robót wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz ¿e roboty budowlane wskazane przez Wykonawcê w wykazie zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci zawieraj±ce informacjê o tym, czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 1 pkt 1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami tymi s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca nie jest zobowi±zany do przed³o¿enia dokumentów, które dotyczy³yby zamówieñ wykonanych na rzecz Zamawiaj±cego.
2. Wykaz zawieraj±cy wskazanie osoby, która bêdzie pe³niæ funkcjê:
Kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w specjalno¶ci konstrukcyjno budowlane, skierowanej przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowej, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e informacj± o podstawie do dysponowania t± osob± – stanowi za³±cznik nr 8.
Kierownika robót sanitarnych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, okre¶lone przepisami Prawa budowlanego, lub inne równowa¿ne uprawnienia, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub na terenie innego kraju, je¿eli zgodnie z prawem polskim uprawniaj± one do kierowania robotami budowlanymi w zakresie w/w specjalno¶ci – stanowi za³±cznik nr 8.
3. Sytuacja ekonomiczna:
na podstawie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± 200 000,00 z³.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da przedstawienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do oferty wspólnej wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-29 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-29 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Oferta musi zawieraæ:
1. Wype³niony wzór oferty wraz z formularzem cenowym – za³±cznik nr 1 i 2 do SWZ.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - za³±cznik nr 4 do SWZ. Je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie polegaæ na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (za³±cznik 4a) o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy – za³±cznik nr 4a (z³o¿yæ, je¿eli dotyczy).
3.O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp - stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ – z³o¿yæ je¿eli dotyczy Konsorcjum lub Spó³ki Cywilnej.
4.Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ – z³o¿yæ je¿eli dotyczy.
5.Tabela podwykonawcy – stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
6.O¶wiadczenie o dokonaniu wizji - stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.