eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › "Najem pojazdu ciężarowego hakowego do transportu odpadów komunalnych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Najem pojazdu ciężarowego hakowego do transportu odpadów komunalnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: ZUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 12A

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Najem pojazdu ciężarowego hakowego do transportu odpadów komunalnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-089aeedb-409c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/PZ/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest najem pojazdu ciężarowego hakowego do transportu odpadów komunalnych.

I. Wymagania dla podwozia:
1) Podwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń z danej serii,
2) Rok produkcji: 2021,
3) Konfiguracja osi 6x2x*4 z podnoszoną i skrętną trzecią osią.
4) Rozstaw osi min. 4700 mm
5) Typ zawieszenia (przód /tył) – Mechaniczne/Pneumatyczne,
6) DMC max. 26 t,
7) Szerokość pojazdu nie więcej niż 2600 mm,
8) Silnik o mocy max. nie mniejszej niż 400 KM przy pojemności skokowej silnika nie mniejszej niż 9 litrów, spełniający wymagania normy Euro 6, w szczególności w zakresie zużycia energii oraz dla emisji CO2, tlenku azotu, węglowodorów i cząstek stałych,
9) Wylot rury wydechowej skierowany do tyłu,
10) Zbiornik AdBlue (euro 6) o pojemności min. 45l,
11) Blokada mechanizmu różnicowego,
12) Osuszacz powietrza,
13) Automatyczna lub zautomatyzowana skrzynia biegów,
14) Regulowana kolumna kierownicy,
15) Klimatyzacja,
16) Przekładnia automatyczna lub automatyczny system zmiany biegów do przekładni manualnych,
17) Układ ESP, system zapobiegający się staczaniu pojazdu, systemy bezpieczeństwa biernego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
18) Hamulce tarczowe,
19) Zbiornik paliwa aluminiowy lub stalowy o minimalnej pojemności 250 litrów, podgrzewacz paliwa,
20) Filtr oleju w tylnym moście,
21) Akumulatory min. 2 x 180 Ah,
22) Alternator min. 100 A,
23) Kolor kabiny biały,
24) Kabina krótka lub średnia, wewnętrzne ściany kabiny pokryte materiałem łatwo zmywalnym,
25) Fotel kierowcy regulowany, tapicerka fotela kierowcy z materiału łatwego do utrzymania w czystości, pokrowce na siedzenia kierowcy i pasażera tkanina + winyl lub winyl (+1 dodatkowy komplet)
26) Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego,
27) Przystawka odbioru mocy dopasowana do zabudowy hakowej,
28) Zawieszenie tylne pneumatyczne o nośności min. 11,5 t,
29) Zawieszenie przednie resory paraboliczne o nośności min. 8 ton,
30) Lusterka wsteczne lewe i prawe elektrycznie sterowane i podgrzewane,
31) Lusterko przednie dojazdowe podgrzewane,
32) Reflektory H7 wyposażone w zintegrowane światła do jazdy dziennej typu LED,
33) Lampy robocze za kabiną, na tylnym zwisie,
34) Dodatkowe oświetlenie wsteczne zamontowane z tyłu pojazdu,
35) Opony dla osi przedniej 315/80 R22.5,
36) Opony dla osi tylnej napędowej 315/80 R22.5,
37) Tylna belka antynajazdowa o profilu okrągłym spełniająca dyrektywę 2006/20/EC,
38) Tachograf cyfrowy (instrukcja w języku polskim),
39) Immobilizer,
40) Komputer pokładowy, komunikaty wyświetlane w języku polskim,
41) Centralny zamek zdalnie sterowany z 2 pilotami,
42) Światła ostrzegawcze (koguty oraz belka) na kabinie pojazdu – belka świetlna z LOGO ZUK Oświęcim,
43) Dywaniki gumowe w kabinie,
44) Zamontowanie oryginalnie nowego CB Radio,

II. Wymagania dla nadwozia – urządzenie hakowe:
1) Nadwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń z danej serii,
2) Rok produkcji 2021
3) Urządzenie hakowe do załadunku kontenerów o długości min. 4700 mm do 6900 mm, w standardzie DIN 30722
4) Udźwig techniczny min 20 000 kg,
5) Wysokość haka 1570mm zgodnie z normą DIN 30-722,
6) Ramię przesuwne z hakiem wymiennym, nie spawanym,,
7) Elektryczne sterowanie urządzeniem hakowym z kabiny kierowcy,
8) Hydrauliczna blokada kontenera z elektronicznym czujnikiem położenia blokady przesyłającym dane do panelu sterowniczego lub urządzenia zdalnego oraz zabezpieczenie uniemożliwiające wykonywanie przypadkowych ruchów urządzenia hakowego, informacja świetlna na panelu sterowniczym w kabinie i/lub urządzeniu zdalnym wskazująca minimum stan zabezpieczeń/blokad, położenie kontenera lub ram nośnych urządzenia hakowego (pozycja robocza/pozycja transportowa)
9) Przesuw poziomy kontenera bez konieczności stosowania dodatkowych rolek poza 2-oma rolkami „prowadzącymi” zamocowanymi z tyłu ramy nośnej,
10) Poziomy przesuw kontenera na uniesionym ramieniu haka, gdzie przesuw kontenera jest dokonywany wyłącznie na tylnych rolkach prowadzących bez przemieszczania się po ramie urządzenia,
11) Funkcja eliminująca błędy operatora poprzez automatyczny system załadunku, rozładunku i wysypywania za pomocą jednego ruchu dźwignią na pilocie, wykonywane są min. 3 funkcję,
12) Funkcja awaryjnego sterowania urządzeniem hakowym bezpośrednio na bloku zaworowym,
13) Powierzchnia ślizgów/rolek prowadzących nie wyższa niż 250 mm od ramy głównej pojazdu,
14) Pompa hydrauliczna
15) Zbiornik oleju min. 100l zamontowany z boku ramy,
16) Antykorozyjne zabezpieczenie konstrukcji hakowca,
17) Skrzynka na siatkę lub plandekę,
18) Kolor urządzenia hakowego czarny RAL 9005,
19) Oświetlenie pola pracy podczas załadunku,
20) Osłony tylnych lamp zespolonych
21) Zabudowa musi odpowiadać dyrektywie maszynowej 2006/42/WE, wytycznym 89/392/EWG i posiadać znak CE, jak również spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz.U. z 2008r. nr 199, poz. 1228) wraz ze zmianami obowiązującymi na dzień składania oferty).
22) Zabudowa urządzenia hakowego: montaż urządzenia hakowego, pompy hydraulicznej, podłączenie instalacji hydraulicznej i elektrycznej, zalanie olejem hydraulicznym oraz próba urządzeń wykonana przez Wykonawcę – Zamawiający winien otrzymać pojazd kompletnie wyposażony wraz z zabudowa hakową godowy do bezpośredniego wykorzystania w prowadzonej działalności gospodarczej.

III. Wymagania w zakresie dodatkowego wyposażenia:
1) Koło zapasowe wyposażone w oponę 315/80R22.5 + wspornik koła zapasowego,
2) Zbiornik na czystą wodę o pojemności min 10l. z pojemnikiem na mydło,
3) Podnośnik hydrauliczny,
4) Skrzynka narzędziowa,
5) Trójkąt ostrzegawczy,
6) Apteczka,
7) Gaśnica,
8) Kliny zabezpieczające pod koła (szt. 2).

IV. Pozostałe warunki:
1) Wykonawca w ramach ceny określonej w Umowie zapewni przez cały okres realizacji umowy:
a) Koszt Rejestracji,
b) Obowiązkowe przeglądy podwozia w serwisie do 100km od siedziby Zamawiającego,
c) Obowiązkowe przeglądy zabudowy w serwisie do 100km od siedziby Zamawiającego,
d) Naprawy między przeglądowe, usuwanie awarii, (pełny pakiet serwisowy),
e) Uzupełnianie płynów eksploatacyjnych (olej silnikowy, płyn chłodniczy),
f) Badanie techniczne pojazdu z częstotliwością wymaganą przepisami prawa,
g) Ubezpieczenie OC/AC,
h) Koszt podatku od środków transportu,
i) Dostęp do monitoringu fabrycznego podwozia GPS,
j) Koszt pojazdu zastępczego zgodnie z zapisami swz.
2) Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego eksploatacje bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. W Szczególności wymagane będą świadectwo homologacji dla pojazdu skompletowanego wraz z zabudową lub tzw. dopuszczenie cząstkowe.

V. Usuwanie awarii w okresie najmu:
1) Maksymalny czas reakcji w okresie najmu – 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii do podjęcia naprawy,
2) Usunięcie awarii do 72 godzin od momentu podjęcia naprawy liczone w dniach roboczych,
3) Przeglądy i naprawy będą się odbywały w autoryzowanym serwisie dostawcy pojazdu (do 100km od siedziby Zamawiającego) lub przez serwis mobilny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 668008,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 668008,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 668008,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Scania Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010970943

7.3.3) Ulica: Al. Katowicka 316

7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 668008,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia - ofertę Wykonawcy:

SCANIA POLSKA S.A.

Aleja Katowicka 316
05-830 Nadarzyn

Cena ofertowa brutto: 668 008,08 zł brutto
Cena ofertowa netto: 543 096,00 zł netto
Termin dostawy: do 2 tygodni od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.