Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00236859/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie na w latach 2025 i 2026 nr 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Roosevelta
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-525
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie na w latach 2025 i 2026 nr 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66f51c02-a17d-43b6-8caf-047c41cc873a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00654687/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń IAS w Szczecinie na terenie woj. zachodniopomorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236859
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3201-ILZ.260.22.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 238210,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń zarządzanych przez Izbę Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026, w tym estetyki obiektów budowlanych oraz ich otoczenia. Przeglądy obejmują również badania instalacji elektrycznej i odgromowej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. Ponadto zamówienie obejmuje również wykonanie kontroli stanu technicznego systemów ogrzewania i klimatyzacji, z uwzględnieniem sprawności urządzeń oraz ich dostosowania do potrzeb użytkowych. 1 część Szczecin i okolice (szczegółowy zakres znajduje się w OPZ załącznik nr 1 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 161023,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń zarządzanych przez Izbę Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026, w tym estetyki obiektów budowlanych oraz ich otoczenia. Przeglądy obejmują również badania instalacji elektrycznej i odgromowej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. Ponadto zamówienie obejmuje również wykonanie kontroli stanu technicznego systemów ogrzewania i klimatyzacji, z uwzględnieniem sprawności urządzeń oraz ich dostosowania do potrzeb użytkowych. 2 część Koszalin i okolice (szczegółowy zakres znajduje się w OPZ załącznik nr 1 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 77187,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194975,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUILDMEUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592049831
7.3.3) Ulica: Olszewskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-663
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2026-06-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117993,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUILDMEUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592049831
7.3.3) Ulica: Karola Olszewskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-663
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2026-06-15INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi przeprowadzenia badań kontroli technicznej pojazdów samochodowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Kompleksowa dostawa gazu wysokometanowego typu E (LNG), gazu zaazotowanego Ls oraz gazu wysokometanowego typu E (LPG) do jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego
- Dostawa, montaż i uruchomienie Transformatora suchego 1000 kVA wraz z pracami towarzyszącymi oraz demontaż i utylizacja urządzenia obecnie pracującego w podstacji transformatorowej nr 1040 "Akademia..
- Dostawa kamizelek zewnętrznych kulo- i odłamkoodpornych - 140 szt.
- Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Dostawa aparatury specjalistycznej na potrzeby I Katedry i Kliniki Okulistyki PUM
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego w Gmachu Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Wykonanie modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej na terenie miasta Siemianowice Śląskie
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowego spichlerza z Krzeszowic na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Zabrzańskiego Kompleksu Rekreacji AQUARIUS przy alei Wojciecha Korfantego 18 (...)
- Wykonanie okresowej, 5-letniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej i odgromowej w kompleksie budynków BUW administrowanych przez Biuro ds. Nieruchomości "Powiśle" UW
- Dostawa i wymiana czterech zestawów modułów mocy w zasilaczach obiektowych UPS, w obiekcie MSWiA przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





