Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00183554/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00190086/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowego obozu edukacyjnego dla dzieci z Polski i Ukrainy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krempna 59
1.5.2.) Miejscowość: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134414099
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@magurskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mpn.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba3628d7-b8c0-4b93-b391-f08c71aa5f291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowego obozu edukacyjnego dla dzieci z Polski i Ukrainy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba3628d7-b8c0-4b93-b391-f08c71aa5f29
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00089237/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Organizacja kampów (zakwaterowanie, wyżywienie, materiały szkoleniowe, transport)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Carpathian Youth For Eco Smart Education - umowa nr PLUA.01.03-IP.01-0017/23-02.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183554
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-370-1-9/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 72766,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowego obozu edukacyjnego dla grupy 44 dzieci z Polski i Ukrainy (klasy VI – VII) w ramach projektu w ramach projektu: CARPATHIAN YOUTH FOR ECO SMART EDUCATION - umowa nr PLUA.01.03-IP.01-0017/23-00 w terminie 07 – 11 lipca 2025 r. w okolicy Magurskiego Parku Narodowego. Cała grupa będzie zakwaterowana w jednej lokalizacji.
Oferent powinien być wpisany do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych
1.1 Wymagania wobec Oferenta:
1. Organizacja wypoczynku zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z Dz.U. z 2016 r. poz. 452) oraz ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.), ustawy z dnia 24 maja 2000 r. o Krajowym Rejestrze Karnym (Dz.U. z Dz.U. z 2024 r. poz. 276), ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, tj. (Dz.U. z 2024 poz. 1802 z późn. zm.).
2. Organizacja wypoczynku letniego dzieci i młodzieży zgodnie z wytycznymi MEN, MZ, GIS dla organizatorów wypoczynku.
3. Zapewnienie fachowej kadry opiekuńczej obozu spełniającej poniższe wymagania:
- kierownik, na wyłączność uczestników obozu.
- wychowawcy z wykształceniem pedagogicznym (na jednego wychowawcę nie więcej niż 15 dzieci – na wyłączność uczestników obozu).
- informacja z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz Krajowego Rejestru Karnego, potwierdzająca, że dane osób (kierownika i wychowawców) nie figurują w przedmiotowych rejestrach.
4. Zabezpieczenie apteczki w podstawowe leki materiały opatrunkowe w czasie podróży i pobytu dzieci na miejscu wypoczynku, a także zapewni ich leczenie zgodnie ze wskazaniami lekarskimi.
5. Złożenie programu obozu (program na poszczególne dni) uwzględniającego realizację minimum następujących punktów:
- zajęcia przyrodnicze z pracownikami MPN na ścieżce przyrodniczej „Kiczera” zakończone ogniskiem,
- zwiedzanie Ośrodka Edukacyjno – Muzealnego MPN w Krempnej,
- przejście turystyczne obejmujące minimum dwa z następujących miejsc: Świerzowa Ruska, Nieznajowa, pasmo Magurskie (Magura, Wątkowa), Ferdel, wodospad Magurski, Diabli Kamień,
- całodniowy wyjazd do Krynicy z uwzględnieniem zwiedzania Uzdrowiska, dostępnych atrakcji turystycznych oraz wędrówek turystycznych dostosowanych do warunków atmosferycznych oraz możliwości grupy (np. Jaworzyna Krynicka, ścieżka w koronach drzew w Słotwinach, Góra Parkowa, wieża widokowa na Łysuli nad Dominikowicami, itp.)
- kąpiel w otwartych basenach w Krempnej (przy sprzyjających warunkach atmosferycznych)
6. Zakwaterowanie w budynku z dostępem do pełnego węzła sanitarnego, spełniającego wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowisk określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. Teren wokół budynku musi być ogrodzony i bezpieczny.
7. Zakwaterowanie młodzieży w pokojach wieloosobowych, zapewnienie ogólnie dostępnej świetlicy na terenie obiektu, w którym będą przebywać uczestnicy obozu.
8. Zapewnienie całodziennego wyżywienia – 4 posiłki (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja).
- gorący posiłek po przyjeździe dzieci do placówki wypoczynku,
- suchy prowiant + napój na drogę powrotną oraz na czas wycieczek,
- żywienie zgodne z zasadami higieny żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, (Dz.U. z 2023 r. poz. 1448 t.j.).
9. Zapewnienie w miejscu wypoczynku przez 24 h na dobę dostępu do napojów ciepłych lub zimnych w zależności od warunków przez cały okres trwania obozu.
10. Zgłoszenia wypoczynku do właściwego kuratorium oświaty.
11. Wykupienia ubezpieczeń dzieci i kadry, w czasie podróży i pobytu na obozie, od następstw nieszczęśliwych wypadków.
12. Zakupu biletów wstępu do obiektów muzealnych, sportowych, kąpielisk.
13. Zapewnienie uczestnikom pakietu szkoleniowego składającego się z:
- dwóch przewodników po ścieżkach przyrodniczych okolicy, gdzie odbywa się obóz,
- mapy turystycznej w skali 1:50 000 terenu, gdzie odbywa się obóz,
- peleryny przeciwdeszczowej w podręcznym opakowaniu
Ilość pakietów powinna wynosić 50 sztuk. Elementy pakietu powinny posiadać także logo Interreg NEXT Polska-Ukraina oraz logo projektu (Youth4EcoEdu). Zamawiający przekaże Wykonawcy niezbędne logotypy po podpisaniu umowy.
14. Zapewnienia transportu autokarowego dla uczestników obozu podczas wycieczek i zajęć realizowanych poza ośrodkiem i jego najbliższym otoczeniem, wraz z kosztami parkingów i opłat drogowych.
15. Złożenia w terminach określonych w SWZ i umowie następujących oświadczeń i informacji:
- o zgłoszeniu obiektu do właściwego kuratorium oświaty,
- o posiadaniu pozytywnej opinii Sanepid i p.poż. dla proponowanego obiektu na wypoczynek dzieci i młodzieży,
- informacji z Krajowego Rejestru Karnego oraz Informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dzikie Bieszczady sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881306190
7.3.3) Ulica: Rynek 14/9
7.3.4) Miejscowość: Lesko
7.3.5) Kod pocztowy: 38-600
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Noclegi - Młodzieżowy Dom Kultury w Jaśle
b) Wyżywienie - „Nadzieja” Agata Wolska, Kluz Krystyna Spółka Cywilna
c) Transport - Transport Pasażerski Międzymiastowy Sarnecki Krzysztof
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-07 do 2025-07-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KREMPNA
- Wykonanie i dostawa wydawnictw dla Magurskiego Parku Narodowego w ramach zadania pn. "Różne oblicza natury"
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
więcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie obozu terapeutycznego dla dzieci i młodzieży umieszczonych w rodzinach zastępczych (łącznie: 5 osób w przedziale wiekowym 6-17 lat) dla PCPR w Węgorzewie.
- Usługa kompleksowej organizacji wizyty studyjnej wraz z wyjazdowym posiedzeniem Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji.
- Kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych (obszar UE).
- Organizacja wycieczek edukacyjno-integracyjnych
- Organizacja misji gospodarczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.