Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268321/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych klarnetów wraz z akcesoriami dla Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Orkiestra Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa
1.3.) Oddział zamawiającego: POSI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141192303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1 lokal 701
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 656 75 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sinfoniaiuventus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sinfoniaiuventus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://posi.bip.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowych klarnetów wraz z akcesoriami dla Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01694032-3732-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295016
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011640/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa fabrycznie nowych klarnetów wraz z akcesoriami dla Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268321/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.26.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141605,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych klarnetów wraz z akcesoriami dla Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa.
2. Okres gwarancji na dostarczone klarnety wraz z akcesoriami: 24 miesiące.
3. W ramach serwisu gwarancyjnego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania co najmniej 2 przeglądów serwisowych w roku, w tym po zakończeniu sezonu artystycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37314100-3 - Klarnety
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp, bowiem jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, określonymi przez Zamawiającego.Wykonawca nie dostarczył w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego instrumentów do testowania i dokonania oceny w kryterium „Jakość” [zgodnie z zapisami ust. 12 pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zapisami Sekcji IX – Pozostałe Informacje Ogłoszenia o zamówieniu].
Reasumując, z uwagi na fakt, iż jedyna złożona w postępowaniu oferta podlega odrzuceniu, Zamawiający niniejszym unieważnia przedmiotowe postępowanie z mocy art. 255 pkt 2) przywołanej powyżej ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195500,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.