eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Usługa ochrony fizycznej i elektronicznej obiektów, osób i mienia oraz obsługa, konserwacja i naprawa systemu alarmowego PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej i elektronicznej obiektów, osób i mienia oraz obsługa, konserwacja i naprawa systemu alarmowego PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910041776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 54/4123861

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: saniko@saniko.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.saniko.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78d02e70-e0ac-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Odbiór i zagospodarowanie odpadów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony fizycznej i elektronicznej obiektów, osób i mienia oraz obsługa, konserwacja i naprawa systemu alarmowego PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78d02e70-e0ac-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242865

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ/ZP.03/11/03/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 877991,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest
1) Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Zamawiającego, zlokalizowanego:
a) przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku,
b) w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, Machnacz 41a gm. Brześć Kujawski;
2) Świadczenie usługi ochrony elektronicznej poprzez stały, całodobowy dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemie alarmowym Zamawiającego, który Wykonawca winien przyłączyć drogą radiową do Centrum Monitorowania Sygnałów Alarmowych Wykonawcy;
3) Obsługa, konserwacja i naprawa systemu alarmowego w obiektach Zamawiającego.
2. Pod pojęciem ochrona fizyczna rozumie się stałą obecność pracowników Wykonawcy - Biura Ochrony na terenie obiektów Zamawiającego w celu udaremnienia bezpośredniego i bezprawnego zamachu na obiekty oraz mienie ochraniane, udaremnienia jego zaboru lub zniszczenia.
3. Pod pojęciem ochrona elektroniczna rozumie się stały, całodobowy dozór sygnałów alarmowych przesyłanych z obiektów Zamawiającego, o których mowa w pkt. 1. ppkt. 1) lit. a) - b), które będą gromadzone i przetwarzane w Stacji Monitorowania Wykonawcy. Wykonawca podłączy drogą radiową lokalny system alarmowy zainstalowany w obiekcie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 1. ppkt. 1) lit. a) do Centrum Monitorowania Sygnałów Alarmowych Wykonawcy. Radiowa Stacja Monitorowania Alarmów Wykonawcy winna być wyposażona w radiową bazę odbiorczą działającą w paśmie strzeżonym, która swym zasięgiem obejmuje teren miasta Włocławek. Monitorowanie GSM/GPRS może być traktowane jako dodatkowe (rezerwowe) źródło przesyłania alarmów, podstawowym medium ma być własna częstotliwość radiowa w paśmie radiowym przydzielonym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.
W obiekcie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 1) lit. b, Wykonawca winien zainstalować przycisk napadowy zapewniający powiadomienie własnego Centrum Monitorowania Sygnałów Alarmów o zaistniałym zdarzeniu w oparciu o nadajnik radiowy w paśmie strzeżonym przydzielonym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, który swym zasięgiem obejmuje Machnacz 41a, gm. Brześć Kujawski. Monitorowanie GSM/GPRS może być traktowane jako dodatkowe (rezerwowe) źródło przesyłania alarmów, podstawowym medium ma być własna częstotliwość radiowa w paśmie radiowym przydzielonym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.
4. Warunki realizacji usługi na obiektach Zamawiającego:
1) baza PGK „Saniko” Sp. z o.o. zlokalizowana przy ul. Komunalnej 4, Włocławek:
ochrona fizyczna i elektroniczna obiektów, osób i mienia realizowana będzie przez 1 pracownika ochrony w formie stałej i bezpośredniej w następujące dni i godziny:
- w dni robocze tj.: od poniedziałku do piątku – ochrona całodobowa
- w dni wolne od pracy tj. sobota, niedziela oraz święta – ochrona całodobowa.
2) RZUOK Macznacz, gm. Brześć Kujawski:
ochrona fizyczna i elektroniczna obiektów, osób i mienia realizowana będzie przez
2 pracowników ochrony w formie stałej i bezpośredniej w następujące dni i godziny:
- w dni robocze tj.: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godz. od 2100-600
- w dni wolne od pracy tj. sobota, niedziela oraz święta – ochrona całodobowa.
5. Wykonawca zapewni zabezpieczenie techniczne polegające na obsłudze, konserwacji i naprawach systemu alarmowego Zamawiającego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Rozdział VI SWZ, Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy stanowiące Załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1015867,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1036670,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1036670,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ochrony Osób i Mienia "Argus" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883101197

7.3.3) Ulica: Rysia 6A

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1036670,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.