eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa aparatu USG dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu USG dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.kuczynska@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatu USG dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f60973b1-d484-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218319

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/18/TP/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aparat ultrasonograficzny
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDNOST MIARY ILOŚĆ szt.
WARTOŚĆ NETTO STAWKA VAT WARTOŚĆ BRUTTO
PRODUCENT WRAZ Z NUMEREM KATALOGOWYM
1. Aparat ultrasonograficzny szt. 1
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wymagania i parametry techniczne aparatu ultrasonograficznego
do przyłóżkowej oceny pacjenta na potrzeby SOR
Lp. Dane ogólne oferowanego urządzenia
1 Producent Podać
2 Nazwa i typ Podać
3 Kraj pochodzenia Podać
4 Aparat fabrycznie nowy, nieużywany, rok prod. min. 2023, wyklucza się aparaty podemonstracyjne. Podać
5 Dostawa aparatu realizowana przez autoryzowanego przedstawiciela/dystrybutora producenta na terenie Polski. Podać
6 Świadczenia objęte gwarancją wykonywane przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela/dystrybutora producenta oferowanego aparatu na terenie Polski. Podać
7 Dopuszczenie urządzenia do obrotu na rynku polskim jako wyrobu medycznego. Podać
Lp. Konstrukcja i parametry wymagane urządzenia Warunek graniczny Wartość oferowana
1 Aparat dedykowany do kompleksowej przyłóżkowej oceny stanu pacjenta w tzw. nagłych stanach zagrożenia życia - point of care. TAK
2 Aparat stacjonarny, mobilny o jedno modułowej konstrukcji, przewoźny na czterech skrętnych kołach z możliwością ich zablokowania oraz jazdy na wprost. TAK
3 Aparat wykonany w technologii całkowicie cyfrowej, szerokopasmowy układ formowania wiązki z możliwością kształtowania impulsów. TAK
4 Zakres stosowanych częstotliwość pracy min. 1MHz-15MHz. TAK, podać
5 Liczba niezależnych przetwarzanych kanałów nadawczo odbiorczych min. 19 000. TAK, podać
6 Dynamika systemu min.165 dB. TAK, podać
7 Maksymalna dopuszczalna waga aparatu 75 kg. TAK, podać
8 Minimum 3 niezależne gniazda głowic obrazowych. TAK
9 Monitor LCD min.17 cali o rozdzielczości co najmniej 1280 x 1024 zapewniający szeroki kąt widzenia z kompensacją światła z otoczenia. TAK, podać
10 Monitor bez przeplotu lub na ruchomym przegubowym ramieniu z możliwością jego regulacji niezależnie od konsoli urządzenia w płaszczyźnie pionowej góra/dół, oraz poziomej lewo/prawo min. 180 stopni. TAK, podać
11 Konsola, pulpit sterowania w postaci panelu dotykowego pozbawionego przycisków, przełączników i suwaków, z wytrzymałego materiału np. ceramicznego lub szkła, gładki, jednolity odporny na zalanie i zabrudzenia ustrojowe nadający się do dezynfekcji środkami płynnymi. TAK
12 Regulacja w zakresie podnoszenia i obniżania pulpitu urządzenia (góra/dół) min. 25 cm. TAK, podać
13 Klawiatura do wprowadzenia danych pacjenta. TAK
14 Możliwość wprowadzenia systemu w tzw. stan uśpienia, a następnie wzbudzenie go ponownie do pracy w czasie maksymalnie 5 sekund. TAK
Lp. Konstrukcja i parametry wymagane urządzenia Warunek graniczny Wartość oferowana
15 Możliwość pracy aparatu przy zasilaniu z wbudowanego fabrycznie akumulatora lub baterii po wyłączeniu urządzenia z prądu co najmniej 2 godziny. TAK, podać
16 Zasilanie z sieci elektrycznej prądu zmiennego o napięciu 220-240V 50Hz. TAK
17 Zintegrowany, wbudowany w aparat wideoprinter czarno biały oraz nagrywarka CD/DVD. TAK
18 System archiwizacji obrazów na wbudowanym dysku twardym o pojemności min. 500 GB z możliwością eksportowania danych na nośniki przenośne typu Pendrive oraz dyski optyczne typu CD-ROM/ DVD w formatach co najmniej JPEG, BMP, AVI, DICOM 3.0 lub równoważnych kompatybilnych z systemem Windows oraz standardem co najmniej DICOM 3.0. TAK, podać
19 Możliwość archiwizacji sekwencji obrazów ruchomych i statycznych, oraz raportów z przeprowadzonego badania na dysku twardym aparatu. TAK
20 Aparaty wyposażony w port wymiany danych obrazowych - wyjście wideo w standardzie VGA. TAK
21 Aparat wyposażony w połączenie sieciowe typu LAN o szybkości wymiany danych min 100 Mb/s. TAK
22 Aparat wyposażony we wbudowany interfejs umożliwiający obrazowanie cyfrowe i składowanie oraz transmisję danych za pomocą sieci telekomunikacyjnych w standardzie medycznym co najmniej DICOM 3.0. TAK
23 Minimum 3 aktywne porty USB do archiwizacji obrazów statycznych oraz dynamicznych na przenośne pamięci typu Pendrive, Flash. TAK, podać
24 Wejście (gniazdo) kabla EKG z 3 odprowadzeniami do monitorowania parametrów życiowych pacjenta. TAK
25 Głębokość obrazowania 2D w minimalnym wymaganym zakresie od 1 do 30cm. TAK, podać
26 Częstotliwość odświeżania obrazu (Frame Rate) w trybie 2D min. 750 obrazów/sekundę. TAK, podać
27 Powiększanie bez straty rozdzielczości obrazu w czasie rzeczywistym (ZOOM) min. 5x. TAK, podać
28 Dostępne obrazowanie harmoniczne i obrazowanie z inwersją fazy. TAK
29 Maksymalna liczba klatek (obrazów) przechowywana jednorazowo w pamięci dynamicznej (CINE LOOP) w trybie 2D oraz CD min. 1000 obrazów. TAK, podać
30 Możliwość minimalnej trzy strefowej zasięgowej regulacji wzmocnienia poprzecznego wiązki TGC lub STC. TAK
31 Możliwość płynnej zmiany szerokości wyświetlanego obrazu 2D dla wszystkich oferowanych głowic. TAK
31 Podział obrazu na dwa i jednoczesne wyświetlanie obrazów w czasie rzeczywistym typu B+B, B+B/CD. TAK
32 Porównanie na ekranie obrazów z archiwum z obrazami w czasie rzeczywistym. TAK
Lp. Konstrukcja i parametry wymagane urządzenia Warunek graniczny Wa33 Funkcja redukująca artefakty i szumy adaptacyjne w obrazowaniu 2D jak np. SRI lub równoważne. TAK, podać
34 Złożone obrazowanie wielokierunkowe badanych struktur w czasie rzeczywistym (wysyłanie przez te same kryształy głowicy kilku wiązek ultradźwiękowych pod różnymi kątami). TAK, podać
35 Możliwość linii środkowej dostępnej na głowicy oraz na ekranie w trybie 2D zapewniająca wizualizację toru prowadzenia igły w nawigacji poza płaszczyzną obrazowania.
TAK
36 W trybie 2D możliwość dostępnej siatki na obrazie pozwalającej ocenić wielkość i odległość do struktury w zabiegach, procedurach wymagających wprowadzenia igły. TAK
37 Ilość ustawień wstępnych programowanych dla aplikacji i głowic tzw. „Presetów” min. 30. TAK, podać
38 Funkcja automatycznej ciągłej optymalizacji obrazu 2D (min. ustawienie jasności, kontrastu obrazu i kompensacji wzmocnienia głębokościowego TGC), nie wymagająca od użytkownika ręcznego uruchamiania. TAK
39 Automatyczna optymalizacja obrazu w trybie B-mode przy pomocy jednego przycisku (m.in. ustawienie jasności, kontrastu obrazu i kompensacji wzmocnienia głębokościowego TGC). TAK
40 Automatyczna optymalizacja obrazu w trybie Dopplera PW (m.in. dopasowanie linii bazowej i PRF/skali oraz wzmocnienia spektrum) dostępna na wszystkich głowicach. TAK
41 Dostępne tryby pracy:
B-mode (2D)
Doppler Kolorowy (CD),
Power Doppler oraz Kierunkowy Power Doppler z detekcją kierunku przepływu (CPA),
Spektralny Doppler Pulsacyjny (PW) z wysoką częstotliwością przetwarzania HPRF,
Spektralny Doppler Fali Ciągłej (CW),
M-mode, Kolor M-mode,
Tryb Duplex (2D + PW)
Tryb Triplex (2D+CD +PW) TAK
42 Obrazowanie trapezoidalne i rombowe. TAK
43 Maksymalna mierzona prędkość przepływu kolorowego Dopplera (CD) min. 500 cm/s. TAK, podać
44 Regulacja uchylności bramki kolorowego Dopplera w sposób płynny w minimalnym zakresie od -15° do +15°. TAK, podać
45 Maksymalna mierzona prędkość przepływu Dopplera PW przy zerowej korekcji kąta min. 950 cm/s. TAK, podać
46 Szerokość regulacji bramki Dopplera PW w minimalnym zakresie od 10 mm do 29 mm. TAK, podać
47 Korekcja kąta bramki Dopplera PW w minimalnym zakresie +/- 80°; korekcja kąta w skokach co jeden stopień w całym zakresie. TAK
48 Zakres prędkości dla Dopplera CW przy zerowej korekcji kąta bramki min. 20 m/s. TAK, podać
49 Prostopadłe ustawienie linii trybu M-mode do badanych struktur anatomicznych. TAK
50 Doppler adaptacyjny poprawiający widoczność słabych sygnałów. TAK
51 Pomiar odległości w trybie 2D min. 8 par kursorów pomiarowych na jednym obrazie, pomiar obwodu lub powierzchni metodą elipsy, obrysu linią ciągłą lub przerywaną w trybie 2D. TAK, podać
W związku z ograniczoną ilością znaków dalszy szczegółowy opis znajduje się w zmianie SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201798,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201798,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201798,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profimedical Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542675087

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201798,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.