eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RegiminZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH ORAZ HYBRYDOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:



Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH ORAZ HYBRYDOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REGIMIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Rzewuskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Regimin

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-461

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236811756

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@regimin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.regimin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.regimin.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH ORAZ HYBRYDOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55c83764-0d9b-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279923/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IDB.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 145193,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1: ZAKUP I DOSTAWA LAMP SOLARNYCH

TYP LAMP 1

Lampa uliczna solarna (wraz z słupkiem stalowym, ocynkowanym 2’’ o długości 3,5m) – ilość 44 szt.
Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 4 do SWZ – parametry techniczne lamp solarnych, zamieszczonego na naszej stronie (https://bip.regimin.pl/)

Uwaga !!!
Wykonawca składając ofertę musi załączyć karty techniczne lamp solarnych.

Uwaga !!!
Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu odpowiednie atesty i certyfikaty na zaoferowane lampy solarne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928530-2 - Latarnie uliczne

4.5.5.) Wartość części: 40065,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2: ZAKUP WRAZ DOSTAWĄ I MONTAŻEM LAMP SOLARNYCH ORAZ
SOLARNO – HYBRYDOWYCH

TYP LAMP 2

Lamp solarnych – ilość 8 szt.

TYP LAMP 3

Lamp hybrydowych solarno-wiatrowych – ilość 7 szt.

Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 4 do SWZ – parametry techniczne lamp solarnych, zamieszczonego na naszej stronie (https://bip.regimin.pl/)

Uwaga !!!
Wykonawca składając ofertę musi załączyć karty techniczne lamp solarnych.

Uwaga !!!
Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu odpowiednie atesty i certyfikaty na zaoferowane lampy solarne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928530-2 - Latarnie uliczne

4.5.5.) Wartość części: 105128,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przetargu złożono dwie oferty z czego dwie zostały odrzucone. Jedna za brak podpisanej oferty podpisem elektronicznym, druga za brak podpisu oraz brak zaszyfrowania oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52993,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57860,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przetargu złożono dwie oferty z czego jedna została odrzucona. Została tylko oferta, której cena przewyższa kwotę, jako zamawiający zabezpieczył w budżecie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149691,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.