Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00206516/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10865631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6488d64-8e44-481a-85c0-44e25195e72c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043006/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup sprzętu - komputery
1.2.6 Zakup sprzętu - monitory
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206516
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0021/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń peryferyjnych i podzespołów komputerowych stanowiących infrastrukturę informatyczną na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zawierciu, tj.:
1/ Stacje robocze - Laptopy 15,6’’ (wraz z systemem operacyjnym oraz pakietem aplikacji biurowych) – 48 szt.,
2/ Stacje robocze - Laptopy 16’’ (wraz z systemem operacyjnym oraz pakietem aplikacji biurowych) – 2 szt.,
3/ Monitory komputerowe – 20 szt.,
4/ Monitor zakrzywiony – 1 szt.,
5/ Monitory PIVOT – 3 szt.,
6/ Drukarka – 1 szt.,
7/ Dysk twardy – 4 szt.,
8/ Napęd zewnętrzny DVD – 2 szt.
2. Szczegółowy opis parametrów technicznych oraz minimalnych wymagań Zamawiającego zawiera Formularz specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiący Załącznik nr 1.1 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia przyszłej umowy.
4. Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
1/ Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia w pełnym zakresie rzeczowym:
a/ były fabrycznie nowe, nieużywane (nie posiadały oznak wcześniejszego użytkowania) - nie dopuszcza się urządzeń odnawianych, demonstracyjnych i powystawowych,
b/ były kompletne i w pełni sprawne,
c/ były gotowe do użycia zgodnie z przeznaczeniem bez ponoszenia dodatkowych nakładów,
d/ były wolne od wad fizycznych i prawnych,
e/ pochodziły z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Polski, reprezentowały bieżącą linię produkcyjną, zostały wprowadzone do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
f/ spełniały wymogi dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wynikające z aktualnie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, a w związku z tym, jeżeli dotyczy - posiadały atesty oraz/lub certyfikaty oraz/lub deklaracje zgodności z odpowiednimi normami.
2/ Zamawiający wymaga aby dostarczone z przedmiotem zamówienia oprogramowanie:
a/ było nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nie było aktywowane,
b/ pochodziło z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na rynek Polski oraz wykazywało elementy potwierdzające legalność jego pochodzenia (tj.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.)
c/ było gotowe do użycia zgodnie z przeznaczeniem, bez ponoszenia dodatkowych nakładów,
3/ Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu umowy, a w szczególności za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej, w tym za nieprzestrzeganie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. W razie kierowania przez osoby trzecie roszczeń z tytułu wad prawnych w stosunku do Zamawiającego, Wykonawca włączy się do sporu i naprawi Zamawiającemu wyrządzoną szkodę, w tym poniesie wszystkie koszty i wydatki z tym związane, wliczając w to koszty zapłacone przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich, których prawa zostały naruszone.
4/ Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe
w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie.
5/ Po stronie Wykonawcy pozostają koszty związane z transportem zamawianych urządzeń oraz ubezpieczeniem ich na czas dostawy oraz koszty rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w jego siedzibie.
6/ Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pełnej dokumentacji związanej ze sprzętem, w języku polskim (lub z tłumaczeniem na język polski), pozwalającej Zamawiającemu na korzystanie ze sprzętu zgodnie z jego technicznym i gospodarczym przeznaczeniem (tj. np.: Instrukcji obsługi lub podręczników użytkownika - jeżeli dotyczy) oraz dokumentów gwarancyjnych (tj. np.: Kart gwarancyjnych, książek serwisowych lub innych dokumentów związanych z udzieloną gwarancją - jeżeli dotyczy).
5. Gwarancja. Dostarczone urządzenia i oprogramowanie muszą zostać objęte gwarancją producenta na okres nie krótszy niż:
1/ Stacje robocze - Laptopy 15,6’’ (wraz z systemem operacyjnym oraz pakietem aplikacji biurowych) - 24 miesiące,
2/ Stacje robocze - Laptopy 16’’ (wraz z systemem operacyjnym oraz pakietem aplikacji biurowych) - 24 miesiące,
3/ Monitory komputerowe - 24 miesiące,
4/ Monitor zakrzywiony - 24 miesiące,
5/ Monitory PIVOT - 24 miesiące,
6/ Drukarka - 12 miesięcy,
7/ Dyski twarde - 12 miesięcy,
8/ Napędy zewnętrzne DVD - 12 miesięcy,
liczonych od dnia podpisania Protokołu odbioru całości dostarczonego przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji na dane urządzenie/sprzęt niż minimalny wymagany przez Zamawiającego, poprzez wypełnienie odpowiednich rubryk w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej – załącznik nr 1.1 do SWZ. W takim przypadku, do umowy zostanie wpisany zaoferowany dłuższy okres gwarancji, jako obowiązujący.
Oferta, w której zostanie zadeklarowany okres gwarancji krótszy od minimalnie wymaganego przez Zamawiającego, podlega odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
6. Rozwiązania równoważne:
1/ Wszędzie tam, gdzie Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.;
2/ Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów;
3/ Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany dołączyć do oferty zestawienie wszystkich zaoferowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji postępowania, wskazując nazwę i pozycję opisu przedmiotu zamówienia, których to dotyczy. Opis zaoferowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby na jego podstawie Zamawiający mógł ocenić ofertę i rozstrzygnąć, czy zaoferowane rozwiązanie jest równoważne;
4/ W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7. Zamawiający nie wprowadza regulacji w zakresie, o którym mowa w art. 100 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
30232110-8 - Drukarki laserowe
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
32331500-7 - Nagrywarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178719,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210852,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178719,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWH WIP – Małgorzata Szczepanik-Grzywocz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6422059243
7.3.3) Ulica: Reymonta 23
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178719,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Dostawa soli drogowej do likwidacji śliskości zimowej na drogach i chodnikach na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
- Dostawa i montaż dwóch kotłów kondensacyjnych wodnych wraz z pracami towarzyszącymi
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.271.17.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- Dostawa monitorów komputerowych
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Goworowo"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego do Przedszkoli Miejskich w Grajewie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz urządzeń skanujących i drukujących
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.