Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00246132/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
- 2025/BZP 00252505/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Sprzedaż i dostawa pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka - JG/2/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970023062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Brata Alberta 8
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684794600
1.5.8.) Numer faksu: 684794602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wisniewska@pekom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pekom.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6d0629a-f001-43d3-84b3-51de0fc763271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Przedsiębiorswto Komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Sprzedaż i dostawa pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka - JG/2/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6d0629a-f001-43d3-84b3-51de0fc76327
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122211/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Sprzedaż i dostawa pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246132
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JG/2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1014550,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o następujących parametrach technicznych:
Podwozie:
1. dopuszczalna masa całkowita 26 ton,
2. podwozie fabrycznie nowe – nie starsze niż 2024,
3. rozstaw osi 3600-3800mm,
4. Silnik:
a) wysokoprężny, sześciocylindryczny o mocy min. 320 KM,
b) spełniający normę emisji spalin EURO 6,
c) maksymalny moment obrotowy silnika min. 1600 Nm,
d) skrzynia biegów zautomatyzowana bez pedału sprzęgła min. 12-biegowa z możliwością zmiany trybów pracy,
e) podgrzewany filtr paliwa oraz dodatkowy filtr paliwa z separatorem wody,
5. Oś przednia:
a) przednie zawieszenie resory paraboliczne min. dopuszczalny nacisk techniczny 8 ton,
b) stabilizator osi przedniej
c) zderzak przedni stalowy
6. Osie tylne:
a) tylne zawieszenie pneumatyczne min. dopuszczalny nacisk techniczny 19 ton,
b) stabilizator osi tylnej, ostatnia oś kierowana,
c) blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej,
7. Przystawki odbioru mocy:
a) przystawka odbioru mocy odsilnikowa, niezależna od sprzęgła i skrzyni biegów,
8. Układ hamulcowy:
a) układ hamulcowy z systemem ABS, ESP i ASR,
b) hamulec przystankowy dla pojazdu do zbierania odpadów z przygotowaniem ograniczenia dot. cofania wg DIN EN 1501-01,
c) regulowany hamulec silnikowy,
d) osuszacz powietrza podgrzewany.
9. Układ elektryczny:
a) dwa akumulatory 12V min. 180Ah każdy,
b) alternator min. 110A,
c) mechaniczny wyłącznik akumulatorów
10. zbiornik paliwa min. 300 litrów, AdBlue min. 50 litrów, zbiorniki z zamykanymi na klucz korkami,
11. koła 22,5” wraz z kołem zapasowym, opony 315/80, na osi napędowej bieżnik szosowo - terenowy,
12. Kabina:
- kabina dzienna w kolorze pomarańczowym RAL 2011, wyposażona w trzy niezależne fotele,
- fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym,
- klimatyzacja,
- ogrzewane i elektrycznie regulowane lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego,
- centralny zamek,
- elektrycznie sterowane szyby,
- oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego,
- światła do jazdy dziennej LED,
- regulacja zasięgu świateł,
- komputer pokładowy w języku polskim,
- tachograf cyfrowy,
- radio,
- fabryczny immobiliser,
- belka ostrzegawcza LED z kogutami zamontowana na dachu kabiny, z napisem PEKOM.
Zabudowa:
1. fabrycznie nowa, produkcja – 2025 rok,
2. zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym,
3. pojemność skrzyni ładunkowej od 20 m3 do 22 m3,
4. stopień zagęszczenia odpadów min 1:5,
5. uszczelnienie na całym obwodzie styku pomiędzy odwłokiem a skrzynią lub uszczelka w kształcie litery "U",
6. rynna zabezpieczająca przed wyciekiem nieczystości ze styku pomiędzy odwłokiem a skrzynią,
7. zbiornik na odcieki ze stali nierdzewnej pod skrzynią ładunkową,
8. czujniki zbliżeniowe w prasie zgniatającej,
9. panele sterujące dla prasy po obu stronach zabudowy
10. urządzenie z możliwością pracy w pojedynczym cyklu,
11. zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadająca znak CE,
12. światła zgodne z obowiązującymi przepisami wykonane w technologii LED,
13. światła robocze w skrzyni i zewnątrz odwłoka,
14. dwa światła ostrzegawcze rotacyjne, tzw. koguty z osłonami zabezpieczającymi,
15. kamera cofania z monitorem kolorowym min 7 cali,
16. wrzutnik z ramionami DIN dla pojemników 120-1100 litrów,
17. grzebień wrzutnika dla pojemników MGB
18. wrzutnik dzielony do niezależnej obsługi pojemników 120-330 litrów, obsługa dla pojemników 120 - 360 litrów odpowiednio z każdej strony,
19. odbijak pojemników zabezpieczony przed uszkodzeniem innych elementów zabudowy podczas opróżniania pojemników,
20. automatyczny uchwyt do podnoszenia obu wrzutników do rozładunków tj. automatyczne opróżnianie (równocześnie) zaczepionych do obu wrzutników pojemników jednym przyciskiem lub jeden wrzutnik bez funkcji podnoszenia automatycznego pojemników i z ręcznym opróżnianiem pojemników za pomocą dźwigni,
21. wanny odwłoków wyposażone w zawory na odcieki lub w pojedynczy zawór na odcieki,
22. wzmocnienie podłogi skrzyni o grubości min. 4 mm,
23. wzmocnienie wanny odwłoka o grubości min. 8 mm,
24. oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe „kogut” z przodu i z tyłu pojazdu,
25. światła błyskowe zamontowane na odwłoku lub pojedyncze światło rotacyjne umieszczone na odwłoku,
26. światło wsteczne na odwłoku,
27. zamocowanie na miotłę i łopatę z prawej strony skrzyni,
28. drzwi inspekcyjne w ścianach bocznych,
29. złącze aplikacyjne GPS,
30. zbiorniczek do mycia rąk,
31. zabudowa wykonana ze stali konstrukcyjnej z podłogą z blachy trudnościeralnej HB400 gr. 4 mm, kilkakrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze pomarańczowym RAL 2011.
Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
– odbiór pojazdu dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych Pełnomocników;
– cena pojazdu powinna zawierać koszt dostawy (loco siedziby Zamawiającego przy
ul. Św. Brata Alberta 8 w Żarach), przeszkolenie, instruktaż stanowiskowy oraz pierwszy rozruch;
– gwarancja na cały pojazd nie mniej niż 12 miesięcy, liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru;
– w dniu dostawy pojazdu Wykonawca musi dostarczyć: komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu, homologację na kompletny pojazd, instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim (podwozia i zabudowy), książkę serwisową;
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1047960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1047960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1047960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAN Truck & Bus Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342169325
7.3.3) Ulica: al. Katowicka 9
7.3.4) Miejscowość: Wolica
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAN TRUCK & BUS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MAN TRUCK & BUS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1047960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Zakup i dostawa sprzętu ochrony ludności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- "Modernizacja budynku kaplicy na cmentarzu komunalnym przy ul. Szpitalnej w Żarach"
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żarach na rok 2025 i 2026.
- "Sprzedaż i dostawa nowego pojazdu skrzyniowego typu wywrotka -JG/10/2025"
- "Zakup i dostawa urządzenia diagnostyczno-operacyjnego - zestawu laparoskopowego 3D - w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdu specjalistycznego - samochodu ciężarowego z zabudową hakową do Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie sp. z o.o.
- Dostawa pojazdu specjalistycznego - śmieciarki o pojemności min. 16 m3 zabudowanej na podwoziu samochodu ciężarowego 2-osiowego o DMC 18 000 kg
- Dostawa śmieciarki dwukomorowej
- Dostawa używanego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka
- DOSTAWA POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA DO TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





