Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00158095/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
- 2025/BZP 00165824/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-27
- 2025/BZP 00167205/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Zawodowy Powiat Trzebnicki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Trzebnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Dz. Bochenka 6
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.trzebnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Zawodowy Powiat Trzebnicki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-144b8d2b-4eb9-4674-90b1-77bcce8de317
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056316/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr FEDS.08.01-IZ.00-0024/23 pn. „Zawodowy Powiat Trzebnicki” w ramach Osi Priorytetowej nr FEDS.08.00 „Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku”, Działania nr FEDS.08.01 „Dostęp do edukacji”, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158095
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiPF.272.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w podziale na następujące części:1) Część I – Dostawa sprzętu komputerowego;
a) Zadanie 1 – dostawa sprzętu komputerowego do Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy, ul. Stefana Żeromskiego 25, 55-100 Trzebnica;
b) Zadanie 2 – dostawa sprzętu komputerowego do Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie, ul. Willowa 5, 55-140 Żmigród;
c) Zadanie 3 – dostawa sprzętu komputerowego do Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich, ul. Parkowa 8, 55-120 Oborniki Śląskie;
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części i dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Zamawiający nie określa maksymalnej ilości części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
4. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących części:
1) Część I – Dostawa sprzętu komputerowego, w tym m.in.: komputery stacjonarne, monitory, klawiatury, myszki, laptopy, oprogramowanie Microsoft Office 2021 Professional EDU;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostawy określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 628628,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w podziale na następujące części:2) Część II – Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych;
a) Zadanie 1 – dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy, ul. Stefana Żeromskiego 25, 55-100 Trzebnica;
b) Zadanie 2 – dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie, ul. Willowa 5, 55-140 Żmigród;
c) Zadanie 3 – dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich, ul. Parkowa 8, 55-120 Oborniki Śląskie;
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części i dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Zamawiający nie określa maksymalnej ilości części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
4. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących części:
2) Część II – Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, w tym m.in.: drukarka laserowa, drukarka 3D, urządzenia wielofunkcyjne;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostawy określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 41607 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w podziale na następujące części:1) Część III – Dostawa optyki;
a) Zadanie 1 – dostawa optyki do Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy, ul. Stefana Żeromskiego 25, 55-100 Trzebnica;
b) Zadanie 2 – dostawa optyki do Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie, ul. Willowa 5, 55-140 Żmigród;
c) Zadanie 3 – dostawa optyki do Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich, ul. Parkowa 8, 55-120 Oborniki Śląskie;
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części i dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Zamawiający nie określa maksymalnej ilości części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
4. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących części:
1) Część III – Dostawa optyki, w tym m.in.: aparaty + obiektywy, projektory, zestaw fotograficzny.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostawy określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 98843,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488778 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 783662,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488778 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnopolska Grupa IT Danuta Walczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220821347
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 3/161
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-072
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGÓLNOPOLSKA GRUPA IT Danuta Walczak
jakie przetargi wygrała firma
OGÓLNOPOLSKA GRUPA IT Danuta Walczak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488778 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił w postępowaniu ofertę nr 3, natomiast cena kolejnej najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający miał przeznaczone na realizację zamówienia w zakresie części 2 postępowania. W związku
z tym, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny ofert najkorzystniejszych, postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149137,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149137,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113986,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144528,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113986,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elaboro Agnieszka Borowiecka Sorbian
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811062708
7.3.3) Ulica: Reymonta
7.3.4) Miejscowość: Pobierowo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-346
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113986,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Gminnego Przedszkola Nr 2 w Trzebnicy w roku 2026
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Trzebnicy
- Wykonywanie usługi transportu publicznego w ramach komunikacji gminnej w Gminie Trzebnica
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - Urządzenia ratownicze
- Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na zadania: zadanie nr 3.
- Wykonanie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Trzebnica w 2026 r.
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego
- Kompleksowa dostawa nowych jednostek centralnych (PC) z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz ze sprzętem komputerowym (monitor i pakiet oprogramowania)
- Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia zawodowego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Dostawa drukarek, laptopów, komputerów oraz monitorów do Zespołu Żłobków m.st. Warszawy z podziałem na części
- Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Nowym Kamieniu oraz Wyposażenie w niezbędny sprzęt Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Borkach
- Dostawa zestawów PC, laptopów, tabletów oraz oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





