Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00239601/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi czyszczenia i konserwacji separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gdyni w latach 2025-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 761 20 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10965511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi czyszczenia i konserwacji separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gdyni w latach 2025-20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dd3be1b-780a-4a61-b059-489c6122a63a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038361/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Usługi czyszczenia i konserwacji separatorów - urządzeń podzyszczjących wody opadowe i roztopowe z obszaru Gdyni, zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239601
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.29.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 807407,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia i konserwacji 55 separatorów – urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe odprowadzane z obszaru Gdyni, zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w latach 2025-2026 wraz z wywozem i utylizacją odpadów.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) usunięcie z separatora zgromadzonych związków ropopochodnych i wody;
2) wyciągnięcie sekcji żaluzjowych i ich oczyszczenie (czyszczenie należy wykonać w taki sposób, aby zanieczyszczona woda przeszła przez układ oczyszczania ścieków zaolejonych);
3) usunięcie osadu z komory osadowej;
4) oczyszczenie i osuszenie poszczególnych komór separatora;
5) wykonanie niezbędnych prac konserwacyjnych, w tym wymiana sznurków do lameli, zabezpieczenie wnętrza separatorów oraz oczyszczenie dopływu
i odpływu;
6) wstawienie sekcji żaluzjowych;
7) transport odpadów do neutralizacji;
8) unieszkodliwienie odebranych odpadów niebezpiecznych;
9) napełnienie urządzeń wodą przed ich uruchomieniem aż do przelewu na wylocie;
10) sporządzenie dokumentów związanych z odbiorem odpadów niebezpiecznych; w tym wypełnienie „Karty eksploatacji separatora” i „Karty zanieczyszczeń”. Ww. karty należy przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru dla danej serii wyczyszczonych separatorów;
11) uporządkowanie terenu wokół czyszczonych urządzeń, przy czym w trakcie prowadzenia robót wymagane jest zabezpieczenie trawników folią ochronną.
3. Czyszczeniem i konserwacją objętych jest łącznie 55 separatorów, w tym:
- 32 separatory w rejonie I,
- 23 separatory w rejonie II.
4. Ilość separatorów objęta przedmiotem zamówienia może ulec zwiększeniu
o 4 separatory, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do SWZ:
1) Załącznik A1 – Wykaz separatorów cz. 1 (Rejon I i II);
2) Załącznik B1 – Mapy cz. 1 (Rejon I i II);
3) Załącznik C – Dokumentacja techniczno-ruchowa;
4) Załącznik nr 8 – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 437037,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia i konserwacji 46 separatorów – urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe odprowadzane z obszaru Gdyni, zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej, w latach 2025-2026 wraz z wywozem i utylizacją odpadów.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) usunięcie z separatora zgromadzonych związków ropopochodnych i wody;
2) wyciągnięcie sekcji żaluzjowych i ich oczyszczenie (czyszczenie należy wykonać w taki sposób, aby zanieczyszczona woda przeszła przez układ oczyszczania ścieków zaolejonych);
3) usunięcie osadu z komory osadowej;
4) oczyszczenie i osuszenie poszczególnych komór separatora;
5) wykonanie niezbędnych prac konserwacyjnych, w tym wymiana sznurków do lameli, zabezpieczenie wnętrza separatorów oraz oczyszczenie dopływu i odpływu;
6) w razie potrzeby wymiana poduszki sorbentowej w separatorach w ul. Szlifierzy i ul. Osada Rybacka;
7) wstawienie sekcji żaluzjowych;
8) transport odpadów do neutralizacji;
9) unieszkodliwienie odebranych odpadów niebezpiecznych;
10) napełnienie urządzeń wodą przed ich uruchomieniem aż do przelewu na wylocie;
11) sporządzenie dokumentów związanych z odbiorem odpadów niebezpiecznych, w tym wypełnienie „Karty eksploatacji separatora” i „Karty zanieczyszczeń”. Ww. karty należy przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru dla danej serii wyczyszczonych separatorów;
12) uporządkowanie terenu wokół czyszczonych urządzeń, przy czym w trakcie prowadzenia robót wymagane jest zabezpieczenie trawników folią ochronną.
3. Czyszczeniem i konserwacją objętych jest łącznie 46 separatorów, w tym:
- 19 szt. separatorów w rejonie III,
- 27 szt. separatorów w rejonie IV.
4. Ilość separatorów objęta przedmiotem zamówienia może ulec zwiększeniu
o 4 separatory, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do SWZ:
1) Załącznik A2 – Wykaz separatorów cz. 2 (Rejon III i IV);
2) Załącznik B2 – Mapy cz. 2 (Rejon III i IV);
3) Załącznik C – Dokumentacja techniczno-ruchowa;
4) Załącznik nr 8 – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 370370,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429982,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479174,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429982,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANKAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006505
7.3.3) Ulica: Marynarki Polskiej 163
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-868
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) REMONDIS Hydrokan Sp. z o.o., ul. Sztutowska 18 C, 80-711 Gdańsk,
NIP 5930100690 w zakresie: realizacji prac czyszczenia separatorów,
2) Ecol-Unicon Sp. z o.o., ul. Równa 2, 80-067 Gdańsk, NIP 5841383568 w zakresie: kierowania pracami w cz.1.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429982,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375192,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375192,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANKAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006505
7.3.3) Ulica: Marynarki Polskiej 163
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-868
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
REMONDIS Hydrokan Sp. z o.o., ul. Sztutowska 18 C, 80-711 Gdańsk,
NIP 5930100690 w zakresie: realizacji prac czyszczenia separatorów;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375192,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Sukcesywne dostawy karnetów biletowych oraz druków do ZKM w Gdyni
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych w obiektach Uniwersytetu Morskiego
- Przebudowa i doposażenie placów zabaw w żłobkach na terenie Gminy Miasta Gdyni w ramach Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych wg SWZ na potrzeby seminarium naukowego organizowanego w ramach projektu p.k. URAN oraz na potrzeby Kolegium Prorektorów
- ZAKUP WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO I NIEMEDYCZNEGO DLA CENTRUM CHORÓB PŁUC I PNEUMONOLOGII INTERWENCYJNEJ Z PODODDZIAŁEM REHABILITACJI PULMONOLOGICZNEJ SZPITALI POMORSKICH W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Przeprowadzenie badań EFL obiektów infrastruktury lotniskowej w rejonie odpowiedzialności RZI Gdynia. Lotnisko EPOK Oksywie. Lotnisko EPMB Malbork. Lotnisko EPPG Pruszcz Gdański.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych i innych nieczystości stałych
- Świadczenie usługi niszczenia elektronicznych nośników danych wraz z utylizacją.
- Świadczenie usługi wywozu odpadów mieszanych
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów Sądu Okręgowego w Warszawie
- Usługa wywozu odpadów stałych z Aresztu Śledczego w Poznaniu, Oddziału Zewnętrznego w Poznaniu oraz Magazynów w Baranowie
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.