Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00257278/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Gryficach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRYFICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Zwycięstwa 37
1.5.2.) Miejscowość: Gryfice
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91/384 64 50
1.5.8.) Numer faksu: 91/384 27 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gryfice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_gryfice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Gryficach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20612ac1-3d66-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001340/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Gryficach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257278/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 513/X/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 440000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Gryficach, Plac Zwycięstwa 37 w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dostarczania przesyłek pocztowych opłacanych przy użyciu maszyny do frankowania będącej własnością Zamawiającego oraz ewentualnych zwrotów przesyłek do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy.
2. Usługi pocztowe, które są przedmiotem zamówienia będą realizowane na zasadach określonych
w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe t.j. (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 1041) i aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie.
3. Kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
64112000-4 – Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 – Usługi pocztowe dotyczące paczek
4. Szacunkową ilość przewidywanych przesyłek w okresie świadczenia usług zawiera tabela w Rozdziale IV SWZ. W cenniku oferowanych usług pocztowych muszą znaleźć się wymienione usługi pocztowe.
5. Podane w zestawieniu szacunkowe ilości przesyłek sporządzone zostały na podstawie analizy przesyłek zrealizowanych w okresie 24 miesięcy i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną osiągnięte w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych przesyłek. Określone ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko i wyłącznie za usługi faktycznie wykonane według stawek zawartych w ofercie Wykonawcy. Nie wyszczególnione w powyższej tabeli rodzaje przesyłek będą wycenione dodatkowo, zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy, który zostanie przez niego dostarczony najpóźniej w dniu podpisania umowy.
6. Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek listowych w kategorii czasu doręczenia (Ekonomiczna i Priorytetowa) o następujących formatach:
1) S - maksymalny wymiar koperty C5 (162 x 229 x 20 mm) do 500g,
2) M - maksymalny wymiar koperty C4(229 x 324 x 20 mm) do 1000g,
3) L - ponad wymiar koperty C4, (suma wymiarów nie może przekroczyć 900mm,przy czym długość nie może być, większa niż 600mm) - do 2000g.
7. Zamawiający przewiduje nadawanie paczek pocztowych o następujących gabarytach:
1) Gabaryt A - paczka o wymiarach:
a) minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm, dla paczek o masie do 10 kg,
b) maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 300mm, długości 600 mm, szerokości 500mm.
2) Gabaryt B - paczka o wymiarach:
a) minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 300 mm lub długość 600mm, lub szerokość 500mm,
b) maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500mm.
Ustala się tolerancję wszystkich wymiarów +/- 2 mm.
8. Zamawiający oświadcza, że jest właścicielem maszyny do frankowania NEOPOST 5400, cecha identyfikacyjna *48*. Zamawiający wykona we własnym zakresie części drukujące zawierające: znak opłaty, datownik według wzoru Wykonawcy. Szczegółowe warunki użytkowania maszyny do frankowania zostaną określone w załączniku do umowy.
9. Zamawiający wymaga, by doręczenia przesyłek, których Zamawiający jest nadawcą, a dla których właściwe przepisy (m.in. art. 165 § 2 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego, art. 83 § 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi) zastrzegają uznanie pisma za równoznaczne z wniesieniem - spełniały warunki określone w tychże przepisach, w szczególności zapewnienia przez Wykonawcę, by oddanie pisma Zamawiającego Wykonawcy w danym dniu było równoznaczne z wniesieniem pisma w rozumieniu tych przepisów.
10. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie z opakowań przesyłek dostarczonych od dostawcy artykułów biurowych wybranego przez Zamawiającego.
11. Przesyłki będą doręczane w opakowaniach Zamawiającego oraz nadawane wyłącznie na podstawie dokumentów i druków potwierdzenia nadania, doręczenia i odbioru wypełnionych przez Zamawiającego.
12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił wymogi adresowania oraz wzory oznakowania przesyłek rejestrowanych i/lub priorytetowych- ekspresowych, które będą stosowane przy oznakowaniu przesyłek listowych (dopuszcza się przekazanie Zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującej ww. oznaczenia).
13. Zamawiający będzie nanosił przy użyciu maszyny do frankowania na przesyłkach listowych znak opłaty pocztowej według wzoru określonego przez Wykonawcę oraz stawek zawartych w ofercie Wykonawcy. W przypadku awarii maszyny frankującej zastąpi go pieczęć wykonana według wzoru określonego przez Wykonawcę.
14. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym tj.:
- rejestrowanych - według kolejności wpisów w pocztowej książce nadawczej z uwzględnieniem podziału na poszczególne rodzaje usług, przesyłki krajowe i zagraniczne, ekonomiczne i priorytetowe sporządzonej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
- nierejestrowanych - w podziale wynikającym z zestawienia ilościowego wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzonym dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.
15. Zamawiający będzie dostarczał przesyłki listowe codziennie od poniedziałku do piątku (w dni robocze) do wyznaczonej przez Wykonawcę placówki pocztowej na terenie miasta Gryfice.
16. Przesyłki muszą być nadane w dniu, w którym Zamawiający dostarczył je Wykonawcy.
W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek, Wykonawca bez zbędnej zwłoki będzie wyjaśniał je z Zamawiającym. Przy braku możliwości ich usunięcia w dniu odbioru przesyłek, nadanie odebranych przesyłek nastąpi przez Wykonawcę w dniu następnym lub po całkowitym usunięciu nieprawidłowości przez Zamawiającego.
Strony dopuszczają możliwość przesunięcia nadania przesyłek na dzień następny w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń do odebranych przesyłek (nieprawidłowe opakowanie, niezgodność wpisów do dokumentów nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty) i braku możliwości ich wyjaśnienia lub usunięcia w dniu ich odbioru.
17. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przesyłek do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i poza granicami kraju objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym.
18. Pokwitowanie odbioru przesyłki Wykonawca będzie zwracał Zamawiającemu niezwłocznie po doręczeniu przesyłki.
19. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminem przesyłka jest „awizowana” dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.
20. Zasady rozliczenia między stronami oraz regulowania należności dla przesyłek opłacanych przy użyciu maszyny do frankowania:
1) Zamawiający dokonywać będzie wpłat na konto wskazane przez Wykonawcę z dołu z określeniem tytułu wpłaty.
2) Ustawienie licznika maszyny frankującej będzie odbywało się w placówce pocztowej raz w miesiącu do odpowiedniej, zadeklarowanej kwoty.
3) Z tytułu wpłat należności na poczet wykonania usługi Wykonawca wystawi fakturę VAT nie później niż w terminie 7 dni od dnia dokonania wpłaty.
4) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy.
5) W przypadku awarii maszyny do frankowania Wykonawca wyraża zgodę na uiszczanie należności za świadczenie usług w formie opłaty z dołu tj.: w terminie późniejszym niż nadanie przesyłek oraz odbiór przesyłek rejestrowanych zwracanych do Nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia/wydania odbiorcy, bezgotówkowo poprzez polecenie przelewu. Podstawą rozliczeń finansowych będą stawki opłat określone w ofercie Wykonawcy.
21. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391707,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391707,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391707,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391707,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- "Dostawa produktów suchych, konserwowych kawy i herbaty do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2024 roku" - II postępowanie
- Dostawa produktów suchych oraz pieczywa dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa nabiału oraz wody butelkowanej dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa owoców, warzyw oraz przetworów i mrożonek dla SPZZOZ w Gryficach
- Wymiana nawierzchni placu rekreacyjnego wraz z dojściami przy Warsztacie Terapii Zajęciowej w Mechowie
- Dostawa mięsa i wędlin wieprzowych oraz drobiowych dla SPZZOZ w Gryficach
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa społeczna dot. świadczenia usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Radomiu
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Ustka i Urzędu Gminy w Ustce oraz usługi odbioru przesyłek przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego
- Usługa społeczna dot. świadczenia usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Żyrardowie
- Przedmiotem zamówienia jest "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie 24 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej."
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i niedoręczonych zwrotów listów oraz paczek dla ŚCO w Kielcach
- USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.