Og³oszenie z dnia 2021-11-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00294134/01 - Wynik z dnia 2021-12-01
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Gryficach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT GRYFICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684108
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Zwyciêstwa 37
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gryfice
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: 91/384 64 50
1.5.8.) Numer faksu: 91/384 27 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gryfice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gryfice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Gryficach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-20612ac1-3d66-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00257278
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001340/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Gryficach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_gryfice3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_gryfice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Wype³niaj±c obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 i 14 rozporz±dzenia PEiR (UE) nr 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, z pó¼n. zm.) – dalej RODO, informujemy, ¿e:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Gryfickiego z siedzib± przy ul. Plac Zwyciêstwa 37,72-300 Gryfice, adres e-mail: powiat@gryfice.pl.
• Mo¿e Pan/Pani kontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przys³uguj±cych na mocy RODO z Administratorem z wykorzystaniem powy¿szych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iodo@gryfice.pl.
• Podstawy i cele przetwarzania danych:
a) Dane osobowe wykonawcy, który jest osob± fizyczn±: Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w zwi±zku z wykonaniem umowy, a tak¿e podjêcia czynno¶ci niezbêdnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w zwi±zku z obowi±zkiem prawnym ci±¿±cym na administratorze wynikaj±cym z przepisów ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych w zwi±zku z realizacj± zamówienia, przepisów o rachunkowo¶ci w celu rozliczeñ, a tak¿e ustawy o dostêpie do informacji publicznej, w zwi±zku z obowi±zkiem ujawniania danych Wykonawcy w zakresie stanowi±cym informacjê publiczn± (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane mog± byæ tak¿e przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
b) Dane osób dzia³aj±cych w imieniu Wykonawcy, w tym wskazanych w umowie z Wykonawc±: Pani/a dane osobowe bêd± przetwarzane w zwi±zku z realizacj± postanowieñ zawartej umowy, a tak¿e ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
• Pani/a dane mog± byæ udostêpniane podmiotom i osobom upowa¿nionym do tego na podstawie przepisów prawa, w tym podmiotom uprawnionym do uzyskania informacji publicznej. Mog± zostaæ tak¿e udostêpnione podmiotom realizuj±cym czynno¶ci niezbêdne do zrealizowania wskazanych celów przetwarzania, tzn. biuro rachunkowe, zewnêtrzna firma informatyczna, zewnêtrzna firma obs³uguj±ca p³atno¶ci i rozliczenia, operatorzy pocztowi i kurierzy, bank, firma ubezpieczeniowa, kancelaria prawna.
• Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres trwania umowy, a nastêpnie przez okres 5 kolejnych lat kalendarzowych ze wzglêdu na przepisy o rachunkowo¶ci. W przypadku roszczeñ dane bêd± przetwarzane do czasu ich przedawnienia.
• Posiada Pan/i prawo ¿±dania dostêpu do swoich danych osobowych, a tak¿e ich sprostowania (poprawiania). Przys³uguje Pani/u tak¿e prawo do ¿±dania usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przys³uguje ono jedynie w sytuacji, je¿eli dalsze przetwarzanie nie jest niezbêdne do wywi±zania siê przez Administratora z obowi±zku prawnego i nie wystêpuj± inne nadrzêdne prawne podstawy przetwarzania.
• Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).
• Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbêdne do zawarcia oraz realizacji umowy.
• Pani/a dane mog± byæ udostêpnione do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej.
• Pani/a dane nie bêd± podlega³y profilowaniu lub zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 513/X/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Gryficach, Plac Zwyciêstwa 37 w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dostarczania przesy³ek pocztowych op³acanych przy u¿yciu maszyny do frankowania bêd±cej w³asno¶ci± Zamawiaj±cego oraz ewentualnych zwrotów przesy³ek do Zamawiaj±cego po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania odbiorcy.
2. Us³ugi pocztowe, które s± przedmiotem zamówienia bêd± realizowane na zasadach okre¶lonych
w powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa, w szczególno¶ci w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe t.j. (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 1041) i aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie.
3. Kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
64112000-4 – Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 – Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4. Szacunkow± ilo¶æ przewidywanych przesy³ek w okresie ¶wiadczenia us³ug zawiera tabela w Rozdziale IV SWZ. W cenniku oferowanych us³ug pocztowych musz± znale¼æ siê wymienione us³ugi pocztowe.
5. Podane w zestawieniu szacunkowe ilo¶ci przesy³ek sporz±dzone zosta³y na podstawie analizy przesy³ek zrealizowanych w okresie 24 miesiêcy i s³u¿± jedynie orientacyjnemu okre¶leniu wielko¶ci przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy nie gwarantuje w ¿aden sposób, ¿e podane ilo¶ci zostan± osi±gniête w okresie trwania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilo¶ci wskazanych przesy³ek. Okre¶lone ilo¶ci poszczególnych przesy³ek w ramach ¶wiadczonych us³ug mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy tylko i wy³±cznie za us³ugi faktycznie wykonane wed³ug stawek zawartych w ofercie Wykonawcy. Nie wyszczególnione w powy¿szej tabeli rodzaje przesy³ek bêd± wycenione dodatkowo, zgodnie z obowi±zuj±cym cennikiem Wykonawcy, który zostanie przez niego dostarczony najpó¼niej w dniu podpisania umowy.
6. Zamawiaj±cy przewiduje nadawanie przesy³ek listowych w kategorii czasu dorêczenia (Ekonomiczna i Priorytetowa) o nastêpuj±cych formatach:
1) S - maksymalny wymiar koperty C5 (162 x 229 x 20 mm) do 500g,
2) M - maksymalny wymiar koperty C4(229 x 324 x 20 mm) do 1000g,
3) L - ponad wymiar koperty C4, (suma wymiarów nie mo¿e przekroczyæ 900mm,przy czym d³ugo¶æ nie mo¿e byæ, wiêksza ni¿ 600mm) - do 2000g.
7. Zamawiaj±cy przewiduje nadawanie paczek pocztowych o nastêpuj±cych gabarytach:
1) Gabaryt A - paczka o wymiarach:
a) minimum - wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140mm, dla paczek o masie do 10 kg,
b) maksimum - ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ wysoko¶ci 300mm, d³ugo¶ci 600 mm, szeroko¶ci 500mm.
2) Gabaryt B - paczka o wymiarach:
a) minimum - je¶li choæ jeden z wymiarów przekracza wysoko¶æ 300 mm lub d³ugo¶æ 600mm, lub szeroko¶æ 500mm,
b) maksimum - suma d³ugo¶ci i najwiêkszego obwodu mierzonego w innym kierunku ni¿ d³ugo¶æ - 3000mm, przy czym najwiêkszy wymiar nie mo¿e przekroczyæ 1500mm.
Ustala siê tolerancjê wszystkich wymiarów +/- 2 mm.
8. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e jest w³a¶cicielem maszyny do frankowania NEOPOST 5400, cecha identyfikacyjna *48*. Zamawiaj±cy wykona we w³asnym zakresie czê¶ci drukuj±ce zawieraj±ce: znak op³aty, datownik wed³ug wzoru Wykonawcy. Szczegó³owe warunki u¿ytkowania maszyny do frankowania zostan± okre¶lone w za³±czniku do umowy.
9. Zamawiaj±cy wymaga, by dorêczenia przesy³ek, których Zamawiaj±cy jest nadawc±, a dla których w³a¶ciwe przepisy (m.in. art. 165 § 2 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postêpowania cywilnego, art. 83 § 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. - Prawo o postêpowaniu przed s±dami administracyjnymi) zastrzegaj± uznanie pisma za równoznaczne z wniesieniem - spe³nia³y warunki okre¶lone w tych¿e przepisach, w szczególno¶ci zapewnienia przez Wykonawcê, by oddanie pisma Zamawiaj±cego Wykonawcy w danym dniu by³o równoznaczne z wniesieniem pisma w rozumieniu tych przepisów.
10. Zamawiaj±cy bêdzie korzysta³ wy³±cznie z opakowañ przesy³ek dostarczonych od dostawcy artyku³ów biurowych wybranego przez Zamawiaj±cego.
11. Przesy³ki bêd± dorêczane w opakowaniach Zamawiaj±cego oraz nadawane wy³±cznie na podstawie dokumentów i druków potwierdzenia nadania, dorêczenia i odbioru wype³nionych przez Zamawiaj±cego.
12. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca okre¶li³ wymogi adresowania oraz wzory oznakowania przesy³ek rejestrowanych i/lub priorytetowych- ekspresowych, które bêd± stosowane przy oznakowaniu przesy³ek listowych (dopuszcza siê przekazanie Zamawiaj±cemu wzoru pieczêci zastêpuj±cej ww. oznaczenia).
13. Zamawiaj±cy bêdzie nanosi³ przy u¿yciu maszyny do frankowania na przesy³kach listowych znak op³aty pocztowej wed³ug wzoru okre¶lonego przez Wykonawcê oraz stawek zawartych w ofercie Wykonawcy. W przypadku awarii maszyny frankuj±cej zast±pi go pieczêæ wykonana wed³ug wzoru okre¶lonego przez Wykonawcê.
14. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do nadawania przesy³ek w stanie uporz±dkowanym tj.:
- rejestrowanych - wed³ug kolejno¶ci wpisów w pocztowej ksi±¿ce nadawczej z uwzglêdnieniem podzia³u na poszczególne rodzaje us³ug, przesy³ki krajowe i zagraniczne, ekonomiczne i priorytetowe sporz±dzonej w dwóch egzemplarzach, z których orygina³ bêdzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowiæ bêdzie dla Zamawiaj±cego potwierdzenie nadania danej partii przesy³ek,
- nierejestrowanych - w podziale wynikaj±cym z zestawienia ilo¶ciowego wg poszczególnych kategorii wagowych sporz±dzonym dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których orygina³ bêdzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowiæ bêdzie dla Zamawiaj±cego potwierdzenie nadania danej partii przesy³ek.
15. Zamawiaj±cy bêdzie dostarcza³ przesy³ki listowe codziennie od poniedzia³ku do pi±tku (w dni robocze) do wyznaczonej przez Wykonawcê placówki pocztowej na terenie miasta Gryfice.
16. Przesy³ki musz± byæ nadane w dniu, w którym Zamawiaj±cy dostarczy³ je Wykonawcy.
W przypadku zastrze¿eñ dotycz±cych odebranych przesy³ek, Wykonawca bez zbêdnej zw³oki bêdzie wyja¶nia³ je z Zamawiaj±cym. Przy braku mo¿liwo¶ci ich usuniêcia w dniu odbioru przesy³ek, nadanie odebranych przesy³ek nast±pi przez Wykonawcê w dniu nastêpnym lub po ca³kowitym usuniêciu nieprawid³owo¶ci przez Zamawiaj±cego.
Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ przesuniêcia nadania przesy³ek na dzieñ nastêpny w przypadku uzasadnionych zastrze¿eñ do odebranych przesy³ek (nieprawid³owe opakowanie, niezgodno¶æ wpisów do dokumentów nadawczych z wpisami na przesy³kach, brak znaków op³aty) i braku mo¿liwo¶ci ich wyja¶nienia lub usuniêcia w dniu ich odbioru.
17. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczania przesy³ek do ka¿dego wskazanego przez Zamawiaj±cego adresu w Polsce i poza granicami kraju objêtego Porozumieniem ze ¦wiatowym Zwi±zkiem Pocztowym.
18. Pokwitowanie odbioru przesy³ki Wykonawca bêdzie zwraca³ Zamawiaj±cemu niezw³ocznie po dorêczeniu przesy³ki.
19. W przypadku nieobecno¶ci adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesy³ki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat mo¿e odebraæ przesy³kê. Termin do odbioru przesy³ki przez adresata wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia nastêpnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminem przesy³ka jest „awizowana” dwukrotnie. Po up³ywie terminu odbioru, przesy³ka zwracana jest Zamawiaj±cemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.
20. Zasady rozliczenia miêdzy stronami oraz regulowania nale¿no¶ci dla przesy³ek op³acanych przy u¿yciu maszyny do frankowania:
1) Zamawiaj±cy dokonywaæ bêdzie wp³at na konto wskazane przez Wykonawcê z do³u z okre¶leniem tytu³u wp³aty.
2) Ustawienie licznika maszyny frankuj±cej bêdzie odbywa³o siê w placówce pocztowej raz w miesi±cu do odpowiedniej, zadeklarowanej kwoty.
3) Z tytu³u wp³at nale¿no¶ci na poczet wykonania us³ugi Wykonawca wystawi fakturê VAT nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni od dnia dokonania wp³aty.
4) Za okres rozliczeniowy przyjmuje siê miesi±c kalendarzowy.
5) W przypadku awarii maszyny do frankowania Wykonawca wyra¿a zgodê na uiszczanie nale¿no¶ci za ¶wiadczenie us³ug w formie op³aty z do³u tj.: w terminie pó¼niejszym ni¿ nadanie przesy³ek oraz odbiór przesy³ek rejestrowanych zwracanych do Nadawcy po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia/wydania odbiorcy, bezgotówkowo poprzez polecenie przelewu. Podstaw± rozliczeñ finansowych bêd± stawki op³at okre¶lone w ofercie Wykonawcy.
21. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ placówk± nadawcz± w miejscowo¶ci, w której znajduje siê siedziba Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 24. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy, polegaj±cych na zwiêkszeniu bie¿±cych us³ug, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o warto¶ci nie wiêcej ni¿ 10 % zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert.
2. Kryteriami oceny s±:
1) Cena – waga 60,00 punktów
2) Mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych – waga 40,00 punktów
3. Podstaw± badania i oceny przez Zamawiaj±cego w kryterium oceny ofert „Cena” bêdzie warto¶æ wskazana przez Wykonawcê w ofercie w pozycji: £±czna cena brutto.
4. Maksymalna liczba punktów, jak± Wykonawca mo¿e otrzymaæ w kryterium oceny ofert „Cena” wynosi 60,00 punktów.
5. Maksymalna liczba punktów, jak± Wykonawca mo¿e otrzymaæ w kryterium oceny ofert „Mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych” wynosi 40,00 punktów.
6. UWAGA:
Niewype³nienie Formularza ofertowego (Za³±cznik nr 1 do SWZ) w pozycji „Mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych” powodowaæ bêdzie uznanie przez Zamawiaj±cego, i¿ Wykonawca nie zapewnia mo¿liwo¶ci elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych oraz otrzymaniem 0 punktów w tym kryterium.
7. Punktacja wed³ug powy¿szych kryteriów wyliczana zostanie wed³ug równania:
Pbo = Liczba punktów w kryterium Cena + Liczba punktów
w kryterium Mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych
Pbo – punktacja badanej oferty
8. Maksymalna liczba punktów, jak± Wykonawca mo¿e otrzymaæ wynosi 100 punktów.
9. Za najwy¿ej ocenion± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów oraz odpowiadaj±ca okoliczno¶ciom, o których mowa w art. 57 ustawy (zweryfikowanych na podstawie wstêpnych o¶wiadczeñ dostarczonych wraz z ofert±).
10. Wszystkie obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
11. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która zosta³a z³o¿ona przez Wykonawcê niepodlegaj±cego wykluczeniu, która jest najwy¿ej oceniona i nie podlega odrzuceniu oraz spe³nia wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w SWZ.
12. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ, w tym zaoferowanej ceny.
13. Zamawiaj±cy poprawia w ofercie oczywiste omy³ki pisarskie, oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek z tak¿e inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty ‒ niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
14. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryteria wskazane w ust. 1 i odpowiada wszystkim wymaganiom ustawy Pzp oraz SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Opis sposobu spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Opis sposobu spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 1041) pozwalaj±cy na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym po stwierdzeniu spe³nienia wymogów okre¶lonych w art. 7 ustawy Prawo pocztowe lub zezwolenie Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym przesy³ek pocztowych w zwi±zku z art. 181 ustawy Prawo pocztowe.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis sposobu spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Opis sposobu spe³nienia warunku:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych, z których ka¿da wykonywana by³a w sposób ci±g³y u jednego us³ugodawcy przez co najmniej 12 miesiêcy i o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto ka¿da.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego):
1) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 4).
W przypadku oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury - dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentu, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê go odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepisy dotycz±ce terminu wystawienia dokumentów stosuje siê odpowiednio.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego):
1) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie ¿±da sk³adania dokumentów.
2) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej Wykonawca z³o¿y:
a) aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 1041) pozwalaj±cy na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym po stwierdzeniu spe³nienia wymogów okre¶lonych w art. 7 ustawy Prawo pocztowe lub zezwolenie Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym przesy³ek pocztowych w zwi±zku z art. 181 ustawy Prawo pocztowe.
3) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie ¿±da sk³adania dokumentów.
4) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wykonawca z³o¿y:
a) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje, b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Wykazane us³ugi musz± spe³niaæ warunek okre¶lony w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej Wykonawcy sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) dowód wniesienia wadium (o ile jest wymagane);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie aneksu do Umowy na podstawie art.455 ust.1 pkt 1 Pzp w nastêpuj±cych przypadkach:1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotycz±cym realizowanej umowy, który spowoduje konieczno¶æ zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
2) powstanie konieczno¶æ wprowadzenia zmian w zakresie terminów realizacji zamówienia na skutek obiektywnych przeszkód, które uniemo¿liwi± realizacjê zamówienia lub osi±gniêcie jego celów wed³ug pierwotnie przyjêtego terminu realizacji zamówienia;
3) zaistniej± obiektywne przyczyny, z uwagi na które konieczne jest odst±pienie od realizacji czê¶ci lub ca³o¶ci zamówienia;
4) zachowanie istniej±cych postanowieñ Umowy bêdzie niemo¿liwe w skutek nakazów, decyzji, czy innego rodzaju rozstrzygniêæ administracji publicznej;
5) oka¿e siê to konieczne w celu umo¿liwienia realizacji Umowy w sposób zgodny z powszechnie lub miejscowo obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
6) wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w Umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego;
7) zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy;
8) wyst±pi konieczno¶æ zmiany konta bankowego Wykonawcy;
9) ulegnie zmianie urzêdowa stawka podatku VAT;
10) wyst±pi konieczno¶æ wykonania zamówienia w rozumieniu art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, polegaj±cego na zwiêkszeniu bie¿±cych us³ug, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o warto¶ci nie wiêcej ni¿ 10 % zamówienia podstawowego.
Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy o zamówienie równie¿ w zakresie, w jakim bêdzie to konieczne jako logiczne nastêpstwo wynikaj±ce ze zmian Umowy dokonanych lub dokonywanych na podstawie postanowieñ niniejszego paragrafu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_gryfice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-14
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- Zakup i dostawa bezza³ogowego statku powietrznego, stacji dokuj±cej do drona z wyposa¿eniem
- Dostawa produktów suchych oraz pieczywa dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa nabia³u, wody butelkowanej oraz opakowañ do ¿ywno¶ci dla SPZZOZ w Gryficach
- Przebudowa drogi wewnêtrznej wraz z odwodnieniem na odcinku od ul. Strzeleckiej do ul. Szewskiej w Gryficach
- Dostawa miêsa i wêdlin wieprzowych oraz drobiowych dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa owoców, warzyw oraz przetworów i mro¿onek dla SPZZOZ w Gryficach
wiêcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Por±bka w roku 2026
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i/lub zagranicznym na potrzeby Urzêdu Gminy W³oszakowice
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Kluczbork na 2026 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek oraz paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz kurierskich dla potrzeb Gminy Wolbrom w 2026 roku w celu zapewnienia ci±g³o¶ci pracy Gminy"
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w 2026 r.
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





