Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00215115/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego oraz dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo - towarowego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 29
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-512
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 524-13-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@olsztyn.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.pip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f86ef10-fcc4-4146-bf5c-f1c0e643f47a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kontrola przestrzegania prawa pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego oraz dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo - towarowego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f86ef10-fcc4-4146-bf5c-f1c0e643f47a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118034/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa jednego samochodu osobowego oraz jednego samochodu osobowo - towarowego dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215115
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OL-POR-A.213.91.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 333008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 199800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo – towarowego4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 209800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GALL-ICM, M. I I. MAJCHER, SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390468100
7.3.3) Ulica: al. Armii Krajowej 46
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-541
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GALL-ICM, M. I I. MAJCHER, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GALL-ICM, M. I I. MAJCHER, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195320,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195320,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195320,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „RZEPECKI MROCZKOWSKI” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639686155
7.3.3) Ulica: Wiatraczna 5
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-242
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RZEPECKI MROCZKOWSKI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"RZEPECKI MROCZKOWSKI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195320,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-30INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Utwardzenie poboczy kostką brukową betonową w ciągu drogi wojewódzkiej nr 609 na odcinku Mikołajki - Ukta administrowanej przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (235)
- Malowanie farbami zabezpieczającymi, antykorozyjnymi barier stalowych oraz ceglano-betonowych na obiektach mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie
- Zakup systemu do zarządzania poprawkami bezpieczeństwa systemów operacyjnych i aplikacji
- Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojazdu przeznaczonego do prowadzenia kontroli wraz z zakupem i instalacją punktu ładowania.
- Zakup samochodu typu sedan
- SR.272.d.13.2025.MD Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby wyposażenia bazy Wydziału Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim.
- Dostawa 1 lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego dla KW PSP w Lublinie
- Likwidacja barier transportowych - zakup samochodu osobowego - dziewięcioosobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich.
- Dostawa 1 szt. specjalnego samochodu lekkiego operacyjnego SLOp z napędem 4x4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie.
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.