eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PakośćStworzenie strefy aktywności społecznej poprzez budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z kontenerem sanitarnym w Węgiercach



Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Stworzenie strefy aktywności społecznej poprzez budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z kontenerem sanitarnym w Węgiercach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PAKOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350783

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Pakość

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-170

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 525665024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pakosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pakosc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stworzenie strefy aktywności społecznej poprzez budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z kontenerem sanitarnym w Węgiercach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-760b009b-0351-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029908/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Stworzenie strefy aktywności społecznej poprzez budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z kontenerem sanitarnym w Węgiercach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254761/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.11.2022.MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 609930,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na stworzeniu strefy aktywności społecznej
poprzez budowę boiska wielofunkcyjnego dla użytkowników wszystkich kategorii wiekowych o nawierzchni poliuretanowej
wraz z kontenerem sanitarnym w miejscowości Węgierce.
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00153581/01 z dnia 2022-05-11
2022-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) budowę boiska wielofunkcyjnego (boisko do koszykówki i siatkówki),
2) budowę zaplecza sanitarnego– budynku kontenerowego– modułowego,
3) budowy wysokiego ogrodzenia kompleksu boiska i zaplecza,
4) wykonania oświetlenia boiska,
5) wykonanie ścieżek i nawierzchni utwardzonych,
6) wydzielenie 4 miejsc postojowych dla samochodów osobowych,
7) zagospodarowanie terenu wokół boiska, w tym:
- montaż urządzeń parkowych i rekreacyjnych – ławek, koszy na śmieci, urządzenia do gry w tenisa stołowego,
- wykonanie nasadzeń krzewów / drzew ozdobnych.
UWAGA
3.1. Wykonawca dodatkowo będzie miał obowiązek do:
- dostawy i montażu dwóch bramek demontowalnych do piłki ręcznej, zgodnie z adnotacją na rysunku A-03 Projektu
budowlanego. Przewidziane w dokumentacji do montażu kosze, należy zamontować na stałe. Zamawiający zaleca
zastosować wysięgnik kosza długości ok. 2m (kosz na długim wysięgniku), tak aby bramka do piłki ręcznej nie wchodziła w
pole gry do koszykówki, a przestrzeń pod koszem była wystarczająca by rozpędzone osoby mogły bezpiecznie wyhamować.
Oba urządzenia sportowe powinny być skoordynowane,
- likwidacji istniejącego hydrantu.
3.2. Zamawiający rezygnuje z wykonania stołu do tenisa stołowego, który został ujęty w dokumentacji projektowej.
4. DOSTĘPNOŚĆ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
Wejście do budynku zaplecza sanitarnego dostosować dla osób niepełnosprawnych, stosować krawężniki i obrzeża
wpuszczane zrównane z nawierzchnią brukowaną. Nie projektuje się nawierzchni ze znacznymi różnicami wysokości terenu.
Wyznacza się 1 miejsce parkingowe oznakowane dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6 x 5m. Zapewnić dostęp do
łazienki dla osób niepełnosprawnych. Zastosować uchwyty dla osób niepełnosprawnych oraz inne wymagane wyposażenie.
Drzwi wejściowe do budynku i ogólnodostępnych pomieszczeń użytkowych nie powinny mieć progów wyższych niż 2cm.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki (zamieszczone na platformie): dokumentacja
projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary, decyzje administracyjne.
Przedmiar stanowi jedynie element pomocniczy do określenia przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 857310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1101259,79 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.