Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00248880/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja bazy oświatowej na południu Starachowic (Szkoła Podstawowa nr 6 i Szkoła Podstawowa nr 13). Część 1-2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5be107ae-ec0a-474a-9027-d40ae11d68141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja bazy oświatowej na południu Starachowic (Szkoła Podstawowa nr 6 i Szkoła Podstawowa nr 13). Część 1-22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5be107ae-ec0a-474a-9027-d40ae11d6814
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027573/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rewitalizacja bazy oświatowej na południu Starachowic (Szkoła Podstawowa nr 6 i Szkoła Podstawowa nr 13)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248880
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2025.PMag
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 560694,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Główny zakres zamówienia obejmuje modernizację toalet w Szkole Podstawowej nr 6 (4 toalety) oraz Szkole Podstawowej nr 13 (5 toalet) w Starachowicach z podziałem na części:• część 1 – Modernizacje sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 6 w Starachowicach,
• część 2 – Modernizacje sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 13 w Starachowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia, przedmiary oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Wykonując zamówienie wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu niezakłócone funkcjonowanie, w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia niezależnie od etapu prac. Wykonawca zapewnieni (stosowny do uzasadnionych potrzeb Zamawiającego) stały i bezpieczny dostęp pracownikom, użytkownikom, współpracownikom, dostawcom, kontrahentom, gościom i innym osobom, z uwzględnieniem zagwarantowania przestrzegania przepisów obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów BHP i ppoż.
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy poprzez dostosowanie dwóch toalet na parterze budynku Szkoły Podstawowej nr 13 w Starachowicach dla osób z niepełnosprawnościami.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj.: wykonywaniem robót budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 157968,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Główny zakres zamówienia obejmuje modernizację toalet w Szkole Podstawowej nr 6(4 toalety) oraz Szkole Podstawowej nr 13 (5 toalet) w Starachowicach z podziałem na części:
• część 1 – Modernizacje sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 6 w Starachowicach,
• część 2 – Modernizacje sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 13 w Starachowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia, przedmiary oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Wykonując zamówienie wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu niezakłócone funkcjonowanie, w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia niezależnie od etapu prac. Wykonawca zapewnieni (stosowny do uzasadnionych potrzeb Zamawiającego) stały i bezpieczny dostęp pracownikom, użytkownikom, współpracownikom, dostawcom, kontrahentom, gościom i innym osobom, z uwzględnieniem zagwarantowania przestrzegania przepisów obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów BHP i ppoż.
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy poprzez dostosowanie dwóch toalet na parterze budynku Szkoły Podstawowej nr 13 w Starachowicach dla osób z niepełnosprawnościami.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj.: wykonywaniem robót budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 402726,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na części 1 i 2 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy - cena złożonej oferty na część 1 i 2 zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć, tj.:
1) KROBEL-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. 1 Maja 13, 27-200 Starachowice; cena ofertowa cz. 1 296.299,25 zł; cz. 2 738.404,99 zł. Środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia to cz. 1 170.000,00 zł brutto; cz. 2 420.000,00 zł.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na części 1 i 2 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy - cena złożonej oferty na część 1 i 2 zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć, tj.:
1) KROBEL-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. 1 Maja 13, 27-200 Starachowice; cena ofertowa cz. 1 296.299,25 zł; cz. 2 738.404,99 zł. Środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia to cz. 1 170.000,00 zł brutto; cz. 2 420.000,00 zł.
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- Przebudowa sanitariatów wraz z dostosowaniem toalet dla osób z niepełnosprawnością w budynku Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej
- "Budowa kolumbarium"
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





