eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Wykonanie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ: "Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności w Łęczycy"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ:
„Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności w Łęczycy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ŁĘCZYCA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610018479

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 14

1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 721 0301

1.5.8.) Numer faksu: 24 7210300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: okubas@leczyca.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ:
„Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności w Łęczycy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8783df0f-d3ae-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008189/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ: „Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności w Łęczycy”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166389

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 797333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na:
Opracowaniu dokumentacji projektowej oraz montażu kompletnych instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Łęczycy obejmujących co najmniej:
− opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz techniczne i wykonawcze w podziale na branże,
− specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
− harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
− dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych na podstawie wyżej wymienionych opracowań,
− wykonanie dokumentacji powykonawczej,
− uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
Wykonanie kompletnych instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Łęczycy obejmuje swoim zakresem:
− wykonanie oraz montaż dedykowanych konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne na wskazanych dachach budynków użyteczności publicznej w Łęczycy,
− montaż na konstrukcjach wsporczych kompletnych instalacji fotowoltaicznych zbudowanych z paneli o mocy 580 Wp zgodnie z audytami efektywności energetycznej stanowiącymi załącznik do PFU,
− modernizacja istniejących lub montaż nowych instalacji odgromowych zabezpieczających budynki oraz nowoprojektowane instalacje fotowoltaiczne przed skutkami wyładowań atmosferycznych,
− uruchomienie i konfiguracja nowopowstałych instalacji do produkcji energii elektrycznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej w Łęczycy,
− pozostałe roboty związane z naprawą uszkodzonych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac pokryć dachów wraz z odtworzeniem istniejących obróbek blacharskich, tynków i powłok malarskich.
4.2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje cały zakres prac niezbędnych do wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przeprowadzenia rozruchu technologicznego kompletnych instalacji fotowoltaicznych wraz z przekazaniem ich do eksploatacji. Zamówienie obejmuje uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Wykonane instalacje fotowoltaiczne powinny charakteryzować się wysokim poziomem technicznym i technologicznym
oraz bezawaryjnością pracy. Objęte projektem instalacje fotowoltaiczne będą zlokalizowana na dachach budynków użyteczności publicznej należących do Zamawiającego.
4.3. Zamawiający informuje, że roboty budowlane i instalacyjne objęte niniejszym Zamówieniem obejmują dostawę i montaż konstrukcji wsporczych oraz kompletnych instalacji fotowoltaicznych służących do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne budynków użyteczności publicznej w Łęczycy.
4.4. Lokalizacja oraz wielkości instalacji dla poszczególnych obiektów:
a) Miejskie Przedszkole nr 1 w Łęczycy, ul. Zachodnia 17, 99-100 Łęczyca
− Montaż instalacji fotowoltaicznej zbudowanej z 18 paneli 580 Wp o łącznej mocy 10,44 kWp.
b) Miejskie Przedszkole nr 2 w Łęczycy, Żłobek Miejski w Łęczycy, ul. Belwederska 23, 99-100 Łęczyca
− Montaż instalacji fotowoltaicznej zbudowanej z 25 paneli 580 Wp o łącznej mocy 14,50 kWp.
c) Miejskie Przedszkole nr 4 w Łęczycy, ul. Bitwy nad Bzurą 26a, 99-100 Łęczyca
− Montaż instalacji fotowoltaicznej zbudowanej z 30 paneli 580 Wp o łącznej mocy 17,40 kWp.
d) Szkoła Podstawowa nr 1 w Łęczycy, ul. Szkolna 4, 99-100 Łęczyca
− Montaż instalacji fotowoltaicznej zbudowanej z 45 paneli 580 Wp o łącznej mocy 26,10 kWp.
e) Szkoła Podstawowa nr 3 w Łęczycy, ul. Zachodnia 3, 99-100 Łęczyca
− Montaż instalacji fotowoltaicznej zbudowanej z 94 paneli 580 Wp o łącznej mocy 54,52 kWp.
f) Szkoła Podstawowa nr 4 w Łęczycy, ul. Ozorkowskie Przedmieście 6c, 99-100 Łęczyca
− Montaż instalacji fotowoltaicznej zbudowanej z 68 paneli 580 Wp o łącznej mocy 39,44 kWp.
g) Środowiskowy Dom Samopomocy w Łęczycy, ul. Juliusza Słowackiego 25, 99-100 Łęczyca
− Montaż instalacji fotowoltaicznej zbudowanej z 36 paneli 580 Wp o łącznej mocy 20,88 kWp.
h) Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca.
− Montaż instalacji fotowoltaicznej zbudowanej z 47 paneli 580 Wp o łącznej mocy 27,26 kWp.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Składają się na niego następujące dokumenty: program funkcjonalno użytkowy (dalej "PFU").
1) Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w Programie funkcjonalno użytkowym.
4.6. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w załączniku nr 1 odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując załącznik nr 1 powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w załączniku nr 1 towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w załączniku nr 1 zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w załączniku nr 1. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w załączniku nr 1 etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w załączniku nr 1 wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1067170,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1362163,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1067170,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611015477

7.3.3) Ulica: KUDROWICE 12

7.3.4) Miejscowość: PABIANICE

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1067170,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.