Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU „MYŚLĘCINEK” SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090072920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 173-175
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-674
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 328 00 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@myslecinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslecinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11160671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU „MYŚLĘCINEK” SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-913b8a84-28e0-4006-bba5-b7a2821205c9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248327
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w ciągu ostatniego miesiąca kwiecień/maj 2025 dwukrotnie w przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
1. Ogłoszenie nr 2025/BZP 00194986/01 z dnia 2025-04-16 zmienione Ogłoszeniem nr 2025/BZP 00202977/01 z dnia 2025-04-23
Zakończone unieważnieniem - Ogłoszenie nr 2025/BZP 00209385/01 z dnia 2025-04-28
2. Ogłoszenie nr 2025/BZP 00211605/01 z dnia 2025-04-29 zmienione Ogłoszeniem nr 2025/BZP 00227203/01 z dnia 2025-05-12
Zakończone unieważnieniem - Ogłoszenie nr 2025/BZP 00237505/01 z dnia 2025-05-19
Oba postępowania zostały unieważnione w oparciu o dyspozycję art. 255 pkt 1) ustawy Pzp z uwagi na brak złożonych ofert. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”;
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e4271761-ad9d-4a78-98ac-42a424950216
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NR 7/UZP/PZ/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, przez cały okres realizacji umowy (24 miesiące) , są sukcesywne dostawy paliw płynnych, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego, na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań do baku pojazdu lub kanistrów, w łącznej ilości szacunkowej: olej napędowy ON - ok. 65600 litrów, benzyny bezołowiowej Pb95 - ok. 800 litrów oraz czynnika AdBlue w ilości ok. 1000 litrów,
2) Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) dostawy produktów do eksploatacji samochodów dostępnych w ofercie stacji paliw Wykonawcy (płyny chłodnicze, oleje silnikowe, płyny do spryskiwaczy),
b) dostawy akcesoriów samochodowych dostępnych w ofercie stacji paliw Wykonawcy jak np: żarówki, pióra wycieraczek, kosmetyki samochodowe, oraz
c) usługi mycia i odkurzania samochodów Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
24957000-7 - Dodatki chemiczne
50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
09211100-2 - Oleje silnikowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
34640000-5 - Elementy samochodowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355
7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416768,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 5 zadań
- WZPiFP-89-25 Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie zmodernizowanych systemów monitoringu
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa komory laminarnej ze stelażem
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Kompleksowe zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelarskich na potrzeby szkolenia sędziów sądów okręgu bydgoskiego w dniach 9 - 10 X 2025 r.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych dla Gminy Błędów na okres 2 lat
- Zakup oleju napędowego dla autobusów Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie
- Zakup paliwa do samochodów sanitarnych i służbowych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Dostawa oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - lipiec 2025
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych i akcesoriów samochodowych do samochodów służbowych użytkowanych w WFOŚiGW we Wrocławiu
- Zakup oleju napędowego
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.