Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do placówek oświatowych z terenu gminy Ostaszewo w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostaszewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 51
1.5.2.) Miejscowość: Ostaszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-112
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ostaszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostaszewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci do placówek oświatowych z terenu gminy Ostaszewo w roku szkolnym 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77fa49df-741e-4542-ad0b-59cdc37851e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043041/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci do placówek oświatowych z terenu gminy Ostaszewo w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77fa49df-741e-4542-ad0b-59cdc37851e03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział 9 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział 20 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.271.41.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci odpowiednio do i z placówek oświatowych wraz z opiekunem na terenie Gminy Ostaszewo w roku szkolnym 2025/2026 tj. od dnia 01.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów otwartych (dostępnych dla innych pasażerów) w dni nauki szkolnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. kryterium: cena (C) – waga 60 %
Zamawiający w kryterium cena będzie przyznawał punkty według wzoru:
C = ( Cmin/ Cb ) x 60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena
C min-cena brutto najtańszej oferty (zł)
C b- cena brutto badanej oferty (zł)
2. kryterium: czas reakcji w przypadku awarii autobusu (R) – waga 40 %
Zamawiający w niniejszym kryterium będzie przyznawał punkty według wzoru:
Czas reakcji w przypadku awarii autobusu Liczba punktów
powyżej 60 minut 0 pkt
powyżej 30 minut do 60 minut 20 pkt
do 30 minut 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w przypadku awarii autobusu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci posiadających orzeczenia o niepełnosprawności z terenu Gminy Ostaszewo do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej Nowym Dworze Gdańskim w roku szkolnym 2025/2026
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. kryterium: cena (C) – waga 60 %
Zamawiający w kryterium cena będzie przyznawał punkty według wzoru:
C = ( Cmin/ Cb ) x 60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena
C min-cena brutto najtańszej oferty (zł)
C b- cena brutto badanej oferty (zł)
2. kryterium: czas reakcji w przypadku awarii autobusu (R) – waga 40 %
Zamawiający w niniejszym kryterium będzie przyznawał punkty według wzoru:
Czas reakcji w przypadku awarii autobusu Liczba punktów
powyżej 60 minut 0 pkt
powyżej 30 minut do 60 minut 20 pkt
do 30 minut 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w przypadku awarii autobusu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty – w zakresie wszystkich części - Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:1.1. kryterium: cena (C) – waga 60 %
Zamawiający w kryterium cena będzie przyznawał punkty według wzoru:
C = ( Cmin/ Cb ) x 60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena
C min-cena brutto najtańszej oferty (zł)
C b- cena brutto badanej oferty (zł)
1.2. kryterium: czas reakcji w przypadku awarii autobusu (R) – waga 40 %
Zamawiający w niniejszym kryterium będzie przyznawał punkty według wzoru:
Czas reakcji w przypadku awarii autobusu Liczba punktów
powyżej 60 minut 0 pkt
powyżej 30 minut do 60 minut 20 pkt
do 30 minut 40 pkt
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
Brak podstaw wykluczenia zweryfikowany zostanie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 „OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA” wg wymogów załącznika 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualna licencja (zezwolenie) na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.),
b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wymaganą przez zamawiającego sumę gwarancyjną,
c) wykaz pojazdów (autobusów) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy - § 9 Zmiany postanowień umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-03 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-01
INNE PRZETARGI OSTASZEWO
więcej: przetargi OSTASZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci, uczniów, młodzieży niepełnosprawnych z terenu Gminy Przodkowo do placówek szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z opieką
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13 od dnia 1 września 2025 r. do dnia 26 czerwca 2026 r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Zator, w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci z Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podstawowych, kiedy odległość przekracza 3 i 4 km oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i ośrodków specjalnych w 2025/2026 r.
- Realizacja usługi przewozu uczniów na terenie gminy Skoki, na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026 oraz zapewnienie im opieki w trakcie przewozu.
- Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu gminy Kłecko przejazdu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.