Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SZP/243-153/2025_Wynajem Hali Ludowej wraz z usługami dodatkowymi dla P.Wr. podczas bankietu w ramach 44th Conference on Stochastic Processes and their Applications SPA 2025 w dn. 16 lipca 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/243-153/2025_Wynajem Hali Ludowej wraz z usługami dodatkowymi dla P.Wr. podczas bankietu w ramach 44th Conference on Stochastic Processes and their Applications SPA 2025 w dn. 16 lipca 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8e895d4-073c-41eb-87af-e60ba2eac1a7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011006/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Usługa cateringowa podczas uroczystej kolacji w ramach 44-tej edycji konferencji SPA2025 w dniu 16.07.2025 r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Upr.Zamaw. może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Uzasad.fakt: Przedmiotem zam. jest wynajem Hali Ludowej wraz z usługami dodatkowymi dla PWr. podczas bankietu w ramach 44th Conference on Stochastic Processes and their Applications SPA 2025 w dniu 16 lipca 2025 r. Usługa będzie świadczona w Hali Stulecia znajdującej się w kompleksie Hali Stulecia przy ul. Wystawowej 1 we Wrocławiu. W ramach umowy Wyk. świadczył będzie usługi obejmujące przygotowanie i dostarczenie posiłków wraz serwisem kelnerskim oraz zapewnieniem zastawy i wyposażenia niezbędnego do realizacji zamówienia. Posiada wyłączność w zakresie świadczenia usług cateringowych podczas wydarzeń organizowanych w Kompleksie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/243-153/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wynajem Hali Ludowej wraz z usługami dodatkowymi dla Politechniki Wrocławskiej podczas bankietu w ramach 44th Conference on Stochastic Processes and their Applications SPA 2025 w dniu 16 lipca 2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WROCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO HALA LUDOWA SP.Z O.O. UL.WYSTAWOWA 1 51-618 WROCŁAW REGON: 001005092; NIP: 8960001095
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005092
7.3.3) Ulica: Wystawowa
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-618
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WROCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO HALA LUDOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WROCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO HALA LUDOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229348,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W 2025 ROKU: SOI BRZEG, SOI JASTRZĘBIE.
- REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU - I ETAP
- Renowacja 12 szt. kontenerów mieszkalnych 20 stopowych 1CC i kontenera sanitarnego 20 stopowego
- Dostawa pomocy dydaktycznych - dydaktyka elektronika do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa mebli biurowych - metalowych szaf na akta i ergonomicznych foteli biurowych dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego umożliwiającego przewóz osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Rzeszowie
- Usługi cateringowe na potrzeby prowadzenia szkoleń w ramach Projektu "Ekonomy i praca - to się opłaca - edycja 2"
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci na rok szkolny 2025/2026
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci na rok szkolny 2025/2026
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla wychowanków Zespołu Placówek Oświatowych w Ustce w okresie 01.09.2025 r. - 30.06.2026 roku
- Usługa gastronomiczna, hotelarska, konferencyjna dla uczestników wydarzeń organizowanych przez Wydział Chemiczny PW
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.