eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie oraz w Białymstoku z podziałem na 4 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników
Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie oraz w Białymstoku z podziałem na 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MUZYCZNY FRYDERYKA CHOPINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okólnik 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-368

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chopin.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chopin.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.chopin.edu.pl/?cid=26

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników
Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie oraz w Białymstoku z podziałem na 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1d5e169-e569-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037955/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych podnoszących świadomość niepełnosprawności dla pracowników Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie oraz w Białymstoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Studia muzyczne bez barier” nr POWR.03.05.00-00-A073/20, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194734/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-7/06/2022/272/W/MSW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 214130,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części 1 jest usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń pt. „Obsługa studenta z niepełnosprawnością. Komunikacja i savoir vivre wobec osób z niepełnosprawnością”.
Szkolenie składa się z dwóch bloków tematycznych:

Blok I
Osoba z niepełnosprawnością
Zakres bloku obejmuje zagadnienia:
1. Osoba z niepełnosprawnością – definicje, stereotypy, podział na rodzaje i stopnie niepełnosprawności.
2. Model medyczny vs. interaktywny/społeczny niepełnosprawności.
3. Co kształtuje nasze postawy wobec osób z niepełnoprawnościami?
4. Stereotypy w kontekście niepełnosprawności.
5. Komunikacja i savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnościami

Blok II
Uczelnie a osoby z niepełnosprawnością
Zakres bloku obejmuje zagadnienia:
1. Przepisy prawa regulujące kwestię dostępności uczelni dla osób z niepełnosprawnościami
2. Student ze specjalnymi potrzebami - formy wsparcia w uczelni.
3. Zasady wsparcia edukacyjnego opracowane przez Komisję ds. Wyrównywania Szans Edukacyjnych przy Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich (KRASP)
4. Prowadzenie dostępnych zajęć dla studentów z różnego rodzaju niepełnosprawnościami, sprzęt, pomoce dydaktyczne, nowoczesne technologie wspierające proces kształcenia osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 133774,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

rzedmiotem zamówienia części 2 jest usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń pt. „Obsługa studenta z niepełnosprawnością. Wsparcie psychologiczne wobec osób z niepełnosprawnością”
Szkolenie składa się z dwóch bloków tematycznych:
Blok I
Komunikacja i formy wsparcia edukacyjnego studentów z zaburzeniami psychicznymi.
Zakres bloku obejmuje zagadnienia:
1. Zaburzenia psychiczne a uczelnie wyższe. Skala problemu w środowisku akademickim.
2. Problematyka uzależnień na uczelniach wyższych.
3. Kluczowe zaburzenia psychiczne zgodnie z międzynarodową klasyfikacją zaburzeń psychicznych i zaburzeń zachowania ICD-10.
4. Zasady wsparcia edukacyjnego osób z zaburzeniami psychicznymi.
5. Komunikowanie się ze studentami z zaburzeniami psychicznymi podczas zajęć dydaktycznych i konsultacji. Reagowanie w trudnych sytuacjach.

Blok II
Komunikacja i formy wsparcia edukacyjnego studentów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD).
Zakres bloku obejmuje zagadnienia:
1. Zaburzenia ze spektrum autyzmu a uczelnie wyższe. Skala problemu w środowisku akademickim.
2. Autyzm według międzynarodowej klasyfikacji zaburzeń ICD-10.
3. Zasady wsparcia edukacyjnego osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
4. Komunikowanie się ze studentami z zaburzeniami zachowania podczas zajęć dydaktycznych i konsultacji. Zachowania trudne- reagowanie

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części 3 jest usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia/kursu zamkniętego z Podstaw Polskiego Języka Migowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 21600 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części 4 jest usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń zamkniętych pt. „Edukacja włączająca na uczelni”.
Szkolenia zostaną podzielone na następujące bloki tematyczne:

Blok I
„Zarządzanie uczelnią w kontekście tematyki związanej z dostępnością dla OzN”- max. 2 sześciogodzinne bloki szkoleniowe.

Blok II
„Dostępne procesy administracyjne na uczelni. Tworzenie dostępnych dokumentów elektronicznych i papierowych”- max. 2 sześciogodzinne bloki szkoleniowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 22755,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84480 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137280 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85360 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Stapiński Polish Training&Coatching Institute

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971079362

7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Knota 19

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-609

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85360 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18304 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Stapiński Polish training &Coatching Institute

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971079362

7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Knota 19

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-609

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18304 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12752 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12752 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12752 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692

7.3.3) Ulica: ul. Czyżówka 14, lok 0.9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-526

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12752 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18888 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Polska Bez Barier

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132859091

7.3.3) Ulica: ul. Kickiego 11/4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-397

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.