eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa kompletnego systemu do komunikacji głosowej oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kompletnego systemu do komunikacji głosowej oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aef8b0e3-3e1d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kompletnego systemu do komunikacji głosowej oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aef8b0e3-3e1d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007129/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Usługi telefonii internetowej (telefonia VoIP)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258857/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.80.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 609756,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem kompletnego systemu do komunikacji głosowej zawierającego wszystkie niezbędne do jego funkcjonowania elementy (zwanego dalej „Systemem Telekomunikacyjnym”) oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Zamawiającego - Gdańskich Nieruchomości.
2. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający wymaga dostarczenia / zapewnienia:
1) Głównych Serwerów w ilości 2 szt. (podstawowy oraz zapasowy)
2) Telefonów Systemowych IP „TYP A” w ilości 267 szt. (aparaty podstawowe)
3) Telefonów Systemowych IP „TYP B” w ilości 40 szt. (aparaty kierownicze)
4) Telefonów Systemowych IP „TYP C” w ilości 3 szt. (aparaty sekretarskie)
5) Przystawek do Telefonów Systemowych IP „TYP C” w ilości 3 szt.
3. W ramach wdrożenia przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przygotowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego projektu technicznego wdrożenia,
2) opracowania scenariuszy testów akceptacyjnych dla Systemu Telekomunikacyjnego oraz przedstawienia ich do akceptacji Zamawiającego,
3) wykonania instalacji oraz wstępnej konfiguracji maszyn wirtualnych pełniących role Głównych Serwerów / Serwerów Aplikacyjnych realizujących funkcje: poczty głosowej, systemu zapowiedzi, funkcji zunifikowanej komunikacji, nagrywania rozmów. W przypadku konieczności dostarczenia / zapewnienia fizycznych maszyn serwerowych, Wykonawca będzie zobowiązany do skonfigurowania tych maszyn do pracy z pozostałymi elementami Systemu Telekomunikacyjnego,
4) instalacji i podłączenia Bramy Głosowej / Bramy Session Border Controller w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
5) zainstalowania wszystkich aparatów telefonicznych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
6) przeprowadzenia konfiguracji Systemu Telekomunikacyjnego,
7) przeprowadzenia testów akceptacyjnych Systemu Telekomunikacyjnego, a w przypadku wystąpienia błędów - korekty ustawień,
8) uruchomienia produkcyjnego Systemu Telekomunikacyjnego,
9) przeprowadzenia autoryzowanego szkolenia w wymiarze co najmniej 24 godzin dla wyznaczonych 2 pracowników Zamawiającego z obsługi Systemu Telekomunikacyjnego: zarządzania dostarczonymi i zainstalowanymi przez Wykonawcę produktami oraz ich konfiguracją.
4. Od daty odebrania przez Zamawiającego Systemu Telekomunikacyjnego, wykonawca będzie zobowiązany świadczyć na rzecz zamawiającego usługi telefonii stacjonarnej.
5. Wykonawca zrealizuje przeniesienie na dostarczone łącza wszystkich numerów telefonicznych użytkowanych przez Zamawiającego.
6. Gwarancja i serwis:
1) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny autoryzowany przez producenta urządzeń i oprogramowania oraz świadczony przez producenta lub jego autoryzowanych partnerów w centrach serwisowych na terenie Unii Europejskiej.
2). System Telekomunikacyjny w całym okresie obowiązywania umowy będzie objęty gwarancją i wsparciem producenta (które mogą być realizowane przez autoryzowany serwis producenta), począwszy od dnia odebrania wdrożenia Systemu Telekomunikacyjnego.
3). Zamawiający wymaga, aby w okresie obowiązywania umowy Wykonawca świadczył usługi wsparcia technicznego w języku polskim, polegające na rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z działaniem i obsługą Systemu Telekomunikacyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32524000-2 - System telekomunikacyjny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64215000-6 - Usługi telefonii internetowej (IP)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 748332,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748332,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 748332,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NexusTelecom M.Stąsiek & A.Pura Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363787361

7.3.3) Ulica: Łopuszańska 95

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-457

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

EXATEL S.A.
Świadczenie usług telefonii stacjonarnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 748332,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

okres realizacji umowy: Termin realizacji zamówienia:
1) Termin realizacji zamówienia: dostawa i wdrożenie Systemu Telekomunikacyjnego wraz z przeniesieniem numerów, do 60 dni od dnia podpisania umowy.
2) Okres dzierżawy i świadczenia usług telefonii stacjonarnej dla Systemu Telekomunikacyjnego - 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru Systemu Telekomunikacyjnego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.