eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piecki › Zakup i dostawa mikrobusu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mikrobusu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 34

1.5.2.) Miejscowość: Piecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-710

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 742 20 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piecki.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa mikrobusu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21b2e2fd-ecf8-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065509/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu do Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264383

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (nr ogłoszenia o zamówieniu 2024/BZP 00247122/01) nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z powyższym, zgodnie z dyspozycją art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający stosuje tryb zamówienia z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b1f15cf3-e2bf-11ee-a01e-f641a8763d5f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZK.271.2.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego mikrobusu, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózku inwalidzkim.
Pojazd posiadający homologację jako pojazd 9-osobowy (kierowca +8 pasażerów), dopuszczenie do ruchu, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.

Zakres i szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.

3.3 Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy.

1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił opis techniczny oferowanego pojazdu, na podstawie którego będzie można potwierdzić zgodność oferowanego pojazdu z treścią opisu przedmiotu zamówienia (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) – zawierający wskazane parametry pojazdu oraz sposób dostosowania pojazdu do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym minimum 1 osoby na wózku inwalidzkim oraz wskazanie marki i modelu oferowanego pojazdu.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił następujących gwarancji:
a) Gwarancja producenta pojazdu na wnętrze pojazdu oraz silnik (bez limitu kilometrów) - min. 24 miesiące,
b) Gwarancja producenta na lakier – minimum 24 miesiące,
c) Gwarancja na perforację nadwozia – minimum 8 lat / maksymalnie 12 lat,
(stanowi kryterium negocjacji- zgodnie z deklaracją wykonawcy ).
d) Gwarancja na zabudowę - minimum 12 miesięcy / maksymalnie 48 miesięcy.
(stanowi kryterium negocjacji - zgodnie z deklaracją wykonawcy).

UWAGA:
Okresy gwarancji wskazane w lit. c i d stanowić będą przedmiot negocjacji.

3) Miejsce dostawy pojazdu : siedziba Zamawiającego tj. ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, gmina Piecki, powiat mrągowski, województwo warmińsko-mazurskie.
4) Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy i nieużywany.
5) Pojazd zabudowany i wyposażony musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych.
6) Przedmiot dostawy będzie służył do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich (minimum 1 miejsce).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Frank-Cars" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732282035

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 147/151

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.