Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00219848/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozwój systemu monitorowania jakości powietrza poprzez zakup i montaż stacji monitoringu powietrza AM5 przy ul. Lawendowe Wzgórze w Gdańsku - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja ARMAG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 19030273600000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BRZOZOWA 15A
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-243
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@armaag.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.armaag.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0a27d04-f0b9-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Fundacja „Agencja Regionalnego Monitoringu Atmosfery Gdańsk-Gdynia-Sopot" /Fundacja ARMAG/
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój systemu monitorowania jakości powietrza poprzez zakup i montaż stacji monitoringu powietrza AM5 przy ul. Lawendowe Wzgórze w Gdańsku - etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0a27d04-f0b9-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219848
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie realizowane jest z finansowym wsparciem ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja zadania polegającego na rozwoju systemu monitorowania jakości powietrza poprzez zakup i montaż nowej stacji monitoringu powietrza AM5 przy ul. Lawendowe Wzgórze w Gdańsku - etap I.
2. Stacja monitoringu powietrza atmosferycznego, która będzie zlokalizowana przy ul. Lawendowe Wzgórze w Gdańsku stanowi kontynuację pomiarów w miejsce zlikwidowanej stacji przy ul. Ostrzyckiej
w Gdańsku z powodu inwestycji drogowej. Pomiary przy ul. Ostrzyckiej były prowadzone od 1998 roku, dlatego tak ważne jest wznowienie pomiarów w zbliżonej lokalizacji w celu zachowania ciągłości monitoringu powietrza na tym obszarze. Nowa stacja AM5 będzie mieć znaczenie strategiczne
w kontekście z jednej strony monitorowania jakości powietrza w obszarze intensywnej rozbudowy mieszkaniowej Gdańska Południe oraz monitorowania potencjalnego odziaływania Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. w Gdańsku oraz budowanego Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Gdańsku.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę 1 szt. stacji pomiarowej dla wykonywania pomiarów:
tlenków azotu NO-NO2-NOx,
pyłu PM10 i PM2.5,
siarkowodoru H2S,
parametrów meteorologicznych (temperatury powietrza, wilgotności względnej, prędkości i kierunku wiatru, ciśnienia atmosferycznego oraz opadu atmosferycznego),
oraz
instalację dwóch analizatorów tlenku węgla i ozonu z likwidowanej stacji przy ulicy Ostrzyckiej.
2) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego koniecznych uzgodnień, decyzji i opinii (w tym zgłoszenie robót niewymagających uzyskania decyzji pozwolenia na budowę) na roboty budowlane dla utwardzenia terenu wraz z wykonaniem ich wygrodzenia oraz wykonanie przyłączy energetycznych podlicznikowych we wskazanej lokalizacji na podstawie opisu przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 7;
3) wykonanie robót budowlanych wg. Zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 2 we wskazanej lokalizacji;
4) instalacja, uruchomienie, demonstracja poprawności pracy Urządzeń w miejscu, o których mowa w pkt 3 oraz przeprowadzenie szkolenia dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, w wymiarze nie mniejszym niż 8 h. Szkolenie musi zawierać przynajmniej: procedurę kalibracji analizatora, obsługę analizatora, oprogramowanie urządzenia, obsługę zapobiegawczą urządzenia, rozpoznawanie awarii urządzenia, konserwację urządzenia, podłączenie do dataloggera i inne zagadnienia zalecane przez producenta.
4. Budowa stacji z wymienionym zakresem pomiarowym stanowi I etap stworzenia stacji pełniącej funkcję monitorowania jakości powietrza jak i odziaływania odorowego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 7 do SWZ, oraz wzór umowy jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą.
6. Zamawiający wymaga by przy realizacji zamówienia Wykonawca zapewnił flotę pojazdów, której łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – prawo o ruchu drogowym wynosił co najmniej 10%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38344000-8 - Urządzenia do monitorowania zanieczyszczeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
38120000-2 - Przyrządy meteorologiczne
38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691506,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 691506,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 691506,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Envimet Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851468823
7.3.3) Ulica: ul. Balicka 255
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-198
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 689907,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych w ramach wyposażenia sali operacyjnej wraz z pokojem przygotowawczym Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego GUMed Sp. z o.o. ujęta w 3 pakietach
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasny Multipark Morena" w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024.
- Dostawa narzędzi do zabiegów medycznych i chirurgicznych
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem płomieniowo-jonizacyjnym FID na potrzeby laboratorium Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
- Usługa wykonywania badań laboratoryjnych za pomocą sekwencjonowania nowej generacji NGS- panelu do diagnostyki wybranych zaburzeń tkanki łącznej (z.Marfana, zespoły Ehlersa-Danlosa i inne)
- Wykonanie przeglądów konstrukcji bramowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Przyrządy meteorologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.