Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00202810/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków przy
ul. Świerkowej i ul. Modrzewiowej w Szczyrku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZYRK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Beskidzka 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczyrk
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-370
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338295026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczyrk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczyrk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szczyrk.pl/aktualne,m,m2,50,156,1571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków przyul. Świerkowej i ul. Modrzewiowej w Szczyrku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2429f7c3-e7f0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004225/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków przy ul. Świerkowej i ul. Modrzewiowej w Szczyrku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202810/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKUHiR272.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część/zadanie nr 1 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków przy ul. Świerkowej w Szczyrku .W ramach budowy należy wykonać sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami do 16 budynków przy ul. Świerkowej oraz z sięgaczami. Projektowaną sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków oraz sięgaczami należy wpiąć do istniejącego kanału Dz300 kamionka, znajdującej się naprzeciw ul. Świerkowej wzdłuż rzeki Żylica. Dla wykonania kanalizacji sanitarnej ww. ulicy należy wykonać przekroczenie rzeki Żylica oraz w trzech innych przekroczeń cieku bez nazwy w miejscach poszczególnych przyłączy do budynków. Kolektor kanalizacji sanitarnej w znacznej mierze przebiega w działkach drogowych tj.: wzdłuż ul. Świerkowej oraz przekracza rzekę Żylicę.
Długości kanalizacji sanitarnej - ŁĄCZNIE 883,80 m
Po wykonaniu kolektora kanalizacji sanitarnej należy wykonać roboty drogowe polegające na odbudowie nawierzchni asfaltowych na całej szerokości drogi i długości budowanej kanalizacji oraz odbudowę nawierzchni na odcinku sieci kanalizacji (S18-S19.1) oraz odtworzenie pozostałych powierzchni.
1.2. Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót.
Opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 2165173,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część/zadanie nr 2 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków przy ul. Modrzewiowej w Szczyrku.W ramach budowy należy wykonać sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do 12 budynków przy ul. Modrzewiowej i jej okolicy.
- Od strony Północnej rzeki Żylicy należy wykonać sieć kanalizacji sanitarnej (S4-S7) wraz z przyłączami oraz sięgaczami do granic działek (sięgaczy) (TR1, S1, TR2, TR3, TR4, S2, S3, S5, S6 i S7) mającymi na celu odprowadzenie ścieków socjalno-bytowych. Przewidziano 5 przyłączy do budynków mieszkalnych oraz 4 sięgacze do granic działek. Nowo budowana sieć oraz przyłącza wraz z sięgaczami zostaną wpięte do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej ks200.
- Od strony południowej rzeki Żylicy należy wykonać sieci kanalizacji sanitarnej (A1-A6, B1-B4 oraz C1-C4) wraz z przyłączami (A3-A3.3,A6-A6.2 oraz A6-6.3, B3-B3.1., B4 –B4.1.1 oraz B4-B4.4, C3-C3.4, C4-C4.2.1) dla 7 budynków mieszkalnych z wpięciem do istniejącego kanału ks355 i zabudową studni.
Długości kanalizacji sanitarnej - ŁĄCZNIE 367,60 m
Po wykonaniu kolektora kanalizacji sanitarnej należy wykonać roboty drogowe polegające na odbudowie nawierzchni asfaltowej na całej szerokości drogi i długości budowanej kanalizacji oraz odbudowę nawierzchni drogi z betonowych płyt ażurowych i nawierzchni utwardzonych z tłucznia i kostki brukowej (drogi dojazdowe do budynku na odcinku A)
1.2. Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót.
Opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 792664,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1894200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1894200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1894200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H. Pawlimex Paweł Wojak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371881895
7.3.3) Ulica: Stara Wieś 646
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1894200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1769880,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H. Pawlimex Paweł Wojak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371881895
7.3.3) Ulica: Stara Wieś 646
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
- "Dostępna przestrzeń publiczna w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.