Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00223580/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
- 2025/BZP 00236278/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-19
- 2025/BZP 00248979/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Strzeleckiej od kampusu "STOBRAWA" do zalewu Kluczbork oraz parkingu PARK&RIDE przy hali sportowej i domu rekolekcyjnym wraz z infrastrukturą techniczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kluczbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystyna.krezel@kluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kluczbork.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11028201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Strzeleckiej od kampusu "STOBRAWA" do zalewu Kluczbork oraz parkingu PARK&RIDE przy hali sportowej i domu rekolekcyjnym wraz z infrastrukturą techniczną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9a0f4f5-5dea-40e3-af9b-3fb7a5545155
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292006
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036759/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Strzeleckiej od kampusu "STOBRAWA" do zalewu Kluczbork Budowa obiektów wraz z obiektami P&R
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223580
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.271.12.2025.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Strzeleckiej od kampusu „STOBRAWA” do zalewu Kluczbork oraz parkingu PARK&RIDE przy hali sportowej i domu rekolekcyjnym wraz z infrastrukturą techniczną.
Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, budowę ścieżki rowerowej, parkingu PARK&RIDE przy hali sportowej, parkingu PARK&RIDE za domem rekolekcyjnym, budowę kanalizacji deszczowej oraz budowę energooszczędnego oświetlenia ścieżki rowerowej oraz parkingów.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Strzeleckiej od kampusu „STOBRAWA” do zalewu Kluczbork oraz parkingu PARK&RIDE przy hali sportowej i domu rekolekcyjnym wraz z infrastrukturą techniczną ”, w tym w szczególności:
a) Mapę do celów projektowych
b)Sporządzenie projektu budowlanego w celu uzyskania decyzji na realizację inwestycji w zakresie dróg publicznych z uzyskaniem wynikających z przepisów: uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód – przy zadośćuczynieniu wymaganiom zawartym w ustawie z 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, (z późniejszymi zmianami),
c)Sporządzenie projektu budowlanego w celu uzyskania decyzji na realizację inwestycji bądź zgłoszenia w zakresie budowy kanalizacji deszczowej z uzyskaniem wynikających z przepisów: uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód – przy zadośćuczynieniu wymaganiom zawartym w ustawie z 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, (z późniejszymi zmianami),
d) Sporządzenie projektu budowlanego w celu uzyskania decyzji na realizację inwestycji bądź zgłoszenia w zakresie budowy oświetlenia energooszczędnego z uzyskaniem wynikających z przepisów: uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód – przy zadośćuczynieniu wymaganiom zawartym w ustawie z 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, (z późniejszymi zmianami),
e)Sporządzenie projektu w celu dokonania zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę / uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem wynikających z przepisów: uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód – przy zadośćuczynieniu wymaganiom zawartym w ustawie z 7 lipca 1994r. winno spełniać wymagania zawarte w Prawie budowlane oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, (z późniejszymi zmianami) oraz innych obowiązujących przepisów prawa.
f)Sporządzenie projektu wykonawczego. Projekt wykonawczy należy opracować z bardzo dużym uszczegółowieniem rozwiązań, jednoznacznym określeniem parametrów technicznych i standardów wykończenia, w sposób umożliwiający wycenę robot.
g)Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego.
h)Sporządzenie przedmiaru robót,
i)Opracowanie oraz zatwierdzenie projektu stałej oraz tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z Dz. U. Nr 177 poz. 1728 i 1729 w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem.ji)Wykonanie tabelarycznego zestawiania kosztów do rozliczenia oraz opracowania harmonogramu rzeczowo finansowego do prowadzenia inwestycji,.
2. Przekazanie dokumentacji Zamawiającego w następujących ilościach egzemplarzy:
• Projekt budowlany - 5egz.
• Projekt wykonawczy – 4 egz.
• Przedmiary robot - 3egz.
• Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robot – 3egz.
• Zatwierdzone projekty podziału działek – 6 egz.,
• Inne opracowania niezbędne do realizacji robot (np. operat wodnoprawny, projekt organizacji ruchu) - 3egz.
Cała dokumentacja ma być przekazana również w wersji elektronicznej jako *pdf oraz w wersji edytowalnej doc., xls, dwg (rysunki, opisy, przedmiary, kosztorysy i specyfikacje) na odpowiednim nośniku (CD).
Ponadto wersja elektroniczna przedmiarów i kosztorysów ma być możliwa do odczytania przez
program NORMA (pliki ath).
3.Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
4.Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie(jeśli zostanie nałożony obowiązek uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
5.Obsługa geodezyjna.
6.Nadzór autorski.
7.Współpraca z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia.
Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w programach funkcjonalno-użytkowych opracowanych dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji.
8.Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji – 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
9. Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje żadnego okresu gwarancji w Formularzu oferty (tj. pozostawi niewypełnione oświadczenie dot. oferowanego okresu gwarancji na cały przedmiot zamówienia), to otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „Okres gwarancji” , a Zamawiający uzna iż Wykonawca oferuje 3 lata gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego.
10.Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
11.Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
12.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
13.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
14.Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej wykonujących roboty budowlane wchodzące w zakres budowy ścieżki rowerowej, parkingu PARK&RIDE przy hali sportowej, parkingu PARK&RIDE za domem rekolekcyjnym, budowę kanalizacji deszczowej oraz budowę energooszczędnego oświetlenia ścieżki rowerowej oraz parkingów (tj.: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty budowlane i roboty montażowe). W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Wymaganie to nie dotyczy w szczególności projektantów, kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie). Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia przekazania placu budowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia po przekazaniu placu budowy przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.
15.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
71320000-7- Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233150-5 Roboty w zakresie regulacji ruchu
45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232452-5 Roboty odwadniające
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia ulicznego
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
16.Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
17.Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 wzoru umowy stanowiącego integralną część Specyfikacji tj. załącznik nr 6.
18.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3529742,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5955838,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3529742,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PD TRAKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381302740
7.3.3) Ulica: ul. Matejki 1
7.3.4) Miejscowość: Kluczbork
7.3.5) Kod pocztowy: 46-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3529742,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 620 dni
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- "Świadczenie podstawowej opieki stomatologicznej dla osób pozbawionych wolności w Oddziale Zewnętrznym w Sierakowie Śląskim Zakładu Karnego w Kluczborku"
- "Remonty cząstkowe dróg powiatowych znajdujących się na terenie gminy Byczyna"
- Modernizacja kotłowni w Zakladzie Opiekuńczo-Leczniczym w Wołczynie II postępowanie
- "Remonty dróg powiatowych Powiatu Kluczborskiego z podziałem na 2 zadania (części)"
- Dostawa samochodu dostawczego typu VAN, furgon brygadowy na potrzeby Zakładu Karnego w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 317010T Mikołajów - Stropieszyn- Krzczonów od km 0+000 do km 0+530
- Budowa torów łuczniczych z budynkiem administracyjno-socjalnym przy ul. Droga Dębińska 27 w Poznaniu - etap I w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Oleśnica.
- Opracowanie dokumentacji projektowej "Modernizacja budynku przy ul. Grunwaldzkiej 22 z przeznaczeniem na siedzibę CZK jako ośrodka koordynacyjno-operacyjnego służb miasta Jawora i Powiatu Jaworskiego
- Wykonanie dokumentacji projektowych dotyczących dróg powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego
- Budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Podegrodzie II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.