Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00265187/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Pieńkówko i Korlino
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Postomino 30
1.5.2.) Miejscowość: Postomino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a73c02e1-b70c-4ed9-a36a-38d7f39948a91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Pieńkówko i Korlino2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a73c02e1-b70c-4ed9-a36a-38d7f39948a9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055232/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa mebli do budynków świetlic wiejskich w miejscowościach: Pieńkówko i Korlino
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265187
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2025.SS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Pieńkówko i Korlino. Zamówienie obejmuje transport mebli na własny koszt wraz z rozładunkiem, wniesieniem i ich montażem.
2. Meble mają być dostarczone do budynków świetlic znajdujących się w miejscowościach:
1) Pieńkówko 39B, 76-113 Postomino,
2) Korlino 37C, 76-113 Postomino.
3. Dostarczone meble mają być fabrycznie nowe, kompletne i wolne od wad fizycznych i mechanicznych.
4. Zamawiający dopuszcza dostarczenie mebli w dwóch etapach:
1) pierwszy etap obejmuje całość zamówienia do świetlicy wiejskiej w Pieńkówku,
2) drugi etap obejmuje całość zamówienia do świetlicy wiejskiej w Korlinie.
5. Kryteria równoważności:
1) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
2) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm polskich lub europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
3) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ.
6. Kody CPV: 39112000-0 krzesła; 39121200-8 stoły; 39136000-4 wieszaki na odzież, 39132100-7 szafy na akta.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
7.1. Dostawa mebli do budynku świetlicy w m. Pieńkówko 39B, 76-113 Postomino
1. krzesło bankietowe sztaplowane - 50 szt.; krzesło bankietowe o wymiarach standardowych, tj. wysokość krzesła min. 90 cm, wysokość do siedziska min. 47 cm, maksymalnie 49 cm. Rama stalowa w kolorze jednolitym czarnym (odporna na rysowanie) z dodatkowym wzmocnieniem w formie spawu pod siedziskiem. Rama krzesła nad oparciem zakończona łukiem. Tapicerowane siedzisko i oparcie. Tapicerka w kolorze czarnym w białe kropki, 100 % poliester o wysokiej wytrzymałości na ścieranie (min. 50 tys. cykli w skali Martindala), odporny na ścieranie, stopki nierysujące.
2. stół bankietowy - 8 szt., blat prostokątny, wykonany z płyty meblowej laminowanej grubości min. 18mm z obrzeżem w kolorze blatu lub zbliżonym, wszystkie blaty w jednakowym kolorze (odcień dąb naturalny lub zbliżony), stelaż stalowy malowany w kolorze czarnym matowym, nogi składane z systemem sprężynowym z zapadką, stopki nierysujące, wymiary blatu dł. 180 cm, szer. 90 cm (+/- 3cm)
7.2. Dostawa mebli do budynku świetlicy w m. Korlino 37C, 76-113 Postomino
1. stół bankietowy - 8 szt., blat prostokątny, wykonany z płyty meblowej laminowanej grubości min. 18mm z obrzeżem w kolorze blatu lub zbliżonym, wszystkie blaty w jednakowym kolorze (odcień dąb naturalny lub zbliżony), stelaż stalowy malowany w kolorze czarnym matowym, nogi składane z systemem sprężynowym z zapadką, stopki nierysujące, wymiary blatu dł. 180 cm, szer. 80 cm (+/- 3cm)
2. stół bankietowy - 1 szt., blat prostokątny, wykonany z płyty meblowej laminowanej grubości min. 18mm z obrzeżem w kolorze blatu lub zbliżonym, (odcień dąb naturalny lub zbliżony), stelaż stalowy malowany w kolorze czarnym matowym, nogi składane z systemem sprężynowym z zapadką, stopki nierysujące, wymiary blatu dł. 120 cm, szer. 80 cm (+/- 3 cm).
Stół bankietowy w kolorze i rodzaju zgodnym z opisem zawartym w pozycji 1.
3. krzesło bankietowe sztaplowane - 42 szt., Krzesło bankietowe o wymiarach standardowych, tj. wysokość krzesła min. 90 cm, wysokość do siedziska min. 47 cm, maksymalnie 49 cm. Rama stalowa w kolorze jednolitym czarnym (odporna na rysowanie) z dodatkowym wzmocnieniem w formie spawu pod siedziskiem. Rama krzesła nad oparciem zakończona łukiem. Tapicerowane siedzisko i oparcie. Tapicerka gładka materiał w kolorze czarnym 100 % poliester o wysokiej wytrzymałości na ścieranie (min. 50 tys. cykli w skali Martindala), odporny na ścieranie, stopki nierysujące.
4. wieszak na ubrania - 1 szt., Metalowy stojak szatniowy malowany proszkowo w kolorze matowym szarym, grafitowym lub czarnym. Stojak jezdny wyposażony w cztery kółka, w tym co najmniej 2 kółka z hamulcem, wysokość całkowita min. 170 cm, max.185 cm. Stojak posiadający dwa drążki - górny stanowiący właściwy dwustronnie zaopatrzony haczykami wieszak ubraniowy (2 x 8-10 wieszaków z metalu lub z mocnego plastiku) oraz drążek dolny, stanowiący poprzeczne wzmocnienie.
5. szafa aktowa - 1 szt., Szafa w kolorze grafitu lub antracyt, z dwoma przesuwanymi drzwiami, zamykanymi na kluczyk, na drzwiach metalowe uchwyty w kolorze srebrnym, grafitowym lub czarnym. Płyta meblowa laminowana o grubości min. 18mm. Wymiary szafy- wysokość 180 cm (+/- 5 cm) x szerokość 120 cm (+/- 5 cm) x głębokość 40 cm (+/- 5 cm). Szafa zawierająca minimum 4 półki, pozwalające na przechowywanie segregatorów na dokumenty w formacie ok. A4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121200-8 - Stoły
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39132100-7 - Szafy na akta
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, że cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz.U.2024.1320 ze zm.) unieważnił postępowanie pn.: „Dostawa mebli do budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Pieńkówko i Korlino”.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
INNE PRZETARGI POSTOMINO
- Dostawa regałów magazynowych i szaf gospodarczych do żłobka i oddziałów przedszkolnych w miejscowości Postomino
- Dostawa i montaż mebli przeznaczonych do żłobka i oddziałów przedszkolnych w miejscowości Postomino
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia gastronomicznego do żłobka i oddziałów przedszkolnych w miejscowości Postomino
więcej: przetargi POSTOMINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych - 2 postępowanie
- Dostawa wyposażenia sali konferencyjnej Nadleśnictwa Dobrocin wraz z montażem
- "Zakup wyposażenia niemedycznego w zakresie opieki psychiatrycznej dla dzieci i młodzieży w ramach II poziomu referencyjnego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. J. Gromkowskiego"
- Doposażenie bazy magazynowej na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Kamiennogórskim
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby utworzenia Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Sokółce
- Etap III: .Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





