eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cisna › Budowa podwójnej kancelarii Leśnictwa Habkowce i Dołżycy - II POSTĘPOWANIE



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podwójnej kancelarii Leśnictwa Habkowce i Dołżycy – II POSTĘPOWANIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cisna 87A

1.5.2.) Miejscowość: Cisna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-607

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134686301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cisna@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa podwójnej kancelarii Leśnictwa Habkowce i Dołżycy – II POSTĘPOWANIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f141c681-2fd2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006045/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa podwójnej kancelarii Leśnictwa Habkowce i Dołżycy – II POSTĘPOWANIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234175/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.270.34.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 561530,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Budowa podwójnej kancelarii Leśnictwa Habkowce i Dołżycy -II Postępowanie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został dodatkowo opisany w dokumentacji
projektowej stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ, w tym: przedmiar robót, projekt budowlany,
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 2. Lokalizacja -Działka nr ewid. 218/30. Miejscowość Dołżyca. 3. Rodzaj zamówienia - Roboty budowlane (45000000-7). 4.
Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia: 690 682,98 zł. brutto. 5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu
materiałów własnych. 6. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty
budowlane (wskazane w przedmiarze robót) związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę zatrudniony był Wykonawca lub
podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w
formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w dalszej części
niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach dotyczących przedmiotowego zamówienia
publicznego jest określany także jako: „obowiązek zatrudnienia”. Wymóg ten nie dotyczy
również osób wykonujących, zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane, czynności obejmujące
kierowanie budową lub robotami budowlanymi w różnych branżach, które mogą wykonywać
wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane, czyli pełniące samodzielne funkcje
techniczne w budownictwie. Kierowanie budową lub robotami budowlanymi wymaga
samodzielności i nie może być wykonywane pod niczyim kierownictwem, nie ma zatem
charakteru pracy w rozumieniu powołanych powyżej przepisów. Osoby wykonujące samodzielne
funkcje techniczne w budownictwie są odpowiedzialne za wykonywanie tych funkcji zgodnie z
przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za należytą staranność w wykonywaniu pracy, jej
właściwą organizację, bezpieczeństwo i jakość. 7. Zamawiający informuje, że każdorazowo na
jego żądanie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie
do przedłożenia do wglądu kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę
z osobami realizującymi przedmiot zamówienia, których dotyczy ust. 6, zanonimizowanych w
sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o
ochronie danych osobowych (w szczególności bez wynagrodzenia, numerów PESEL, numerów
dokumentów tożsamości oraz adresów ich zamieszkania). Imię i nazwisko pracownika nie
podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i
wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii
umów zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 6, w
terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku
zatrudnienia tych osób na podstawie umowy o pracę. 8. Szczegółowe zasady kontroli spełniania
przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art.
95 ustawy Pzp i w ust. 7 niniejszej SWZ oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań,
zawierają projektowane postanowienia umowy (projektowane postanowienia umowy stanowią
załącznik nr 10 do SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 678542,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 683648,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 678542,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA PBA SP. Z O. O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180954435

7.3.3) Ulica: AL. WOJSKA POLSKIEGO 74

7.3.4) Miejscowość: SANOK

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 678542,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.