eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków › "Remont drogi gminnej klasy D nr 440784K os. Polańscy w km: odcinek nr 1 od 0+019 do 0+082,00, odcinek nr 2 od 0+116,00 do 0+152,00, odcinek nr 3 od 0+160,00 do 0+891 w Żarnówce, ETAP I".



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi gminnej klasy D nr 440784K os. Polańscy w km: odcinek nr 1 od 0+019 do 0+082,00, odcinek nr 2 od 0+116,00 do 0+152,00, odcinek nr 3 od 0+160,00 do 0+891 w Żarnówce, ETAP I”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków Podhalański

1.3.) Oddział zamawiającego: JST

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna

1.5.2.) Miejscowość: Maków

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-220

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 874 97 40

1.5.8.) Numer faksu: 33 8749751

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@makow-podhalanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://makow-podhalanski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont drogi gminnej klasy D nr 440784K os. Polańscy w km: odcinek nr 1 od 0+019 do 0+082,00, odcinek nr 2 od 0+116,00 do 0+152,00, odcinek nr 3 od 0+160,00 do 0+891 w Żarnówce, ETAP I”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aba3dd73-e1e4-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049922/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 „Remont drogi gminnej klasy D nr 440784K os. Polańscy w km: odcinek nr 1 od 0+019 do 0+082,00, odcinek nr 2 od 0+116,00 do 0+152,00, odcinek nr 3 od 0+160,00 do 0+891 w Żarnówce, ETAP I”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244468

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 465216,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont drogi gminnej klasy D nr 440784K os. Polańscy w km: odcinek nr 1 od 0+019 do 0+082,00, odcinek nr 2 od 0+116,00 do 0+152,00, odcinek nr 3 od 0+160,00 do 0+891 w Żarnówce, ETAP I”

1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
a. Wykonanie odwodnienia
b. Remont istniejącej podbudowy
c. Położenie nawierzchni bitumicznej
d. Oznakowanie i elementy bezpieczeństwa ruchu
2. Przy kalkulacji oferty Wykonawca powinien uwzględnić również:
a. wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań oraz sprawdzeń;
b. w razie konieczności zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji
c. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz
przepisów bhp i p.poż.
d. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców oraz dla zakładów pracy;
e. ubezpieczenie przedmiotu umowy od ryzyk budowlanych do wysokości wartości zawartego kontraktu na czas realizacji
umowy z Zamawiającym;
f. w razie potrzeby przy realizacji zadania, wykonanie projektu organizacji ruchu lub wykonanie ewentualnych ogłoszeń o
zamknięciu drogi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do SWZ stanowiących integralną część dokumentacji prowadzonego postępowania.
ZADANIE JEST WSPÓŁFINANSOWANE Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU ROZWOJU DRÓG W WOJEWÓDZTWIE MAŁOPOLSKIM.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388109,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428503,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388109,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDM WADOWICE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431763591

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 5

7.3.4) Miejscowość: Barwałd Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388109,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.