Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00306320/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-13
- 2023/BZP 00364260/01 - Wynik z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego i stanu bezpieczeństwa
7 budowli hydrotechnicznych na rzece Bogdance i na rzece Cybinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego i stanu bezpieczeństwa
7 budowli hydrotechnicznych na rzece Bogdance i na rzece Cybinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c92788b5-1b0d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029431/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.45 Ocena 5-letnia i roczna stanu technicznego i stanu bezpieczeństwa budowli hydrotechnicznych na rzece Bogdance i na rzece Cybinie, wraz z obiektami związanymi z nimi technicznie i funkcjonalnie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.50.2023.MS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli 5-letniej połączonej z kontrolą roczną stanu technicznego i stanu bezpieczeństwa 7 budowli hydrotechnicznych na rzece Bogdance i na rzece Cybinie w granicach administracyjnych Miasta Poznania, wraz z obiektami związanymi z nim technicznie i funkcjonalnie:
1) jaz piętrzący Staw Olszak w km 4+316 rzeki Cybiny, rok budowy 1943 r. modernizacji 1990 r., klasa budowli IV, konstrukcja żelbetowa, światło jazu 2,90+2,95, wysokość piętrzenia 1,85 m; budowlę piętrzącą stanowi jaz z mostem oraz stopniem wodnym i budowlą upustową;
2) jaz piętrzący Staw Browarny w km 5+340 rzeki Cybiny, rok budowy 1988-1990, klasa budowli IV, konstrukcja żelbetowa, światło jazu 4,0 m, wysokość piętrzenia 2,10 m; budowlę piętrzącą stanowi jaz z zamknięciami zasuwowymi dwudzielnymi i poszurem dokowym;
3) jaz piętrzący Staw Młyński od strony Młynówki w km 0+358 cieku, klasa budowli IV, światło budowli na przelewie 3,0 m, wysokość piętrzenia 1,30 m; budowlę piętrzącą stanowi jaz z MEW;
4) jaz piętrzący Staw Młyński w km 6+700 rzeki Cybiny, rok budowy 1943 r. modernizacji 1990 r., klasa budowli IV, konstrukcja żelbetowa, światło jazu 3,0+3,0, wysokość piętrzenia 1,53 m; budowlę piętrzącą stanowi jaz z mostem;
5) jaz piętrzący Staw Antoninek w km 8+700 rzeki Cybiny wraz z groblą, rok budowy 1988-1990, klasa budowli IV, konstrukcja żelbetowa, światło jazu 5,0+5,0+2,0 m; budowlę piętrzącą stanowi jaz ze stałym przelewem (przelew praktyczny Creagera) oraz przelewem ruchomym i kładką pieszo-rowerową;
6) jaz piętrzący Jezioro Rusałka w km 4+815 rzeki Bogdanki, rok budowy ok. 1943 r. modernizacji 1998-2000 r., klasa budowli IV, konstrukcja żelbetowa, światło przelewu powierzchniowego 1,40 m, wysokość piętrzenia 2,75 m; budowlę piętrzącą stanowi jaz z upustem dennym;
7) próg stały piętrzący Staw Sałacki nr 1 na rzece Bogdance, próg betonowy z narzutem kamiennym wraz z budowlą upustową i mostem pieszo-rowerowym, światło przelewu 7,0 m, klasa budowli IV.
Lokalizacje ww. budowli wskazano na mapach poglądowych – w załączniku nr 3 do wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy i obejmuje
w szczególności:
• zapoznanie się, przed rozpoczęciem kontroli, z ekspertyzami, analizami, opiniami
z poprzednich kontroli, protokołami odbioru robót remontowych wykonanych
w okresie od poprzedniej kontroli, zgłoszeniami użytkowników dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń;
• wykonanie okresowej pięcioletniej i rocznej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego wyżej wymienionych obiektów hydrotechnicznych
wraz z obiektami związanymi z nimi technicznie i funkcjonalnie;
• wykonanie dokumentacji, o której mowa w pkt II. Opisu przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356000-8 - Usługi techniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się):a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dokumentację obejmującą kontrolę stanu technicznego i stanu bezpieczeństwa dla obiektu hydrotechnicznego zaliczonego co najmniej do IV klasy ważności technicznej zgodnie z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20.04.2007 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. 2007, nr 86, poz. 579), o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto.
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 6 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
od niego niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy.
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ,
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2a
do SWZ,
3) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu
i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ, jeśli dotyczy,
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00289412/01 z dnia 2023-07-04
2023-07-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
4) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ,
jeśli dotyczy,
5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy,
6) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy,
7) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
SWZ, stanowiące Załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna):
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-14 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
UWAGA!
W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt V. 1. 1) lit. b) SWZ, Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie żądał innych koniecznych dokumentów i oświadczeń, w szczególności poświadczonego przez wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów (art.188 Kodeksu Spółek Handlowych) lub rejestru akcji (art. 328(1) Kodeksu Spółek Handlowych).
W przypadku Wykonawcy zagranicznego, w razie potrzeby, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wraz z tłumaczeniem na język polski.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przetworzenie do postaci cyfrowej (digitalizacji) dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK).
- Dostawa worków stomijnych, płytek plastycznych, oraz sprzętu do zabiegów stomijnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego i analizatora rtęci
- Pogotowie czystości ulic miasta Poznania w latach 2026-2027
- Dostawa mierników gazu i detektorów promieniowania elektromagnetycznego
- Sukcesywna dostawa drobnego, jednorazowego, jałowego sprzętu medycznego do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa rower. szlaku turystyczno - edukacyjnego po Przemęckim Parku Krajobrazowym wraz z budową wieży widokowej nad Jeziorem Dominickim- rozwój walorów turystycznych na terenie powiatu leszczyńskiego
- Modernizacja dachu na budynku IMGW-PIB w Katowicach
- INŻYNIER KONTRAKTU ORAZ POMOC TECHNICZNA DLA PROJEKTU FUNDUSZU SPÓJNOŚCI
- Likwidacja oraz zabezpieczenie wyrobisk górniczych.
- opracowanie dokumentacji projektowej na budowę budynków socjalnych przy ul. Kalinowej w Kielcach.
- Realizacja usługi Inżyniera Kontraktu w Projekcie Łódzki Tramwaj Regionalny Zgierz - Łódź - Pabianice Zadanie 1, Etap I - Łódź.
więcej: Usługi techniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.