eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Modernizacja pomieszczeń kuchennych oraz WC wraz z ich adaptacją do funkcji toalet przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Urzędu Miasta Poznania - Waga Miejska



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń kuchennych oraz WC wraz z ich adaptacją do funkcji toalet przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Urzędu Miasta Poznania - Waga Miejska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń kuchennych oraz WC wraz z ich adaptacją do funkcji toalet przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Urzędu Miasta Poznania - Waga Miejska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8bdf5bf-b608-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa pomieszczeń kuchennych oraz WC wraz z ich adaptacją do funkcji toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miasta Poznania - Waga Miejska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057487

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.4.2024.SA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 432071,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń kuchennych oraz WC wraz z ich adaptacją do funkcji toalet przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Urzędu Miasta Poznania – Waga Miejska przy ulicy Stary Rynek 2 w Poznaniu, na działkach o numerach ewidencyjnych 66/8, 128, 96/2, 96/1, 66/11, nr arkusza 17, obręb 51 Poznań, województwo wielkopolskie. Budynek znajduje się na obszarze wpisanym do zespołu zabytkowego nr rejestru A 195 „Zespół urbanistyczno – architektoniczny rynku wraz z kompleksem budynków”. Obiekt znajduje się na terenie,na którym obowiązuje MPZP „Obszar Staromiejski”.

Zakres robót dotyczy wszystkich czynności mających na celu wykonanie całościowej modernizacji pomieszczeń kuchennych oraz WC, w tym między innymi:
− organizację i zabezpieczenie placu budowy,
− wykonanie rozbiórki i wskazanych wyburzeń,
− odpowiednie zabezpieczenie elementów budynku niewchodzących w zakres prac, takie jak np. istniejące okna,
− realizację prac odkrywkowych i pełna współpraca w tym zakresie z Inwestorem,
− realizację robót budowlanych, montażowych i wykończeniowych,
− wykonanie prototypów, projektów oraz rysunków warsztatowych
w niezbędnym zakresie (dotyczy w dużej mierze elementów wykończeniowych takich jak np. meble wbudowane, itp.),
− wykonanie w wytwórni lub zakup gotowych elementów,
− zamontowanie elementów zgodnie z projektem.

2) Szczegółowy zakres robót budowlanych wynika ze wszystkich dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia. Zakres ten obejmuje wykonanie kompletnych, gotowych do użytkowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz korytarza w budynku Wagi Miejskiej, spełniających wszystkie wymagania techniczne, formalne i estetyczne. Przedmiotem dokumentacji składającej się na opis przedmiotu zamówienia jest określenie wymagań odnośnie właściwości materiałów wykorzystywanych do powyższych robót, wymagań w zakresie robót przygotowawczych i zasadniczych oraz wymagań dotyczących wykonania
i odbiorów.

3) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz dostarczony materiał licząc od dnia końcowego odbioru robót bez usterek/wad.

4) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

39290000-1 - Wyposażenie różne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694529,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 795755,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694529,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaspio Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7642707176

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 36/17

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694529,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.