eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynPost.o udz. zam. w zw. z real. proj."Zdolni z Pomorza-powiat kwidzyński"współfin. ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Post.o udz. zam. w zw. z real. proj.„Zdolni z Pomorza–powiat kwidzyński”współfin. ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kwidzyński- Starostwo Powiatowe w Kwidzynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 29B

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatkwidzynski.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatkwidzynski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl; www.bip.powiatkwidzynski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Post.o udz. zam. w zw. z real. proj.„Zdolni z Pomorza–powiat kwidzyński”współfin. ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acdfeef3-228e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000767/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu „ Zdolni z Pomorza” W latach 2016 - 2023

1.3.4 Warsztaty rozwijające kreatywność ramach projektu „ Zdolni z Pomorza” W latach 2016 - 2023

1.3.5 Opieka nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie w ramach projektu „ Zdolni z Pomorza” W latach 2016 - 2023

1.3.6 Lokalna opieka pedagogiczno- metodyczna akademicka w ramach projektu „ Zdolni z Pomorza” w latach 2016 - 2023

1.3.7 Udział w wydarzeniach rozwijających kompetencje społeczne w ramach projektu „ Zdolni z Pomorza” w latach 2016 - 2023

1.3.8 Warsztaty rozwijające kreatywność/ spotkania dla rodziców społeczne w ramach projektu „ Zdolni z Pomorza” w latach 2016 - 2023

1.3.9 Diagnoza predyspozycji uczniów wynagrodzenie personelu w ramach projektu „ Zdolni z Pomorza” w latach 2016 - 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zdolni z Pomorza – powiat kwidzyński” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199135/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORIV.272.07.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu matematyki poziom szkoły podstawowej, w wymierzę 40 h w roku szkolnym 2021/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu matematyki poziom szkoły ponadpodstawowej / ponadgimnazjalnej, w wymierzę 46 h w roku szkolnym 2021/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu fizyki poziom szkoły podstawowej, w wymierzę 40 h w roku szkolnym 2021/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu fizyki poziom szkoły ponadpodstawowej / ponadgimnazjalnej, w wymierzę 46 h w roku szkolnym 2021/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4600,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu informatyki poziom szkoły podstawowej, w wymierzę 47 h w roku szkolnym 2021/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4700,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu informatyki poziom szkoły ponadpodstawowej / ponadgimnazjalnej, w wymierzę 54 h w roku szkolnym 2021/2022;

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu biologii poziom szkoły podstawowej, w wymierzę 40 h w roku szkolnym 2021/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu biologii poziom szkoły ponadpodstawowej / ponadgimnazjalnej, w wymierzę 46 h w roku szkolnym 2021/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4600,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu chemii poziom szkoły podstawowej, w wymierzę 40 h w roku szkolnym 2021/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu chemii poziom szkoły ponadpodstawowej / ponadgimnazjalnej, w wymierzę 46 h w roku szkolnym 2021/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu kompetencji społecznych poziom szkoły podstawowej, w wymierzę 27 h w roku szkolnym 2021/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu kompetencji społecznych poziom szkoły ponadpodstawowej / ponadgimnazjalnej, w wymierzę 27 h w roku szkolnym 2021/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 13: przeprowadzenie warsztatów integracyjnych, rozwijających kreatywność w ramach wsparcia psychologiczno – metodycznego, w wymierzę 18 h w roku szkolnym 2021/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 14: przeprowadzenie wykładów dla rodziców/opiekunów prawnych na temat wspierania uczniów zdolnych, w wymierzę 6 h w roku szkolnym 2021/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 600 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 15: świadczenie usługi Lokalnej Opieki Pedagogiczno-Metodycznej- w wymierzę 90 h w roku szkolnym 2021/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 10800 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 16: diagnoza predyspozycji uczniów oraz potrzeb rozwojowych – w wymiarze: 27 godzin w roku 2021

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 17: diagnoza predyspozycji uczniów – sprawdzanie (TUK) Testu Uzdolnień Kierunkowych – w wymiarze 50 sztuk w roku 2021

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 259 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 18: diagnoza predyspozycji uczniów – opieka podczas (TUK) Testu Uzdolnień Kierunkowych/ oceny projektów kwalifikacyjnych – w wymiarze 11 godzin w roku 2021

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 550 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 19: świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie/uzupełniające formy wsparcia/ wydarzenia rozwijające kompetencje społeczne – w wymiarze 180 h w roku szkolnym 2021/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 20: świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie/uzupełniające formy wsparcia/ wydarzenia rozwijające kompetencje społeczne – w wymiarze 180 h w roku szkolnym 2021/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówiń publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.