Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00199135/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Post.o udz. zam. w zw. z real. proj.„Zdolni z Pomorza–powiat kwidzyński”współfin. ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kwidzyński- Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 29B
1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatkwidzynski.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatkwidzynski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl; www.bip.powiatkwidzynski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Post.o udz. zam. w zw. z real. proj.„Zdolni z Pomorza–powiat kwidzyński”współfin. ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acdfeef3-228e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000767/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu „ Zdolni z Pomorza” W latach 2016 - 2023
1.3.4 Warsztaty rozwijające kreatywność ramach projektu „ Zdolni z Pomorza” W latach 2016 - 2023
1.3.5 Opieka nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie w ramach projektu „ Zdolni z Pomorza” W latach 2016 - 2023
1.3.6 Lokalna opieka pedagogiczno- metodyczna akademicka w ramach projektu „ Zdolni z Pomorza” w latach 2016 - 2023
1.3.7 Udział w wydarzeniach rozwijających kompetencje społeczne w ramach projektu „ Zdolni z Pomorza” w latach 2016 - 2023
1.3.8 Warsztaty rozwijające kreatywność/ spotkania dla rodziców społeczne w ramach projektu „ Zdolni z Pomorza” w latach 2016 - 2023
1.3.9 Diagnoza predyspozycji uczniów wynagrodzenie personelu w ramach projektu „ Zdolni z Pomorza” w latach 2016 - 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zdolni z Pomorza – powiat kwidzyński” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199135/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORIV.272.07.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu matematyki poziom szkoły podstawowej, w wymierzę 40 h w roku szkolnym 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu matematyki poziom szkoły ponadpodstawowej / ponadgimnazjalnej, w wymierzę 46 h w roku szkolnym 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu fizyki poziom szkoły podstawowej, w wymierzę 40 h w roku szkolnym 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu fizyki poziom szkoły ponadpodstawowej / ponadgimnazjalnej, w wymierzę 46 h w roku szkolnym 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu informatyki poziom szkoły podstawowej, w wymierzę 47 h w roku szkolnym 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4700,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu informatyki poziom szkoły ponadpodstawowej / ponadgimnazjalnej, w wymierzę 54 h w roku szkolnym 2021/2022;4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu biologii poziom szkoły podstawowej, w wymierzę 40 h w roku szkolnym 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu biologii poziom szkoły ponadpodstawowej / ponadgimnazjalnej, w wymierzę 46 h w roku szkolnym 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4600,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu chemii poziom szkoły podstawowej, w wymierzę 40 h w roku szkolnym 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu chemii poziom szkoły ponadpodstawowej / ponadgimnazjalnej, w wymierzę 46 h w roku szkolnym 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu kompetencji społecznych poziom szkoły podstawowej, w wymierzę 27 h w roku szkolnym 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12: opracowania autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu kompetencji społecznych poziom szkoły ponadpodstawowej / ponadgimnazjalnej, w wymierzę 27 h w roku szkolnym 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 13: przeprowadzenie warsztatów integracyjnych, rozwijających kreatywność w ramach wsparcia psychologiczno – metodycznego, w wymierzę 18 h w roku szkolnym 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 14: przeprowadzenie wykładów dla rodziców/opiekunów prawnych na temat wspierania uczniów zdolnych, w wymierzę 6 h w roku szkolnym 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 600 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 15: świadczenie usługi Lokalnej Opieki Pedagogiczno-Metodycznej- w wymierzę 90 h w roku szkolnym 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 10800 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 16: diagnoza predyspozycji uczniów oraz potrzeb rozwojowych – w wymiarze: 27 godzin w roku 20214.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 17: diagnoza predyspozycji uczniów – sprawdzanie (TUK) Testu Uzdolnień Kierunkowych – w wymiarze 50 sztuk w roku 20214.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 259 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 18: diagnoza predyspozycji uczniów – opieka podczas (TUK) Testu Uzdolnień Kierunkowych/ oceny projektów kwalifikacyjnych – w wymiarze 11 godzin w roku 20214.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 550 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 19: świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie/uzupełniające formy wsparcia/ wydarzenia rozwijające kompetencje społeczne – w wymiarze 180 h w roku szkolnym 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 20: świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie/uzupełniające formy wsparcia/ wydarzenia rozwijające kompetencje społeczne – w wymiarze 180 h w roku szkolnym 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 - Różne usługi szkolne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówiń publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z ustawową prawo zamówin publicznych zawarł w rozdział XVI pkt. 4 SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania ( pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty nie spełniają wymogu tj. nie zostały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20 postepowania odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, ponieważ oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( rozdział XVI pkt. 4 SWZ)
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kwidzynie.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego 2025/2026.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w 2026 r. dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kwidzynie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych.
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kwidzynie.
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- Ochrona osób i mienia
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





