Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            Asysta techniczna systemu w zakładach diagnostyki obrazowej IMPAX (DFP.271.44.2024.KK)    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 36
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 4247805
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkowalczyk@su.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.su.krakow.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Asysta techniczna systemu w zakładach diagnostyki obrazowej IMPAX (DFP.271.44.2024.KK)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c819f28c-ecea-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007586/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Asysta techniczna systemu w zakładach diagnostyki obrazowej IMPAX.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
        Oprogramowanie IMPAX zostało pozyskane przez Szpital Uniwersytecki w 2010 roku w ramach umowy SU DOP 1141/11/2010 zawartej z firmą Agfa Sp. z o.o. na podstawie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP-BZ-271-173/2010 w związku z realizacją zawartej w dniu 12.10.2009 r. umowy finansowej nr  56/PL0354/07/NMF/MFEOG/2009 o dofinansowanie Projektu PL0354 pn. „Uniwersyteckie Centrum Telemedycyny w Krakowie” przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 
Firma Agfa Sp z.o. jest jedynym podmiotem mającym dostęp do źródeł oprogramowania (kodów źródłowych), nie wyraża zgody na powierzenie innemu podmiotowi modyfikacji IMPAX, a co za tym idzie tylko Agfa Sp. z o.o. może wykonać przedmiot zamówienia, a w szczególności dokonywać zmian w oprogramowaniu z czym wiąże się wykonywanie przedmiotu zamówienia.    
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DFP.271.44.2024.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 496380,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna systemu w zakładach diagnostyki obrazowej IMPAX.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 536091,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536091,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 536091,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agfa Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-010-39-65
7.3.3) Ulica: ul. Jutrzenki 137 A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-231
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 536091,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
 - Zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie zintegrowanego spektrometru umożliwiającego pomiary absorpcji przejściowej stanów elektronowych metodą nanosekundowej laserowej fotolizy błyskowej.
 - ZP.122.2025 - Dostawa telefonii IP
 - Zakup, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych MARR S.A.
 - Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych połączona z usługą ich bieżącej naprawy
 - Odnowienie posiadanych przez Zamawiającego licencji Adobe Creative Cloud oraz dostawa nowych licencji oprogramowania Adobe lub oprogramowania graficznego równoważnego
 
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie zintegr systemu zarządzania procesami dydakt. i organiz-administ. uczelni z usługą wsparcia, hostingiem oraz pełną integracją z istniejącą infrastrukturą systemową
 - DABG.261.36.2025 Zakup licencji oraz wsparcia oprogramowania do zarządzania dostępem do licencjonowanych naukowych baz danych
 - Wdrożenie elektronicznego obiegu wybranych dokumentów w systemie XPrimer wraz z dostawą dodatkowych licencji użytkowników oraz licencji modułu XPrimer.KSeF
 - Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług w Gminie Stężyca w ramach projektu "E-usługi dla mieszkańców MOF Ryk
 - Dostawa oprogramowania komputerowego dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy
 - Dostawa urządzeń, oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd w Mieście Puszczykowo"
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





