eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa oprogramowania komputerowego dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2025-10-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania komputerowego dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto st. Warszawa - Urząd Pracy m. st. Warszawy

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Pracy m. st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016210417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 171 B

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-111

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@up.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: warszawa.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oprogramowania komputerowego dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cbb4d31-cbd1-457c-bf39-3483eb947d3e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056676/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa oprogramowania komputerowego dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2cbb4d31-cbd1-457c-bf39-3483eb947d3e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2cbb4d31-cbd1-457c-bf39-3483eb947d3e

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w Rozdziale VIII

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 11/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa oprogramowania komputerowego dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy. Zakres zamawianego oprogramowania wskazany jest w OPZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji obejmujące dostarczenie przez Wykonawcę do Zmawiającego dodatkowego asortymentu opisanego w załączniku 1 do Umowy, pkt III, ppkt B i załączniku 2 do Umowy.
4. Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 3 zgodnie z poniższymi warunkami:
1) W celu skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Zamawiający obowiązany jest złożyć Zamówienie zawierające co najmniej: liczbę zamawianego asortymentu Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do 15-12-2025r włącz-nie.
2) Zamawiający ustali wcześniej z Wykonawcą zakres możliwego do dostarczenia asortymentu opcjonalnego uwzględniając dostępność danego asortymentu na rynku i możliwe terminy dostaw.
3) Skorzystanie z prawa opcji nie jest obowiązkowe. W ramach prawa opcji Zamawiający może zamówić mniejsze ilości asortymentu opcjonalnego niż ilości wskazane w załączniku 2 do Umowy, a z niektórego asortymentu opcjonalnego całkowicie zrezygnować.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Określony w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium w kwocie: 5 700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych 00/100), które musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
a) Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
b) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego o numerze 43 1030 1508 0000 0005 5004 3033 w CitiBanku Handlowym. Zamawiający nie dopuszcza wpłaty wadium w pieniądzu do kasy Urzędu.
Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie „wadium w sprawie nr 11/2025”.
UWAGA! Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
c) W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
d) Beneficjentem takich dokumentów jest Miasto st. Warszawa - Urząd Pracy m.st. Warszawy, 04-111 Warszawa ul. Grochowska 171B.
e) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności określonej w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
f) Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) lub poręczenia musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty należności na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego:
1) klauzulę o nieodwołalnym i bezwarunkowych charakterze gwarancji;
2) klauzulę – płatne na pierwsze żądanie w terminie do 21 dni od dnia otrzymania żądania zapłaty;
3) klauzulę o zapłacie na podstawie wyłącznie pisemnego oświadczenia Beneficjenta o tym, że żądana kwota jest mu należna z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, bez konieczności dołączania do żądania dodatkowych dokumentów wskazujących na zasadność lub podstawę żądania zapłaty (abstrakcyjny charakter zobowiązania Gwaranta);
4) klauzulę o braku obowiązku powiadamiana Gwaranta o zmianach do umowy oraz braku wpływu dokonywanych zmian umowy na zobowiązanie Gwaranta;
5) klauzulę o poddaniu ewentualnych sporów jakie mogą wyniknąć na tle realizacji gwarancji pod rozstrzygnięcie sądu właściwego dla siedziby Beneficjenta;
6) klauzulę prawa właściwego – prawa polskiego.
g) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
h) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany istotnych postanowień Umowy, gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
7. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w szczególności w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mają-cym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; wówczas Strony dokonają niezwłocz-nie zmiany Umowy w zakresie wymaganym przepisami;
2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;
3) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy, w przypadku zaistnienia okolicz-ności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu;
4) nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, o którym mowa w Załączniku nr 4 do Umowy. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy nie może mieć wpływu na prawidłowy przebieg usługi, ani powodować podwyższenia jej kosztu. Postanowie-nia dotyczą Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie przy udziale podwy-konawcy;
5) nastąpi wprowadzenie podwykonawcy do realizacji Umowy. Wykonawca przedsta-wi wówczas oświadczenie o podwykonawcy wskazujące jego nazwę i adres sie-dziby;
6) dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych postanowień Umowy nie jest możliwe ze względu na działanie siły wyższej;
7) nastąpi wycofanie danego typu/wersji dostarczanego asortymentu z produkcji (przez producenta), a dostępny będzie asortyment o parametrach nie gorszych, niż okre-ślone w Załączniku nr 1 do Umowy tj. np. nowsza wersja. Wycofanie typu/wersji da-nego asortymentu z produkcji (przez producenta) Wykonawca musi pisemnie udo-kumentować informacją od producenta lub dystrybutora. Cena netto pozostaje taka sama, jak dla asortymentu pierwotnie oferowanego;
8) inne przypadki nie wymienione powyżej, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy i które nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wyko-nawcy.
8. O zaistnieniu zdarzeń, o których mowa w ust. 7 niniejszego paragrafu, Wykonawca po-informuje Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem.
9. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-06 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-06 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Maksymalny termin realizacji to 5.12.2025 r. Jednakże w ramach kryteriów oceny ofert Wykonawca może zadeklarować krótszy termin realizacji zamówienia, liczony w dniach od daty zawarcia umowyu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.