eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie modernizacji w budynku użytkowym przy ul. Starołęckiej 36 w Poznaniu (tj. Monar - Wielkopolskie Centrum Pomocy Bliźniemu)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie modernizacji w budynku użytkowym przy ul. Starołęckiej 36 w Poznaniu (tj. Monar - Wielkopolskie Centrum Pomocy Bliźniemu)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie modernizacji w budynku użytkowym przy ul. Starołęckiej 36 w Poznaniu (tj. Monar - Wielkopolskie Centrum Pomocy Bliźniemu)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01c0e08f-a354-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291338

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042056/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.201.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w budynku użytkowym przy ul. Starołęckiej 36 w Poznaniu (tj. Monar - Wielkopolskie Centrum Pomocy Bliźniemu), polegających na: 1) wykonaniu robót dekarskich oraz elektrycznych,
2) wykonaniu kotłowni gazowej, w tym : a) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej ¬PFU): Projektu technicznego wraz z wykonaniem ekspertyzy p.poż oraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem warunków, uzgodnień i zaświadczeń, opracowań projektowych wykonywanych w ramach Umowy, zwanych dalej „Dokumentacją”, b) uzyskanie na podstawie Projektu Technicznego oraz wykonaniem ekspertyzy p.poż., o których mowa w pkt a) powyżej zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu z przesłanek art.30 ust. 6 lub 7 Prawa Budowlanego, c) pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem autorskim, d) realizacja robót budowlanych na podstawie Dokumentacji, wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej (zwana dalej Dokumentacją Powykonawczą).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317463,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317463,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317463,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIZEX Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wiesław Zwierzchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790036377

7.3.3) Ulica: ul. Gnieźnieńska 73

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-015

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317463,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIAW zakresie punktu: 1) 90 dni, 2) 130 dni w tym za:
1)wykonanie robót określonych w §2 ust. 1 pkt 1 PPU 90 dni licząc od dnia protokolarnego
przekazania terenu robót z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie Zamawiającemu gotowo-ści
do końcowego odbioru winno nastąpić 7 dni przed upływem tego terminu. 2) wykonanie robót
określonych w § 2 ust. 1 pkt 2 PPU:a. 50 dni na opracowanie Projektu technicznego wraz z
wykonaniem ekspertyzy p.poż, STWiOR, BIOZ, Przedmiaru robót oraz Kosztorysu ofertowego,
licząc od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, iż złożenie Zamawiającemu tej części
Dokumentacji powinno nastąpić 21 dni przed upływem tego terminu,b. 40 dni licząc od dnia
podpisania protokołu kwalifikacji Projektu technicznego wraz z wykonaniem ekspertyzy p.poż. z
adnotacją „bez zastrzeżeń” na uzyskanie ostatecznego zaświadczenia o braku podstaw do
wniesienia sprzeciwu z przesłanek art. 30 ust. 6 lub 7 Prawa Budowlanego, c. pełnienia Nadzoru
autorskiego – od dnia protokolarnego przekazania terenu robót do dnia podpisania Protokołu
Odbioru Końcowego Robót, d. w zakresie wykonania robót i sporządzenia Dokumentacji
Powykonawczej – 40 dni licząc od dnia uzyskania zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia
sprzeciwu z przesłanek art. 30 ust. 6 lub 7 Prawa Budowlanego, z zastrzeżeniem, że termin na
zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do końcowego odbioru robót i przekazanie Dokumentacji Powykonawczej winno nastąpić 7 dni przed upływem tego terminu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.