Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00222757/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic: Łąkowej, Cegielnianej, Ciechanowieckiej, 3-go Maja, Młynowej i Sportowej w m. Rudka wraz
z zakupem sprzętu komunalnego do utrzymania dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brańska 13
1.5.2.) Miejscowość: Rudka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-123
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7305852
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rudka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip-ugrudka.wrotapodlasia.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulic: Łąkowej, Cegielnianej, Ciechanowieckiej, 3-go Maja, Młynowej i Sportowej w m. Rudka wrazz zakupem sprzętu komunalnego do utrzymania dróg
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea258084-f2c8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021157/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa ulic: Łąkowej, Cegielnianej, Ciechanowieckiej, 3-go Maja, Młynowej i Sportowej w m. Rudka wraz z zakupem sprzętu komunalnego do utrzymania dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222757/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SEK.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia: Przebudowa ulic: Łąkowej, Cegielnianej, Ciechanowieckiej i 3-go Maja w m. Rudka – długość odcinka 2,280 km.Planowane do wykonania roboty to: roboty przygotowawcze (karczowanie, usunięcie humusu, rozbiórki), roboty ziemne (wykopy i nasypy), remont odwodnienia, regulacja wysokościowa zasuw, pokryw, wpustów, wykonanie podbudowy i poboczy z kruszywa, wykonanie nawierzchni (beton asfaltowy), oznakowanie pionowe i poziome, wbudowanie elementów betonowych drogi, budowa zjazdów i wykonanie robót branżowych.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3570810,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia: Przebudowa ulic: Młynowej i Sportowej w m. Rudka – długość odcinka 0,796 km.Planowane do wykonania roboty to: roboty przygotowawcze (karczowanie, usunięcie humusu), roboty ziemne (wykopy i nasypy), regulacja wysokościowa włazów, pokryw i studzienek, wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie nawierzchni (powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową), oznakowanie pionowe i poziome, umocnienie skarp geokratą, wykonanie rowu krytego pod ciągiem pieszo-rowerowym, roboty branżowe.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 947614,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 zamówienia: Zakup sprzętu komunalnego do utrzymania dróg.Część nr 3 zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu:
1) ciągnik rolniczy;
2) ładowacz czołowy;
3) łyżka do materiałów sypkich;
4) widły do palet;
5) ramię hydrauliczne;
6) głowica do koszenia i rozdrabniania krzaków i traw;
7) pług komunalny składany do odśnieżania i wyrównywania;
8) przyczepa rolnicza;
9) piaskarka.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16710000-5 - Ciągniki rolnicze pedałowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 569105,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4820862,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4899843,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1351274,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135127,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 865000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 865000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI RUDKA
- Dostawa miniładowarki przegubowej dla ZSCKR w Rudce.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce.
więcej: przetargi RUDKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 114422D w Wieściszowicach
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Podlechy"
- Przebudowa drogi gminnej nr 070128C w miejscowości Dąbrówka
- " Rozwój Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Andrychowie poprzez przebudowę przyszpitalnego parku oraz zakup niezbędnego wyposażenia" - formuła zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja parkingu w Kobylej Górze przy ul. T. Sikorskiego
- Remont nawierzchni drogi ul. Górna 17-18 w Czerwonej Wodzie dz. nr 2419
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





