Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00163472/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00173495/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół i przedszkoli w Gminie Rajcza”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJCZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Górska 1
1.5.2.) Miejscowość: Rajcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugrajcza@rajcza.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a9f75c5-4417-4c95-ace2-719da3620e691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół i przedszkoli w Gminie Rajcza”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a9f75c5-4417-4c95-ace2-719da3620e69
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji (szczegóły opisano w sekcji "Informacje dodatkowe" niniejszego ogłoszenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163472
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.TPBN.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Przedszkole w Soli:1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.
2. Postępowanie w części I prowadzone jest w związku z realizacją projektu:
a) Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.
6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.
9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 22355,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rycerce Górnej:1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.
2. Postępowanie w części II prowadzone jest w związku z realizacją projektu:
a) Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.
6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.
9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 28090,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rycerce Dolnej:1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.
2. Postępowanie w części III prowadzone jest w związku z realizacją projektu:
a) Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.
6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.
9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 30560,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 –Przedszkole w Zwardoniu:1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.
2. Postępowanie w części IV prowadzone jest w związku z realizacją projektu:
a) Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.
6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.
9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 44070,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 –Przedszkole w Rajczy:1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.
2. Postępowanie w części V prowadzone jest w związku z realizacją projektu:
a) Projekt pn. „Przedszkolaki z POWERem” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części V zamówienia)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.
6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.
9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 107679,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Szkoła Podstawowa nr 1 w Rajczy:1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.
2. Postępowanie w części VI prowadzone jest w związku z realizacją projektu:
a) Projekt pn. „Dzieciaki na START - czyli odkrywamy edukację w SP nr 1 w Rajczy” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VI zamówienia)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.
6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.
9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 27926,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Szkoła Podstawowa w Rycerce Górnej:1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.
2. Postępowanie w części VII prowadzone jest w związku z realizacją projektu:
a) Projekt pn. „Akceptacja włączająca czyli START do Szkoły w Rycerce Górnej” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VII zamówienia).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.
6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.
9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 21660,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14805,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35957,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14805,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471014170
7.3.3) Ulica: ul. POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14805,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25459,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34150,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25459,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260758586
7.3.4) Miejscowość: Suchowola 6
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25459,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23936,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48523,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23936,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260758586
7.3.4) Miejscowość: Suchowola 6
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23936,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36525,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83487,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36525,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471014170
7.3.3) Ulica: ul. POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36525,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy „p.z.p”: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu” (w odniesieniu do oferty nr 4) oraz art. 255 pkt. 3) ustawy „p.z.p”: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” (w odniesieniu do oferty nr 1).
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy „p.z.p” wynika z odrzucenia przez Zamawiającego oferty nr 4 firmy ALTARE Sp. z.o.o., ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce dnia 28.05.2025 r. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy „p.z.p” ponieważ treść oferty Wykonawcy jest niezgodna z warunkami zamówienia - Wykonawca złożył wraz z ofertą załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który nie odpowiadał minimalnym parametrom wskazanym przez Zamawiającego dla części 5 zamówienia.
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy „p.z.p” wynika z braku możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwot wskazanych w ofercie nr 1, która po odrzuceniu oferty nr 4 stała się ofertą najkorzystniejszą:
- dla części V postępowania – Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 107 679,00 zł, oferent nr 1 zaproponował kwotę 234 130,71 zł,
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odniesieniu do części VI postępowania – zgodnie z treścią art. 255 pkt 3) ustawy „p.z.p” Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na:
- realizację VI części zamówienia kwotę 27 926,00 zł, natomiast oferta z najniższą ceną wynosiła 33 201,30 zł;
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19823,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36764,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19823,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260758586
7.3.4) Miejscowość: Suchowola 6
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19823,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Projekt pn. „Akceptacja włączająca czyli START do Szkoły w Rycerce Górnej” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VII zamówienia);
INNE PRZETARGI RAJCZA
więcej: przetargi RAJCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do pracowni weterynaryjnej
- Dostawa sprzętu TIK dla Szkoły Podstawowej nr 109 w Łodzi w ramach Projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0211/24, pn. "Dobry start - wsparcie Szkoły Podstawowej nr 109 w Łodzi"
- Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Goślinowie: zestaw mebli, kącik wyciszeń, wyposażenie gabinetów specjalistycznych.
- Dostawa wyposażenia dla Kierunku Kosmetologia.
- Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny dzienny opiekun w gminie 2025
- Zakup mebli oraz pomocy dydaktycznych do zajęć w Szkole Podstawowej nr 1 w Cieszynie ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.